پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
بازی اندروید جالب و دیدنی کریس رونالدو
zip
اکتبر 10, 2016
50 مگابایت

بازی اندروید جالب و دیدنی کریس رونالدو


بازی اندرویدی کریس رونالدو

Cristiano Ronaldo : Kick’n’Run

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای با شک و تردید خود را بهترین بازیکن بیست سال اخیر فوتبال خواند. این که حرف او را قبول داشته باشید یا نه به خودتان بستگی دارد، اما حداقل می دانیم که کنترل این ستاره پرتغالی در عنوانی با محوریت فوتبال چه قدر لذت بخش هست. اکنون استودیو Hugo Games A/S آمده تا با عنوان جدید خود همین لذت را این بار متفاوت تر از گذشته به بازیکن ها هدیه بدهد.

یک عنوان رانر بی انتها بوده و در آن بازیکن باید با کنترل رونالدو در کوچه های فرانسه، سعی کند بالاترین امتیاز ممکن را به دست بیاورد. ماشین ها، دیوار و فوتبالیست هایی که به سمت شما می آیند از موانع پیش رو بوده و با پیشروی بیشتر هم سرعت شخصیت اصلی افزایش می یابد تا عبور از چالش ها سخت تر شود.

 

بازی اندرویدی کریس رونالدو

شاید در نگاه اول این عنوان را پس بزنید. چون نمونه مشابه های زیادی از آن در بازار شلوغ بازی های اسمارت فون ها وجود دارد. اما باید بگوییم خیلی زود قضاوت نکرده و کمی به بازی فرصت دهید تا المان های مثبت خود را نشان دهد. یکی از عناصری که باعث جذابیت بازی شده، توپی هست که رونالدو هنگام دویدن حمل می کند. در بازی سیبل هایی وجود دارد که با شوت کردن به سمت آن ها می توانید امتیازاتی به دست آورید.

بازی اندرویدی کریس رونالدو بازی جدیدی مخصوص سیستم عامل اندروید است که به تازگی برای طرفداران دوست داران رقابت های یورو ۲۰۱۶ عرضه شده ، چه حس و حالی دارد وقتی کتانی های کریستیانو رونالدو را به عنوان یکی از ستاره های فوتبال جهان ، به پا کرده باشید؟ ما شما را دعوت می کنیم تا در یک بازی بسیار زیبا ، این تجربه را به خوبی حس کنید. این بار می توانید همچون کریستیانو رونالدو بدوید و شوت بزنید. در بازی جدیدی که این بار به طور اختصاصی برای شما دوست داران کریستیانو رونالدو تدارک دیده ایم ، شما می توانید همراه با این ستاره ی پرتغال و باشگاه رئال مادرید ، در خیابان های پاریس فوتبال بازی کنید !

 

همانگونه که از عنوان بازی ، بازی اندرویدی کریس رونالدو پیداست ، بیشتر تمرکز شما می بایست بر روی مهارت های دویدن و ضربه زدن باشد. اما در کنار این ها ، می بایست توجه ویژه ای را برای تکل هایی در نظر بگیرید که به سمت شما می آیند. اگر از طرفداران واقعی کریستیانو رونالدو باشید ، احتمالا به خوبی می دانید که او دیدگاه خوبی را در هر زمینه دارد ، نه تنها در زمین فوتبال. از این رو شما می توانید او را به عنوان ستاره ی دوست داشتنی فوتبالی ، با لباس ها و کتانی های مارک شخصی سازی کنید و در رقابت های آنلاین دویدن و شوتیدن شرکت دهید.
برخی از ویژگی های بازی اندروید :
رقابت یک به یک با دیگر بازیکنان واقعی سراسر جهان برای کسب جایزه
تشکیل یک تیم قدرتمند با سایر بازیکنان سراسر جهان و شرکت در تورنومنت ها
ارتقاء مهارت ها ، حمله کردن ، دویدن سریع و زدن گل به رقیبان
دفع تکل های زیرکانه مدافعان رقیب
عالی به نظر رسیدن در زمین و انتخاب لباس های رونالدو از لباسهای کمپانی نایک



موضوعات :
اپلیکیشن
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =