پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی آموزشگاه های آزاد زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کشور
doc
تعداد صفحات : 52
39000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. آموزشگاه های آزاد وابسته به فنی و حرفه ای یکی از مهمترین متولیان آموزش نیروی انسانی فنی می باشد که امروزه نقش بسزایی در آموزش نیروی انسانی متخصص جهت ورود به بازار کار و اشتغال زایی ایفا می کند .این موسسات با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش آزاد و کاردانش مشغول به فعالیت می باشد که پس از برگزاری آزمون مدارک توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای صادر و به کارآموز ارائه می گردد .

گزارش کارآموزی آموزشگاه های آزاد

لازم به ذکر است جهت ارتباط بین آموزشگاه ها و سازمان فنی و حرفه ای نیاز به یک نرم افزار یا فرم هایی جهت آزمون و معرفی کارآموز بصورت دستی می باشد که امروزه با توجه به مکانیزه شده کلیه مراحل معرفی و آزمون کارآموز از طریق نرم افزار احساس نیاز می شود که تا تمامی این مراحل بصورت مکانیزه انجام و قابل ارائه باشد . با توجه به اینکه نمونه ای از این نرم افزار توسط متخصصین ارائه گردیده است ولی متاسفانه نرم افزارهای ارائه شده هیچگونه ارث بری را از یک نرم افزار پویا و مهندسی شامل نمی باشد

 

چکیده گزارش کارآموزی آموزشگاههای آزاد :

هدف از گذراندن این دوره آشنایی با موسسات و آموزشگاه های آزاد زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی ، خدمات قابل ارائه توسط این موسسات ، نحوه جذب کارآموز ، برگزاری دوره و دوره های قابل ارائه توسط این موسسات و همچنین آشنــایی با محیط های آموزشـی و نرم افـزارهایی که احیانـاً در این موسسـات مـورد استفاده قرار می گیرند ، می باشد .

 

سرفصل ها:

آشنایی با بعضی از اصطلاحات و کارهای انجام گرفته توسط آموزشگاه و فنی و حرفه ای

فعالیت های انجام شده در آموزشگاه

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

پرداخت با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب امکانپذیر است.

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید.  ایمیل خود را نیز وارد کنید تا همزمان یک نسخه از فایل به ایمیل شما ارسال گردد.

در صورت وجود هر گونه مشکل در فایل دانلود شده، حداکثر تا ۲۴ ساعت، از طریق تماس با ما اطلاع دهید تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فایل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک کنید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =