پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
ساختار سازمانی خانه فرهنگ بوستان : دانلود تحقیق رشته روانشناسی
doc
تعداد صفحات : 80
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته روانشناسی
29000 تومان


تحقیق رشته روانشناسی با فرمت WORD و در ۸۰ صفحه با موضوع ساختار سازمانی خانه فرهنگ بوستان نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

ساختار سازمانی خانه فرهنگ بوستان

هدف از تحقيق :

هدف از انجام اين تحقيق بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان است در اين تحقيق به بررسي ساختار سازمانی خانه فرهنگ بوستان و همچنين آشنايي با شرح وظايف و خدمات اين مجموعه مي پردازيم

روش تحقيق:

ميداني

كتابخانه اي

محيط تحقيق:

خانه فرهنگ مشاركتي بوستان

مقدمه:

سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به منظور توسعه فرهنگ و هنر و ارتقاي فرهنگ شهروندي و شهر نشيني در تهران بزرگ تاسيس شده است . تعميق معرفت ديني ، تقويت و ترويج حقوق شهروندي ، توسعه آگاهي هاي فرهنگي ، ترويج و آموزش مهارتهاي زندگي اجتماعي نيازهايي اساسي هستند که اين سازمان در پاسخ به آنها موجوديت يافته است .

نگرش محوري سازمان فرهنگي و هنري به شهر تهران معطوف به تهران به عنوان شهر اخلاق و معنويت است که دورنماي اصلي و راهبردي توسعه فرهنگي مي باشد . تهران به عنوان عاصمه حکومت و نظام اسلامي بايد نماد و تجلي زيبايي تمدن و هويت ايراني ، و اسلامي باشد . سازمان فرهنگي و هنري براي تحقق اين مهم و پيش بيني و پاسخگويي به نيازهاي توسعه اي حوزه فرهنگ و هويت شهري به مشارکت گسترده شهروندان و تقويت نهادهاي شهري بخش فرهنگ و هنر ، کاربست روش هاي علمي و فني در انتخاب و انتقال پيام ها و پالايش و اصلاح مستمر فعاليتهاي فرهنگي و هنري شهر معتقد است .

سازمان با توجه به اساسنامه خود که ملهم از آموزه هاي ديني و رهنمودهاي مقام معظم رهبري مدظله العالي است ، داراي ماموريت و کار وي‍ژه هايي است

که مي توان آنها را در دو بخش تقسيم نمود :

الف – مديريت و ساماندهي فعاليتهاي فرهنگي و هنري مراکز تابعه (فرهنگسراها ، خانه هاي فرهنگ ، کانونها ، موزه ها و کتابخانه ها )

ب – مديريت و هماهنگي هاي فرهنگي برون سازماني

در اين راستا با سه گروه از مخاطبان سر و کار دارد :

۱- گروهي که مستقيما براي دريافت خدمات به مراکز فرهنگي تابعه سازمان مراجعه مي کنند و يا در انها عضويت دارند .

۲- عامه مردم و شهروندان تهراني که به طور مستقيم يا غير مستقيم به نحوي تحت پوشش فعاليتهاي فرهنگي و هنري سازمان قرار مي گيرند .

۳- صاحبنظران و علاقمندان رشته هاي مختلف تحصيلي ، شغلي ، علمي و … که از خدمات و فعاليت هاي تخصصي سازمان بهره مي گيرند . ( همايش ها و نشست هاي تخصي ) جزو حاضر که متضمن اصول ، مباني ، محورها ، و اولويت هاي فرهنگي ، سياستهاي اقتضائي ( نيازهاي فرهنگي روز جامعه شهري تهران ) در حوزه هاي مختلف مي باشد ، بر آن است تا به عنوان منشوري فرهنگي ، عرصه مديريت و اجراي برنامه ها و فعاليتهاي فرهنگي و هنري را در سطوح اجرايي کارامد و اثر بخش سازد.

تعريف:

خانه هاي فرهنگ مشاركتي مراكز فرهنگي هستند كه به منظور آموزش و نشر و گسترش فرهنگ و هنر از طريق داير كردن كلاسهاي فرهنگي و هنر يدر سطوح مختلف : ۱- كودكان و نوجوانان ۲- جوانان ۳- بزرگسالان مرتبط و نظاير آن كه طبق موازين اسلامي و با رعايت ضوابط حاكم بر فعاليتهاي فرهنگي هنري كشور در اين ائين نامه بدون صدور هر گونه مدرك تحصيلي رسمي ، توسط افراد حقيقي يا حقوقي با مشاركت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران تاسيس مي گردند ، خانه فرهنگ مشاركتي ناميده مي شوند .

تبصره :

صدور مدارك اموزشي رايج ساير مراكز فرهنگي ، هنري غير سازمان و سازماني بر اساس مجوزها و نظر مراجع مسئول و مديريت فرهنگي هنري منطقه امكان پذير است .

اركان خانه فرهنگ

اين اركان عبارتند از :

الف – موسس يا مؤسسين

ب – مدير مسئول

ج – مسئول آموزش

الف – مؤسس

افراد حقيقي يا حقوقي كه در سرمايه گذاري و تاسيس خانه فرهنگ پس از طي مراحل ذكر شده در اين ائين نامه اجازه تاسيس خانه فرهنگ را از مديريت مشاركتها نمايند ، موسس ناميده مي شوند .

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =