پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
بیندیشید وثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل نویسنده مشهور: دانلود کتاب صوتی
zip
86 مگابایت
کتابهای صوتی
0 تومان


ناپلئون هیل نویسنده معروف آمریکایی یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت شخصی بوده. او یکی از نویسندگان بزرگ حوضه موفقیت است. یکی از معروف ترین اثر او، بیندیشید وثروتمند شوید  است که یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان است. مطالب نوشته شده برگرفته از کتاب معروف وی می باشد. بدینسان تلاش شده نکات کلیدی و پرکاربرد کتاب وی برای رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن جمع آوری شده تا بتوانند طالبان موفقیت راه رسیدن به هدف خود را هر چه سریع تر و با اراده قوی تر پیدا و از زندگی سرشار از شادکامی و موفقیت لذت ببرند.

بیندیشید وثروتمند شوید

موضوعي که شايد شما را نيز چون ما به فکر فرو برده باشد اين است که هر کجا موفقيت در سطح جهاني، منظورمان رسيدن از هيچ به همه چيز، را مي‌بينيم، مطالعه مي‌کنيم و به آن برخورد مي‌نماييم، رد پاي کتاب بیندیشید وثروتمند شوید اثر ناپلئون هيل آنجاست!

اين سؤال برايمان پيش آمد که چرا تقريباً حرف‌هاي هر فردي که موفقيت را تجربه نموده و هر اسطوره اي ناخود آگاه به اين کتاب ختم مي‌شود؟ براستي هيل در اين کتاب چه نوشته است که درونِ اين افراد را آنچنان به چالش کشانده که تا حدي به موفقيت رسيده اند، ديگر هيچ ربطي به گذشته‌شان ندارند؟

زماني اين سؤال را از استاد عباس منش پرسيديم. مايليم عيناٌ پاسخ ايشان را براي شما نيز بنگاريم.

ديدگاه استاد عباس منش در مورد هيل اين است:

” ناپلئون هيل تحت تأثير موفقيت‌هاي عظيم اندورکارنگي اسکاتلندي، حرکتي هوشمندانه را در پيش گرفت. او به دنبال يک اصل بود، يک اصل ثابت که بتوان آن را در هر جنبه اي از موفقيت يافت! و با تکيه بر اين ثبات، آنرا با قدرت، ايمان وعشقِ واشتياقِ سوزان، در هر زمينه و حوزه اي از موفقيت بکار گرفت!

بنابراين، هيل با بررسي رموزِ مشترکِ موفقيت‌هاي شاخص‌ترين ثروتمندان از اديسون تا هنري فورد و ديگران، قانوني طلايي در موفقيت را کشف نمود و با گسترش اين قانون و پايه ريزيِ علم موفقيت‌هاي شخصي در جهان، انقلابي عظيم را در علم موفقيت آفريد و سهمي عمده را در موفقيت هر فردي که مصمم به تغيير ذهنيت اش از شکست به موفقيت است، به خود اختصاص داد.

همانگونه که هيل در کتابش نيزعنوان نموده، انديشه ثروت است و فرآيند ثروت يک امر ذهني است. بدين ترتيب که ابتدا ذهن ثروتمند شده و باورهاي قدرتمند کننده ثروت ساز، در درون شکل مي‌گيرد، آنگاه جوهره‌ و ريشه ي اين باورهاي قدرتمندکننده، ما را در مداري از جهان قرار مي دهد که بتوانيم موفقيت و ثروت را ببينيم و تجربه کنيم “

به جرات مي‌توان ناپلئون هيل را يکي از بزرگ‌ترين استادان موفقيت در تمام دوران‌ها و از بنيانگذاران “علم موفقيت” ناميد. هيل به شدت معتقد است که:

بزرگ‌ترين فرصت زندگي شما شايد همين لحظه اي باشد که در آن به سر مي‌بريد.  اگر نمي‌توانيد کارهاي بزرگ انجام دهيد کارهاي کوچک به شيوه بزرگان انجام دهيد. سخنان ناپلئون هيل و لحنش، قدرتي نهفته در خود دارد که شديداً مخاطب خود را مشتاق و تشويق مي‌کند تا در هر سطحي از زندگي يا هر سطح از موفقيت و ثروت است، آنرا توسعه داده و بيشتر نمايد.

حتي بعضي از افرادي که با استفاده از راهنمايي‌هاي هيل به موفقيت بزرگي رسيده بودند اعتراف مي‌کردند که اگر هيل چشمان ما را باز نمي‌کرد اکنون يک زندگي معمولي داشتند.

کتاب بیندیشید وثروتمند شوید هميشه براي رساندن افراد

از فقير به ثروتمند

از معمولي به خارق العاده

از ثروتمند به ثروتمند ترين

خودش را آماده ي کمک و هدايت مي داند.

 

%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%af%db%8c%d8%b4%d8%af-%d9%88-%d8%ab%d8%b1%d9%88%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%d8%af

وقتي ناپلئون هيل ۸۰ ساله شد، با تحقيقات گسترده اي که در زمينه موفقيت مالي انجام داده بود و کتابهايي که نوشته بود، به تجارب و آگاهي اي ناب در مورد موفقيت مالي دست يافته بود که مي توان گفت مثل يک اصل و يک قانون در اين زمينه عمل مي کرد.

بنابراين او تصميم گرفت قبل از مرگ تمامي نتايج تحققات و تجارب خود و افراد موفقي را که شناسايي نموده بود در زمينه علم ثروت را در کتاب جديدي بنام بیندیشید وثروتمند شوید ، بنگارد. در واقع اين کتاب همان نسخه بازنويسي شده کتاب “فکر کن و ثروتمند شو” ناپلئون هيل است که در سنين جواني نوشت اما اصولي که در اين سالها هيل به آن رسيده بود و در اين کتاب آمده، نسب به کتاب قبلي، کاملا واضح تر و قانونمند تر و نزديک تر به قوانين کيهاني است.

اگر شما نيز چون ما، خواهانِ موفقيت و ثروت هستيد اما فرصت آن را ندارید تا خود در اين زمينه بررسي و تحقيق نماييد، پيشنهادمان اين است که از تجارب، تحقيقاتِ و اصولی که  ناپلئون هيل بيش از ۲۰ سال زمان براي آن گذاشتو در کتاب صوتی بیندیشید وثروتمند شوید عنوان شده است و  از اين راه ميانبر براي ساختنِ ثروتي عظيم در زندگي تان، استفاده نماييد.

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

  • پرداخت با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب امکانپذیر است.
  • پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید.  ایمیل خود را نیز وارد کنید تا همزمان یک نسخه از فایل به ایمیل شما ارسال گردد.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود، تا زمانی که صفحه دانلود را نبندید، امکان دانلود مجدد فایل، با کلیک بر روی کلید دانلود، برای چندین بار وجود دارد.
  • در صورتیکه پرداخت انجام شود ولی به هر دلیلی (قطعی اینترنت و …) امکان دانلود فایل میسر نگردید، با ارائه شماره تراکنش پرداخت و اطلاعات خود، از طریق تماس با ما، اطلاع دهید تا در اسرع وقت فایل خریداری شده برای شما ارسال گردد.
  • در صورت وجود هر گونه مشکل در فایل دانلود شده، حداکثر تا ۲۴ ساعت، از طریق تماس با ما اطلاع دهید تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.
  • برای دانلود فایل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک کنید.


موضوعات :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


یک پاسخ به “بیندیشید وثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل نویسنده مشهور: دانلود کتاب صوتی”

  1. کلید ثروت گفت:

    کتاب بسیار تاثیرگذاری است !
    سپاس از سایت خوب تان !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =