پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
بازی سامورایی اندروید
zip
اکتبر 10, 2016
49 مگابایت

بازی سامورایی اندروید


بازی سامورایی اندروید

بازی سامورایی اندروید

اگر اطلاع داشته باشید گوشی هایی در بازار موجود است که به نوع خاصی از چیپ گرافیکی و پردازنده های تگرا مجهز هستند .

این پردازنده ها بر روی تعدادی از گوشی ها به کار برده شده اند که همانند کارت گرافیک سیستم های کامپیوتری در موارد گرافیکی همچون بازی ها دخالت مستقیمی دارند تا بازی مورد نظر را به بهترین نحو و بالاترین گرافیک ممکن اجرا کنید .

maxresdefault2

به مرور شاهد تولید بازی هایی بودیم که دقیقا همان فرمت نرم افزار سیستم عامل اندروید یعنی APK را داشتند اما فقط قابلیت اجرا بر روی گوشی هایی بودند که از پردازنده تگرا استفاده می کنند .  طبیعتا بازی های تولید شده برای این پردازنده هم از گرافیک به مراتب بالاتری نسبت به بازی های معمولی برخوردار بودند .
یکی از این بازی ها بازی معروف و مهیج سامورایی است که به صورت لاتین Samurai II Vengeance  نامگذاری می شود . این بازی از گرافیک بالا و جلوه های صوتی فوق العاده ای برخوردار است که فقط قابلیت اجرا بر روی پردازنده های تگرا را داشت ، اما خیرا نسخه ای از این بازی تولید شده است که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های اندرویدی را با همان گرافیک و جلوه های صوتی دارد.

 

پیشنهاد ویژه: به هیج وجه این بازی را از دست ندهید.

بازی سامورایی اندروید یکی از بازیهای شاهکار اندروید می باشد که شرکت سازنده ی آن یک سال روی آن وقت گذاشته است تا بار دیگر همانند بازی Samurai: Way of the Warrior که در سال 2009 بازی برگزیده ی Apple شد را روانه ی بازار کند. به طور کلی می توان بازی سامورایی 2 را یک تجربه ی جدید ذر سبک بازی hack & slash برای کاربران سیستم عامل اندروید دانست.داستان کلی بازی بدین صورت است که کاراکتر اصلی بازی برای انتقام گیری راهی سرزمین های جنگ زده می شود این سرزمین ها شامل یک روستای دریانوردی و یک قلعه ی افسانه ای می باشند و در این راه سامورایی متوقف نخواهد شد تا از دشمنان قسم خورده ی خود  Orochi  انتقام بگیرد.این بازی یک دوربین پویا دارد و همچنین جوی استیک بازی کنترل مناسبی دارد.همچنین، هوش مصنوعی در مقایسه با قسمت اول ، بهبود یافته است.در این نسخه از بازی مودهای جدید مثل survival mode به بازی اضافه شده است که شما در آن برای مبارزه آموزش داده می شوید.



موضوعات :
اپلیکیشن
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =