پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
سنگ آهن در معدن در توسعه اقتصادي شهر بافق: دانلود تحقیق معدن
doc
تعداد صفحات : 70
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته معدن
9000 تومان


تحقیق رشته معدن با فرمت WORD و در ۷۰ صفحه با موضوع  سنگ آهن در معدن در توسعه اقتصادي شهر بافق نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

 تاريخچه سنگ آهن

معدن سنگ آهن چغارت بافق از قديم شناخته شده بود تمام دامداران  و مردم محلي كوه چغارت را به همين نام اسم مي برده اند براي اولين بار استان (STAHL) در سال ۱۸۹۷ نقشه زمين شناسي از اين منطقه تهيه نمود.

گزارش و اطلاعات بيشتري را ( BOHNE) طي سالهاي (۱۹۳۲-۱۹۲۹) كه به عنوان مشاور معدني دولت ايران انجام وظيفه مي نمود تهيه كرد و باير (BATER) در سالهاي (۱۹۴۰-۱۹۳۸) راجع به طبقات متامرف بين انارك تا بافق مطالعاتي انجام داده است.

سپس كومل( KumEl) در سال ۱۹۴۰، ( Diehl) در سال ۱۹۴۴ و لادام در سال ۱۹۴۵ گانسر(GANSSER) در سال ۱۹۵۵، والتر و گورستن و ونس لاف در سال ۱۹۶۹ مطالبي راجع به زمين شناسي ناحيه و ذخاير آن ارائه داشته اند شركت دماك درسال ۱۹۶۱ چاپكين در سال ۱۹۶۴، فدرفسكي در سال ۱۹۶۶و به آيين در سال ۱۹۶۶ گزارشاتي در مورد زمين شناسي ارائه نموده اند.

 

سنگ آهن و بررسي نقش معدن سنگ آهن چغارت

بررسي نقش معدن سنگ آهن چغارت در توسعة اقتصادي شهر بافق مي تواند راهنماي خوبي در جهت آگاهي از وضعيت اشتغال، ميزان مهاجرت، درآمد و كلاً سطح زندگي مردم شهر بافق باشد.

۱- بررسي تأثير معدن سنگ آهن چغارت در ميزان درآمد مردم شهر بافق

۲- بررسي تأثير معدن سنگ آهن چغارت در ميزان اشتغالزايي شهر بافق

 

منابع درآمدي شهرداري بافق:

كمك هاي اعطايي دولت و سازمانهاي دولتي

پس از انقلاب سالامي به ويژه در دهه اخير سهم كمك هاي دولتي و سازمانهاي دولتي از كل درآمد شهرداري ها به شدت سير نزولي پيدا كرده كه اين امر مبتني بر تصميم دولت در سال ۶۲ مبني بر خودكفايي شهرداريها مي باشد.

در اين راستا كمك هاي مربوط به شهرداري ها به حدقل ممكن رسيده و به تعدادي از شهرداريها هيچ كمك مالي نگرديده است.

 

مناطق حاشيه كوير

مناطق حاشيه با كوير كه شامل دامنه هاي جبال البرز و زاگرس كه مناطق كويري را احاطه نمود ويژگي اقليمي اين مناطق كمي باران ( بين۱۰۰ تا ۲۰۰ ميليمتر) در سال- درجه حرارت بالا در روزهاي فصول گرما با اختلاف زياد بين شب و روز و قلت پوشش گياهي است. هر قدر از دامنه كوه به سوي درون حوزه آبريز در منطقه نزديكتر مي شويم، ميزان بارندگي و پوشش گياهي كمتر است. اكثر آبادي ها در اين مناطق از آبهاي زيرزمين و قنوات استفاده مي نمايند. آبادي اين مناطق به صورت متمركز با بافت فشرده هستند بادهاي كويري توأم با گرد و غبار از طرف كوير- درجه حرارت بالا و تابشي شديد در تابستان ها را مي توان عوامل مزاحم زيست محيطي در اين منطقه تلقي نمود.

 

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =