پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
دانلود بازی مهیج دوچرخه سوار
zip
اکتبر 9, 2016
15 مگابایت

دانلود بازی مهیج دوچرخه سوار


دانلود بازی مهیج دوچرخه سوار

بازی مهیج دوچرخه سوار  یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی Noodlecake  Studios Inc می باشد که در مارکت اندروید به قیمت 3.99 دلار منتشر شده است.
این بار با رانندگانی جدیدتر ، دوچرخه های حرفه ای ، موانع و چالش های سرگرم کننده تر پا به عرصه سری بازی های دوچرخه سواری گذاشته است. بازی مهیج دوچرخه سوار مجموعه ای از چالش های متوای در نظر گرفته شده که می بایست آنان را با مهارت های نمایشی دوچرخه سواری تان پشت سر بگذارید. 24 نوع حرکت نمایشی در دسترس شماست که با ترکیب آنان با یکدیگر می توانید زیباترین نمایش ها را از هنر دوچرخه سواری به اجرا بگذارید.

تعداد 60 مرحله مختلف در این بازی ، مجموعه ای از چالش های سخت و دشوار را در پیش پای شما می گذارند که می بایست آنان را در 6 محیط مختلف پشت سر بگذارید. تعداد 15 راننده برتر و واقعی از بهترین نمایش کاران دوچرخه سواری دنیا در این بازی شبیه سازی شده اند که شما با انتخاب دوچرخه هایی حرفه ای ، می توانید آنان را شخصی سازی کرده و مطابق با سلیقه خودتان آنان را تغییر دهید. شما باید از بین دوچرخه های موجود یکی را انتخاب کنید و به انجام حرکات فوق العاده با دوچرخه بپردازید . در مکان های مختلف مثل کوهپایه، جنگل، تالاب ها و کوه ها که دارای موانع متعددی می باشد به مسابقه بپردازید. در بازی مهیج دوچرخه سوار با انجام حرکات زیبا و حرفه ای امتیاز کسب کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. همچنین شما می توانید دوچرخه خود و یا سوار آن را سفارشی سازید.

برخی از ویژگی های بازی Pumped BMX 3 اندروید :
شامل بیش از 60 مرحله جدید در6 محیط شگفت انگیز
وجود بیش از 720 چالش و دستاورد
انجام حرکات زیبا و حرفه ای برای پیش بردن سطوح
دوچرخه سواری در انواع مکان ها و محیط های متنوع
انواع موانع مختلف برای پرش و پشت سر گذاشتن
وجود 24 ترفند دیوانه وار
سفارشی کردن دوچرخه خود
گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

 



موضوعات :
اپلیکیشن
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =