پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
مطالعه و شناخت الگوریتم EZW : دانلود تحقیق رشته ی ریاضی
doc
تعداد صفحات : ۳۴
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته ریاضی
19000 تومان


تحقیق رشته ریاضی با فرمت WORD و در ۳۴ صفحه با موضوع مطالعه و شناخت الگوریتم EZW نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

مقدمه ای در مورد شناخت الگوریتم EZW :

الگوريتم EZW در سال ۱۹۹۳ توسط shapiro ابداع شد نام كامل اين واژه  به معناي كدينگ تدريجي با استفاده از درخت ضرايب ويولت است. اين الگوريتم ضرايب ويولت را به عنوان مجموعه اي از درختهاي جهت يابي مكاني در نظر مي گيرد هر درخت شامل ضرايبي از تمام زيرباندهاي فركانسي و مكاني است كه به يك ناحيه مشخص از تصوير اختصاص دارند.

تبديل ويولت گسسته

تبديل ويولت سلسله مراتبي كه در EZW و SPIHT مورد استفاده قرار مي گيرد نظير يك سيستم تجزيه زيرباند سلسله مراتبي است كه در آن فاصله زيرباندها در مبناي فركانس بصورت لگاريتمي است.

درخت صفر

همانگونه كه قبلاً‌اشاره شد ميان زيرباندهاي مجاوري كه در موقعيت مكاني مشابه قرار گرفته‌اند نوعي وابستگي داخلي وجود دارد اين بدان معناست كه اگر ضريب مربوط به يك والد در تك آستانه مشخص بي معني باشد به احتمال زياد ضرايب مربوط به فرزندان نيز در مقايسه با استانه جاري بي معني خواهد بود و اين امر تأييد كننده نزولي بودن چگالي طيف توان در تصاوير طبيعي مي باشد در الگوريتم EZW  و الگوريتمهاي مشابه اين رابطه والد و فرزندي براي bitplane مربوط به باارزشترين بيت bit plante (MSB) مربوط به كم ارزشترين بيت (LSB) بكار برده مي شود.

كدگذاري در الگوريتم EZW

در اين الگوريتم دو ليست با نامهاي DLو SL مورد استفاده قرار مي گيرند. ليست DL شامل مختصات ضرايبي است كه معني دار نيستند. ليست SL شامل بزرگي (نه مختصات) ضرايبي است كه معني دار مي باشند هر دوره انجام الگوريتم شامل يك گذار اصلي مي باشد كه در ادامه آن يك گذار فرعي مي آيد.

 

اين الگوريتم كه SPIHT  نام گرفت در واقع حالت پيشرفته و توسعه يافته الگوريتم EZW است از ميان الگوريتمهاي فشرده سازي مبتني بر ويولت، از جايگاه خوبي برخوردار است.

الگوريتم SPIHT براي انتقال پيوسته و بهينه مطلوب طراحي شده است. يكي از بهترين مشخصه هاي اين الگوريتم و شايد مشخصه منحر به فرد آن اين است كه كيفيت تصويري كه نمايش داده مي شود.

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.

 

 



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =