پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
مقاله آموزش نحوه تبلیغات در تلگرام بصورت رایگان و کاربردی (تلگرام مارکتینگ)
zip
اکتبر 5, 2015

مقاله آموزش نحوه تبلیغات در تلگرام بصورت رایگان و کاربردی (تلگرام مارکتینگ)


این روزها همه جا صحبت از شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری مطالب گوناگون در برنامه های مختلف است. طوری این شبکه ها با روح وجسم انسان درهم تنیده که رهایی ازش واقعا سخت و طاقت فرسا خواهد بود .  از طرفی با توجه به این گرایش، فرصت بسیار مناسبی برای صاحبان مشاغل و خدمات فراهم شده است. برنامه پیام رسان تلگرام در حال حاضر در ایران بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد.با این ظرفیت عظیم از کاربران فعال چه قدرت عظیمی برای تبلیغات فراهم شده تا بتوان پیام تبلیغاتی خود را انتقال داد.  این امکان برای طیف گسترده ای از مشاغل و خدمات وجود دارد تا کاملا مستقیم و بدون واسطه با جامعه هدف خود در ارتباط باشند .برای اطلاعات از مزایای این رسانه جدید این صفحه را بخوانید. در این مقاله فروشگاه دیجی لود  آموزش نحوه تبلیغات در تلگرام را در اختیار شما قرار میدهد.

آموزش نحوه تبلیغات در تلگرام :

 

telegram marketing
همانطور که می دانید تبلیغات امری  هزینه بر است. حتما این گفته معروف را شنیده اید که تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
این گفته بنا به تایید بسیاری از کارشناسان تبلیغات کاملا درست است.برای اینکه سرمایه گذاری مطمئن و پر بازده باشدچند قدم  وجود دارد .
در شرایط  رکود  فقط برنامه های تبلیغاتی با برنامه و استراتژی هستند که به مقصود خود می رسند. تجربه ثابت کرده که بودجه های هنگفت تضمینی برای موفقیت یک برنامه تبلیغاتی نیستند.داشتن هدف و استراتژی منسجم و خلاقیت به شما کمک خواهد کرد که هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش دهید و در عین حال به هدف خود برسید .
راجب تلگرام مارکتینگ صحبت شد .نرم افزار تلگرام با توجه به ضریب بازدید ۹۰ درصدی کاربران،ظرفیت بسیار بالقوه ای برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی می باشد.

telegram

 

 

برای موفقیت در این رسانه پر مخاطب فقط باید چند قدم موثر برداشت

 

قدم اول :

جواب به این سوالات: چه کسانی هستند که مخاطب مستقیم محصول و یا خدمات ما هستند؟
چرا محصولات و خدمات ما برای این افراد جذابیت دارد؟
جواب به این سوالات باعث خواهد شد طیف وسیعی از مخاطبان خود را شناسایی کنید. مثلا آموزشگاههای کنکور می دانند که در چه رنج سنی مخاطب دارند.این مخاطبان با توجه به تفکیک در رشته های تحصیلی متفاوت چه گرایش هایی در انتخاب رشته دانشکاهی خواهند داشت. طیف وسیعی از دانش آموزان سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی هستند که جزو کاربران اصلی تلگرام هستند . ناشران دانشگاهی می توانند کتاب های آموزشی را به آنها معرفی نمایند.
هرچه اطلاعات بیشتری از مخاطبان هدف خود بدست آورید درصد موفقیت شما بالاتر خواهد رفت.

قدم دوم:

کوچک کردن هرچه بیشتر مخاطبان هدف:
بررسی کنیم که چطور می توانیم مخاطبان را با توجه به شاخص هایی مثل سن ،محل سکونت،نوع شغل تقسیم بندی کنیم. آنها را از یک طیف گسترده به بخش های مورد نظر خودمون دسته بندی کنیم.
مثلا یک مجموعه ورزشی برای معرفی خدمات خود میتواند مخاطبان خود را بر مبنای محل سکونتشان تقسیم بندی نماید. اگر جامعه پزشکان  مخاطبان گسترده ما هستند تبلیغات را بازهم هدفمند تر کنیم و فقط چشم پزشکان را مخاطب قرار بدهیم. هرچه مشتریان خود را کوچکتر و اولویت دار تر کنیم  به جامعه هدف خود نزدیک تر میشویم

مطمئنا برای یک مجموعه ورزشی راحت تر خواهد بود که مشتریان خود را از اهالی محل پیدا کند تا از مناطق دیگر .این مسئله در بسیاری از خدمات و مشاغل صادق است . کالای شما مخاطب عام دارد ولی حتما ابتدا مخاطب خاص خود را هدف قرار دهید.

قدم سوم:

تبلیغ نویسی صحیح در تلگرام:
مخاطبان خود را شناسایی کرده اید و می دانید چه کسانی منتظر محصول و یا خدمات شما هستند ، همچنین بر مبنای سن،وموقعیت جغرافیایی و…آنها را تقسیم بندی کرده اید. حالا باید شروع کنید و خودتون رو معرفی کنید. خیلی راحت می توانید یک تبلیغ بنویسید ولی بازهم نکاتی هست که به شما کمک میکند مخاطبان خود را جذب نمایید و از آنها یک خریدار و یا علاقمند بالقوه بسازید  . لطفا برای نوشتن تبلیغات خود این نکات را رعایت کنید :

۱- سلام کنید . حال مخاطبان خود را جویا شوید.  همین مسئله باعث میشه که مخاطبان بفهمند با یک ربات در ارتباط نیستند و حس اعتماد و نزدیکی بیشتری با شما داشته باشند. از واژه های خلاقانه در این امر استفاده کنید

۲- به نیاز خاصی از مخاطبان هدف خود اشاره کنید
به طور دقیق جامعه هدف خود را مشخص کنید این کار باعث شناخته شدن شما به عنوان یک گروه با تخصص خاص خواهد شد و اعتماد مشتریان و مخاطبان را جلب میکند.

 شامپویی اعجاب انگیز برای آن هایی که دغدغه ریزش مو دارند

۳- مطرح کردن سوال
هدف اصلی از مطرح کردن این سوال در شعار های تبلیغاتی در گیر کردن ذهن مخاطب و به طور ناخود آگاه در گیر کردن او با مضمون و محتوایی گنجانده شده در پیام است

از کی تا حالا؟

۴- استفاده کردن از شعار یک کلمه ای
برخلاف تصور عامه مردم طولانی بود شعار بیانگر قدرت نیست و دقیقا عکس آن صحیح است . سعی کنید در شعار های تبلیغاتی خود از کمترین طول کلمات استفاده کنید.
۵- پیوند نام محصول با خصوصیت رقابتی
شعار تبلیغاتی خود را ترکیبی از نام محصول یا خدمات به همراه اصلی ترین مزیت رقابتی خود قرار دهید .

مهرام ؛ خوشمزه و خوشنام

advertising-target
فقط این سه قدم را در تبلیغات تلگرامی خود به صورت درست و صحیح بردارید.
شاهد پیشرفت چشمگیری در کار و خدمات خود خواهید بود و از نتایج آن شگفت زده خواهید شد .
برای پیدا کردن مخاطبان هدف خود میتوانید  از بانک شماره های همراه اول کل کشور  و یا بانک شماره های مشاغل کل کشور
بهره ببرید .

 



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =