پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني تير اندازان نخبه و غير نخبه : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی
doc
100 صفحه
پایان نامه کارشناسی ارشد
رشته تربیت بدنی- علوم ورزشی
همراه با جداول ، اشکال و نمودار
79000 تومان


هر دانشجویی که در مقطع تحصیلات تکمیلی، که شامل دوره های کارشناسی ارشد و دکتری است، مشغول به تحصیل باشد، بعد از اینکه تمام واحد های درسی تعیین شده را گذراند، موظف است برای تمام کردن دورۀ خود رساله و یا پایان نامه ای بنویسد و طی مراسمی رسمی که از قبل برنامه ریزی شده است، از آن دفاع کند و نمرۀ قبولی بگیرد. نوشتن پایان نامه برای دانشجوی کارشناسی ارشد تقریباً اولین تجربۀ علمی و پژوهشی جدی و روشمند است و دانشجو با نوشتن پایان نامه در واقع راه را برای پژوهش های بعدی اش هموار می کند. همۀ ما می دانیم که نوشتن یک پایان نامۀ خوب و دفاع کردن از آن آرزو و خواستۀ قلبی هر دانشجویی است، ولی شرایط موجود سبب شده است که متاسفانه هر روز از تعداد پایان نامه های کم نقص و خوب و استاندارد کاسته شود. همان طور که می دانید پایان نامه یا رساله نوعی پژوهش دانشگاهی است و بنابراین باید از بیشتر قواعدی که در حوزۀ پژوهش ها و تحقیقات آکادمیک وجود دارد پیروی کند و بتواند پیام خود را به گونه ای که رسا، علمی، مستدل و منطقی باشد، به مخاطبانش برساند. در همین راستا ما سعی کردیم پایان نامه های کارشناسی ارشد برتر از دانشگاه های معتبر کشور را برای کمک در نگارش پایان نامه به شما معرفی نماییم . در این قسمت پایان نامه ای با موضوع ” بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني ” برای شما دانشجویان ورزشکار و ورزش دوست عزیز تهیه شده است. همچنین با خواندن چکیده و فهرست می توانید با ساختار و بار علمی پایان نامه بیشتر آشنا شوید. این پایان نامه ها با دقت و وسواس خاصی توسط تیم دیجی لود تهیه و ارائه شده است تا شما دانشجویان گرامی با خیال آسوده از آنها بهره ببرید.

 

چکیده بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني تير اندازان نخبه و غير نخبه

امروزه بحث مهارتهاي رواني در اجراي مهارتهاي ورزشي از اهميت بسزایي بر خوردار مي باشد ، در حالي كه در گذشته فقط به آمادگي جسماني ورزشكار مي پرداختند و اين خلاء ( عدم آموزش و بكار گيري مهارتهايي همچون ، انگيزش ، تمركز ،اعتماد به نفس ،تنظيم سطح انرژي رواني ، تصوير سازي ذهني ، هدف گزيني ، …..) با حضور روانشناسان در كنار تيمهاي ورزشي پر گرديده و نتايج اين تحقيق و تحقيقات گذشته همگي حاكي بر تایيد و تاكيد در بكارگيري اين مهارتها در جهت بهبود ، ارتقاء ،و ثبت ركوردهاي جديد را بهمراه داشته است. به همين منظور و اثبات اين مسئله ، تحقيق فوق به روش علي- مقايسه اي و بطور تصادفي از ورزشكاران مرد نخبه ( مسابقات ليگ كشور در سال ۹۱ به ميزباني هيات تيراندازي زاهدان ) به تعداد ۳۷ نفر تير اندازان نخبه در سطح ( ملي ، ليگ برتر ، ليگ دسته يك ) و كليه ورزشكاران مرد تير انداز در استان سيستان و بلوچستان كه بطور تصادفي ۸۳ نفر از آنها انتخاب گرديدند .

كليه نمونه ها بطور تصادفي از جامعه در دسترس انتخاب گرديده اند . در اين تحقيق از پرسشنامه ۶۰ سوالي وينتر SASI ( انستيتو ورزش استرالياي جنوبي ) استفاده گرديده است كه روایي و اعتبار آن قبلا توسط سمندر ، ( ۱۳۷۹ ) مورد تایيد قرار گرفته است .

واژه هاي كليدي : مديريت مهارتهاي رواني ، تير اندازان نخبه ، تيراندازان غير نخبه ،  پرسشنامه ۶۰ سوالي وينتر SASI

 

اهداف تحقیق:

۱-۴-۱- هدف کلی:

هدف کلی این تحقیق  مقایسه برخی از مهارتهای روانی ورزشکاران تیر اندازی مرد نخبه و غیر نخبه می باشد.

۱-۴-۲- اهداف اختصاصي تحقيق:

۱- تعیین میزان مهارت انگیزش ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۲- تعیین میزان مهارت اعتماد به نفس ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۳- تعیین میزان مهارت تمرکز ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۴- تعیین میزان مهارت تنظیم سطح انرژی ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۵- تعیین میزان مهارت تصویر سازی ذهنی بین ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۶- تعیین میزان مهارت هدف مندی ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۷- مقایسه میزان مهارت انگیزش ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۸- مقایسه میزان مهارت اعتماد به نفس ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۹- مقایسه میزان مهارت تمرکز ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۱۰- مقایسه میزان مهارت تنظیم سطح انرژی ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۱۱- مقایسه میزان مهارت تصویر سازی ذهنی ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

۱۲- مقایسه میزان مهارت هدف مندی ورزشكاران تیرانداز مرد نخبه و غیرنخبه

 

فرضیه های تحقیق:

۱- بین مهارت انگیزش ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه تفاوت وجود دارد.

۲- بین مهارت اعتماد به نفس ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه انفرادی تفاوت وجود دارد.

۳- بین مهارت تمرکز ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه انفرادی تفاوت وجود دارد.

۴- بین مهارت تنظیم سطح انرژی ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه انفرادی تفاوت وجود دارد.

۵- بین مهارت تصویر سازی ذهنی ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه انفرادی تفاوت وجود دارد.

۶- بین میزان مهارت هدف مندی ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه انفرادی تفاوت وجود دارد.

 

 محدویت­های تحقیق:

الف: محدوديتهاي تحت كنترل:

  • انتخاب ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه به عنوان جامعه آماري

۲- استفاده از پرسشنامه انستیتوی ورزشی استرالیای جنوبی ((SASI.

 

ب: محدوديتهاي خارج از كنترل:

  • يكسان نبودن محيط، اوضاع جغرافيايي، نژاد، تمرين و تجربه بازيكنان
  • يكسان نبودن زمان آزمون براي همه آزمودنيها
  • حالات روحی متفاوت ورزشکاران هنگام پرکردن پرسشنامه.

 

اهمیت و ضرورت تحقیق

یکی از حوزه های مد نظر در روانشناسی ورزشی بهبود عملکرد ورزشی می باشد. بهبود عملکرد ورزشی علاوه بر عوامل جسمانی و مهارتی به عوامل روانشناسی عملکرد نیز وابسته است. عوامل روانشناختی شامل مباحث تمرکز، انگیزش، اعتماد به نفس، آماده سازی ذهنی و هدفمندی است  و باید در نظر داشت که این مهارت ها  قابل آموزش و تمرین بوده و از طریق برنامه های دقیق و پیوسته می توان آنها را بهبود بخشید. یکی از وظایف مهم مربیان، درک ضرورت مهارت های ذکر شده و اقدام به آماده سازی روانی ورزشکاران برای مسابقات مهم می باشد. تحقیقات نشان داده است که امروزه  بر آماده سازی روانی توجه و تأکید بیشتری می شود. تجارب کسب شده حاکی از آن است که وقتی در میادین ورزشی بزرگ با قهرمانانی همتراز به لحاظ جسمانی و مهارتی به رقابت می پردازند، آمادگی روانی پیروزی را به نفع یکی از طرفین رقم خواهد زد (عبدا…، 1381). روان شناسان ورزشی، ورزش را همچون وسیله ای برای پیشرفت انسان می بینند و علاقمند هستند که در هر ورزش یک ورزشکار به تمام نیروهای بالقوه خود دسترسی پیدا کند (قدیری، 1384). لوهر در سال 1986 بیان داشت به نظر نمی آید تنها یک عامل روانی تعیین کننده موفقیت ورزشی افراد باشد، بلکه ترکیبی از متغیر های روانی به خوبی می تواند موفقیت در ورزشهای مختلف را پیش بینی کند. وی با بررسی تحقیقات روان شناسی هفت عامل روانی را به عنوان شالوده ساختار سختی ذهنی تعیین کرد. او عوامل روانی سختی ذهنی را به شرح زیر اعلام کرد: کنترل، اعتماد به نفس، کنترل انرژی درونی منفی، کنترل توجه، کنترل پندارهای فکری و تجسم فکری، کنترل انگیزه، کنترل انرژی مثبت و کنترل نگرش. با پیشرفت علم روانشناسی بحث مهارت های روانی در اجرای عملکردهای ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار شده است و در حالی که قبلاً به اهمیت آماده سازی جسمانی تأکید می گردید، رواشناسان ورزشی، بر آماده سازی روانی ورزشکاران توجه و تأکید می نمایند. امروزه با استفاده از مهارت های روانی پیشرفت قابل ملاحظه ای در عملکرد ورزشکاران حرفه ای المپیک و دانشگاهی بوجود آمده است (سهرابی، 1373).

مهارت های روانی ورزشکاران یکی از مقوله های مورد توجه در روانشناسی ورزش می باشد به طوری که همه کارشناسان، صاحب نظران، محققان و مربیان به اهمیت تک تک مهارت های روانی در رسیدن ورزشکار به اوج قابلیت ها و استعداد هایش واقفند. در حقیقت، هدف مهارت های روانی بهبود عملکرد و افزایش لذت در ورزشکاران است (وینبرگ، 2007). تحقیقات متعددی با هدف مقایسه اثرات استفاده از این مهارتها و متعاقب آن کسب موفقیت و یا عدم موفقیت ورزشکاران اجرا شده است، که نتایج همگی بر این دلالت دارد که مربیان و ورزشکاران به منظور دستیابی به اهداف خود به مهارت های روانی بیش از مهارتهای جسمانی نیاز دارند. آمادگی های روانی، ورزشکار را با تکنیک هایی آشنا می سازد که بتواند بر موانع روانی و عاطفی فایق آید (بلامن شتاین و همکاران، 2007). برای رسیدن به این هدف، بسیاری از ورزشکاران از هدف گزینی، تصویرسازی، آرام سازی، تمرکز و خودگفتاری استفاده می نمایند (کرنس پن، 2009). بلامن شتاین ، مداخلات روانی برای افزایش عملکرد ورزشکاران در مقایسه با ورزشکارانی که از این مهارت ها استفاده نمی کنند را ثابت کرده است  (بلامن شتاین و همکاران، 2007). از ویژگی هایی که در ورزشکاران موفق می توان مشاهده نمود اعتماد به نفس بالا و انگیزه بیشتر می باشد که این خصوصیات در ورزشکارانی که به آمادگی های روانی نمی پردازند قابل مشاهده نیست (انگرلیدر، 2005).  چنانچه مربی از مهارتهای روانی در تمرینات  خود غافل شود، در حقیقت شانس بزرگی را از تیم خود برای رسیدن به هدف های عالی سلب کرده است. ورزشکاری که بتواند حین مسابقه انگیزش، تمرکز و اعتماد به نفس خود را در حد بهینه نگه دارد، بازیکنی بسیار موفق خواهد بود و یا ورزشکاری که قدرت تصویر سازی مناسب دارد و از تمرینات جسمانی نیز بهره می برد، در واقع توانسته است یک مهارت را با تمام پیچیدگی اش ملکه ذهن خود سازد و ذهن و جسم خود را در حد مطلوب هماهنگ نماید، همچنین فردی که دارای هدف گزینی مناسب در امر ورزش می باشد، برنامه تمرینی خود را به صورت اتوماتیک در ذهن جای می دهد. با توجه به مطالب ذکر شده بدون تردید بدست آوردن اوج عملکرد ورزشی بدون برخورداری از مهارت های روانی نظیر تمرکز، هدف گزینی، توسعه اعتماد به نفس و دستیابی به انگیزه مطلوب و تصویر سازی ذهنی میسر نیست و گام اول در این مقوله ارزیابی مهارت های روانی ورزشکاران است. وینبرگ اظهار می دارد که تأثیر آمادگی روانی بر برخی از ورزش های انفرادی (اسکیت هنری و گلف) بیشتر است و باعث بهبود عملکرد بیشتری می شود (وینبرگ، 2007).               

متاسفانه، علی رغم رشد و گسترش چشمگیر علم روانشناسی و تکامل برنامه های آماده سازی روانی ورزشکاران در کشورهای توسعه یافته، این علم تا حدود زیادی در کشورمان مورد غفلت قرار گرفته است. به نظر می رسد عمده ترین علل این غفلت، فقدان آگاهی مربیان از چگونگی ارزیابی این مهارت ها، آموزش آنها و آماده سازی روانی ورزشکاران باشد. باورهای نادرستی در این مورد وجود دارد از جمله این که ” این تمرینات برای کسانی است که به مشکل روانی دچارند” یا  این تمرینات فقط برای ورزشکاران سطوح عالی مناسب است”، بعضی نیز بیهوده انتظار دارند که تمرین مهارت های روانی در کوتاه مدت، تغییرات شدیدی در آن ها ایجاد کند که این حاکی از شناخت غیرواقعی آنهاست و سرانجام برخی دیگر به کلی، مفید بودن این نوع تمرین ها را باور ندارند (واعظ موسوی 1387). تحقیقات تازه تری در این زمینه نشان دهنده تأثیر مثبت برنامه های تمرین مهارت های روانی است (موریس و توماس، 2004). صنعتی منفرد (1385) اثر یک برنامه تمرین مهارت های روانی را بر عملکرد ورزشکاران بررسی و معلوم شد که بعضی عوامل آمادگی روانی در آنان بهبود یافته است. با وجود سودمندی های تمرین مهارت های روانی بسیاری از ورزشکاران و مربیان به آن نمی پردازند که علت آن را هم بی اطلاعی از نحوه آموزش و تمرین ذاتی و تغییر ناپذیر پنداشتن ویژگی های روانی و نداشتن وقت ذکر می کنند (واعظ موسوی 1387). بنابراین ضرورت ایجاب می نماید تا تحقیقات گسترده ای در این خصوص صورت گرفته و اطلاعات کاملی فراهم آید. به همین منظور ارزیابی مهارتهای روانی ورزشكاران تیراندازی مرد نخبه و غیرنخبه می تواند اولین و مهمترین گام در جمع آوری اطلاعات مذکور و تدوین و ارایه یک برنامه بلند مدت آمادگی روانی باشد، زیرا اکثر این ورزشکاران جوان به عنوان آینده سازان و پشتوانه های تیم های بزرگسالان محسوب می شوند و شناسایی نقاط ضعف و قوت و برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آمادگی روانی آنها موجب رشد و ارتقاء قهرمانی کشور خواهد شد. همچنین، نتایج این تحقیق موضوع مهارت های روانی را که در متولیان تربیت بدنی به کلی فراموش شده است به مسئولين ذیربط متذکر خواهد شد.

 فهرست بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني تير اندازان نخبه و غير نخبه

  • چكيده تحقيق – بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني
  • فصل اول: مقدمه و معرفی – بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني
  • ۱-۱- مقدمه          ۳
  • ۱-۲- بیان مساله    ۴
  • ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق          ۵
  • ۱-۴- اهداف تحقیق ۸
  • ۱-۴-۱- هدف کلی  ۸
  • ۱-۴-۲- اهداف اختصاصي تحقيق       ۸
  • ۱-۵- فرضیه های تحقیق      ۹
  • ۱-۶- محدویت¬های تحقیق   ۹
  • ۱-۷- تعریف واژه ها و اصطلاحات     ۱۰
  • ۱-۷-۱- تعریف مفهومی       ۱۰
  • ۱-۷-۲- تعریف عملیاتی       ۱۱
  • فصل دوم: مروری بر ادبیات پیشینه تحقیق  – بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني
  • ۲-۱- مقدمه          ۱۳
  • ۲-۲- مبانی نظری تحقیق     ۱۳
  • ۲-۲-۱- مهارت های روانی   ۱۳
  • ۲-۲-۲- انگیزش    ۱۶
  • ۲-۲-۲-۱- انگیزش در ورزش           ۱۷
  • ۲-۲-۲-۲- انگیزش درونی و انگیزش بیرونی     ۱۸
  • ۲-۲-۳- اعتماد به نفس         ۱۹
  • ۲-۲-۳-۱- اعتماد به نفس و تکامل آن   ۲۰
  • ۲-۲-۳-۲- اعتماد به نفس در ورزش    ۲۰
  • ۲-۲-۳-۳- ابعاد اعتماد به نفس           ۲۱
  • ۲-۲-۳-۴- تأثیر اعتماد به نفس بر عملکرد ورزشی          ۲۲
  • ۲-۲-۴- تمرکز      ۲۲
  • ۲-۲-۵- کنترل حالت های روانی        ۲۴
  • ۲-۲-۵-۱- محدوده بهینه و مطلوب انرژی روانی            ۲۴
  • ۲-۲-۶- تصویر سازی ذهنی ۲۵
  • ۲-۲-۶-۱- انواع تصویر سازی ذهنی   ۲۷
  • ۲-۲-۶-۲- بیان نظریه ای     ۲۸
  • ۲-۲-۷- هدفمندی   ۲۸
  • ۲-۲-۷-۱- انواع هدف ها     ۲۹
  • ۲-۲-۷-۲- اصول تعیین اهداف          ۳۰
  • ۲-۲-۷-۳- مشکلات رایج در تعیین هدف           ۳۱
  • ۲-۳- پیشینه تحقیق در داخل و خارج    ۳۱
  • ۲-۳-۱- تحقیقات انجام شده در داخل     ۳۱
  • ۲-۳-۲- تحقیقات انجام شده در خارج    ۳۶
  • ۲-۴- جمع‌بندي ادبيات پيشينه ۴۱
  • فصل سوم: روش شناسی – بررسي و مقايسه برخي مهارتهاي رواني
  • ۳-۱- مقدمه          ۴۹
  • ۳-۲- روش تحقیق  ۴۹
  • ۳-۳- ابزار گردآوري          ۴۹
  • ۳-۴- جامعه آماری ۵۰
  • ۳-۵- روش آماري  ۵۰
  • فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته
  • ۴-۱- مقدمه          ۵۲
  • ۴-۲- تجزيه و تحليل آماري   ۵۷
  • ۴-۳- تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش (اطلاعات استنباطی)       ۶۳
  • فرضيه اول          ۶۳
  • فرضيه دوم          ۶۴
  • فرضيه سوم          ۶۵
  • فرضيه چهارم       ۶۶
  • فرضيه پنجم         ۶۷
  • فرضيه ششم         ۶۸
  • فصل  پنجم: بحث و نتیجه گیری
  • ۵-۱- مقدمه          ۷۰
  • ۵-۲- خلاصه تحقیق           ۷۰
  • ۵-۳- نتایج           ۷۰
  • ۵-۴- بحث و نتیجه گیری     ۷۱
  • ۵-۵- پیشنهادهای پژوهشی    ۷۸
  • ۵-۵-۱- پیشنهادهای آموزشی ۷۸
  • ۵-۵-۲- پيشنهادهايي براي تحقيقات بعدي          ۷۸
  • منابع      ۸۰
  • منابع فارسی         ۸۰
  • منابع انگلیسی       ۸۴
  • چكيده انگليسي       ۸۶

 

  • فهرست جداول
  • جدول ۴-۱- توزیع فراوانی گروه………………….. ۵۲
  • جدول ۴-۲- نتایج آزمون كولموگروف – اسميرنوف براي بررسي نرمال بودن توزيع نمرات……. ۶۲
  • جدول ۴-۳- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت انگیزش ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه………… ۶۳
  • جدول ۴-۴- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون  مهارت تمرکز ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه……. ۶۴
  • جدول ۴-۵- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت اعتماد بنفس ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه….. ۶۵
  • جدول ۴-۶- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت تنظیم سطح انرژی ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه…….. ۶۶
  • جدول ۴-۷- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت تصویر سازی ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه……… ۶۷
  • جدول ۴-۸- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت هدف گزینی ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه…….. ۶۸

 

  • فهرست نمودارها
  • نمودار ۴-۱- فراوانی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس سابقه فعالیت ورزشی………………… ۵۳
  • نمودار ۴-۲- فراوانی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس مهارت انگیزش………………………… ۵۳
  • نمودار ۴-۳- فراوانی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس مهارت اعتماد به نفس………………… ۵۴
  • نمودار ۴-۴- فراوانی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس مهارت تمرکز…………………………… ۵۴
  • نمودار ۴-۵- فراوانی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس مهارت تنظیم سطح انرژی……………. ۵۵
  • نمودار ۴-۶- فراوانی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس مهارت تصویرسازی ذهنی…………… ۵۵
  • نمودار ۴-۷- فراوانی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس مهارت هدف مندی……………………. ۵۶
  • نمودار ۴-۸- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت انگیزش ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه……….. ۶۳
  • نمودار ۴-۹- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون  مهارت تمرکز ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه……….. ۶۴
  • نمودار ۴-۱۰- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت اعتماد بنفس ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه…………. ۶۵
  • نمودار ۴-۱۱- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت تنظیم سطح انرژی ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه…….. ۶۶
  • نمودار ۴-۱۲- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت تصویر سازی ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه……… ۶۷
  • نمودار ۴-۱۳- نتايج آمار توصيفي و ضریب همبستگی رگرسیون مهارت هدف گزینی ورزشکاران مرد تیرانداز نخبه و غیر نخبه……… ۶۸

 

  • فهرست شكلها
  • شکل ۲-۱- ارتباط بین اعتماد به نفس و عملکرد مهارتی…………. ۱۹
  • شکل ۲-۲- رابطه بین سطح انرژی روانی و سطح عملکرد مهارتی………. ۲۵
  • شکل ۲-۳-  رابطه بین سطح دشواری هدف و سطح انگیزش……….. ۳۰ 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فایل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =