پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارشات کارآموزی رشته حقوق در دادگاه های حقوقی و کیفری
doc
تعداد صفحات : 127
رشته حقوق
گزارش کارآموزی
89000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند.گزارش کارآموزی دادگاه های حقوقی و کیفری در۱۲۷ صفحه با فرمت WORD ( قابل ویرایش ) و توسط دانشجوی رشته حقوق هنگام کارآموزی در دادگاه های مختلف ثبت شده است.

 گزارشات کارآموزی دادگاه های حقوقی و کیفری :

« گزارش شماره ۱ دادگاه کیفری »

جلسه رسیدگی دادگاه : ۲۲/۴/۹۴ ساعت ۱۲ ظهر

شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومي جزايي شهرستان قدس

پرونده كلاسه ۱۰۱ /۹۲۰۱۲۱

شاكي :مصطفي …  –نشاني  كرج …

مشتكي عنه : سيد جواد …   آدرس فعلاٌ زندان اوين

اتهام: صدور چك پرداخت نشدني

متن شكوايه ارائه شده  به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان قدس  شعبه سوم دادياري :  به استحضار ميرساند اينجانب  مصطفي …. از آقاي سيد جواد ….  بدليل صدور يكفقره چك بلامحل بشماره ۴۲۸۹۸۵ مورخ ۱۰/۱۱/۹۱ بانك تجارت شعبه قلهك تهران بمبلغ  ….  ريال مورخه ۱۰/۱۱/۹۱ به اينجانب واگذار كه از سوي بانك تجارت شعبه ۷۸۲ شهر قدس برگشت خورده است  لذا تقاضاي مجازات كيفري نامبرده را دارم .

پس از ارجاع به شعبه سوم دادياري  ، داديار محترم از شاكي  تحقيق  در برگ صورت مجلس بعمل مي آورد و شاكي  اعلام مي دارد  كه متهم در زندان  اوين  بدليل پرونده هاي  ديگر بسر مي برد  . داديار محترم برگه نيابت  قضايي براي دادسراي دايره نيابت تهران  با اين مضمون صادر مي كند ( شماره نامه ۱۰۰۳۹۲ /۹۱۱۲۸۶ مورخ ۲۴/۱۲/۹۱) كه متهم جلب و در صورت آزاد بودن  با قرار وثيقه شصت ميليون ريال و اخذ تامين و تفهيم اتهام به متهم با اخذ آخرين دفاع متهم تحت الحفظ به اين دادسرا ظرف مهلت يكماه اقدام گردد .

در تهران پرونده نيابتي به شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه ۲۳ تهران در تاريخ ۲۶/۱۲/۹۱ ارجاع مي شود سپس دستور تعيين وقت نظارت واحضار متهم از زندان را صادر مي كند . در تاريخ ۲۷/۱۲/۹۱ متهم از زندان به شعبه اعزام سپس بازپرس ضمن اخذ مشخصات شخصي متهم . مفاد اعطاي نيابت به متهم تفهيم  از او مي پرسد  در خصوص اتهام اعلامي چه دفاعي داريد ؟

ج: متهم: چك مورد نظر را به آقاي اصغر …. داده ام  و شاكي را اصلاٌ نمي شناسم  وچك مورد نظر را سي و پنج روز قبل از تاريخ چك صادر كردم و تعداد ۵۱ باكس بار بمبلغ …. ريال چك پرداخت  شده و ۵۱ باكس …. پول دريافت كردم خواهشمند است  براي بازپرداخت پول زمان به من مهلت بدهيد  تا آنرا پرداخت نمايم .

 

گزارشات کارآموزی دادگاه های کیفری

 

مجموعه گزارشات کارآموزی دادگاه های حقوقی و کیفری شامل :

دادگاه کیفری شهرقدس

دادگاه حقوقی شهرقدس

دادگاه خانواده شهرقدس

دادگاه اطفال تهران

دادگاه تجدیدنظر استان تهران

دادگاه انقلاب اسلامی تهران

دادگاه کیفری استان تهران

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =