پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
بتن های مقاوم در اجرا و ساختار پل بزرگراه ها : دانلود تحقیق رشته عمران
doc
تعداد صفحات : 31
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته عمران
19000 تومان


تحقیق رشته عمران با فرمت WORD و در ۳۱ صفحه با موضوع بتن های مقاوم در اجرا و ساختار پل بزرگراه ها نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

بتن های مقاوم در اجرا

گسترش زير بناي حمل و نقل ملتها ، برترين و اولين جزء جامعة حمل و نقا است . اما فراتر مي رويم ، زيرا توليدات ، اقتصاد محلي ، رقابت بين المللي اقتصادي هر ملت به حمل و نقل سريع و مورد اطمينان افراد و كالاها بستگي دارد .

در اين ميان ساختار پل بزرگراه ها ‌، ارزنده ترين ، ضروري ترين و فني ترين جنبه هاي مورد نياز براي گسترش زير اساس حمل ونقل است . ما به پلهاي مقاومتر و با دوامتر نيازمنديم . بر اساس گزارشي از كنگرة سيستم حمل و نقل ملل ۱۹۹۵  دربارة موقعيت و اجرا ، بيش از ۵/۱۲ درصد از پلهاي جاده هاي ايالتي ، جاده هاي شرياني و جاده هاي گردآورنده يا ما در داراي ضعف و خرابي ساختاري هستند .

۴۳۵۲۴ پل وجود دارند كه نياز به تعميرات اساسي نوسازي يا جايگزيني دارند با وجود آنكه يك پل ناكار آمد لزوماً ناامن نيست ، بعضي از اين پلها همواره تحت بار گذرانيد و براي عبور وسايل نقلية سنگين و اتوبوسها در مسير طولاني و متناوب قرار دارند . يكي از پيشرفت هاي فني كه توقع ما را در بدست آوردن مدت زمان طولاني و تأثير گذار بر هزينة سازة پل بزرگراه ها افزايش داده ، اجراي بتنهاي مقاوم است .

موادي كه تحت عنوان اجزاء و فرآورده هاي مصرفي در ساختار بتن های مقاوم در اجرا طبقه بندي شده اند چند دهه در آمريكا و ديگر كشور ها در ساختمانها به كار مي رفته است . ولي در سالهاي اخير ، نياز به گسترش زيربنايي ، مطالعات و اجراي HPC در پلها را شتاب بخشيد .

افزايش شاخصه مقاومت و پايداري پلهايي كه HPC  را در تيرها ، كف و پايه هاي خود شامل مي شوند نويد بخش كاهش هزينه نگهداري و زوال اين گونه سازه هاست . هم اكنون رقابت بر سر پيدا كردن راهي عملي جهت استفادة فراگير HPC  و كاهش هزينه هاي ضروري و خطراتي كه ذاتاً در استفاده از هر نوع تكنولوژي جديد است ، مي باشد .

« سولين » مهندس پژوهش در پلها و نمايندة بزرگراه هاي دولتي ، اشاره كرد : اجزاي HPC  ، نفذ ناپذيري و دوام بيشتري را سبب شده و دستيابي به مقاومتي را كه از بتن معمولي حاصل مي شود را سرعت مي بخشد « ماري لورانس » ، طراح پل بخش حمل و نقل تگزاس ( TXDOT ) و كسي كه در بيشتر پروژه هاي پلهاي پيشرفته اي كه از HPC  استفاده مي كنند شركت داشته ، افزوده: استفاده از HPC بايد افزايش چشمگيري در ظرفيت زماني پلها را موجب شود . به علاوه ايالات و محلات بايد هزينة كمتري جهت تعمير پلهايي كه با HPC  ساخته شده اند ، صرف كنند .

در كل اين دومورد اساسي ترين فايدة مواد ساختاري HPC را نتيجه مي دهند كه همان افزايش مقاومت و پايداري و كاهش هزينة تعميرات و نگهداري پل در دراز مدت است .

FHWA   در حال ترويج ، آزمايش و استفاده از HPC  در بسيار از راههايي است كه سرمايه گذاري شده اند . اطلاعات ارزشمندي نيز از ساختمان پلها از كشورهايي مانند كانادا ، فرانسه ، ژاپن و نروژ رسيده است .

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =