پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
صندلی كودک : دانلود رایگان تحقیق رشته روانشناسی
doc
تعداد صفحات : 13
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته روانشناسی
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته روانشناسی با فرمت WORD و در ۱۳ صفحه با موضوع صندلی كودک نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

صندلی كودک

فهرست مطالب

ايمني خودروهاي موتوري صندلی كودک ويژگي‏ها و روش‏هاي آزمون

هدف

دامنه كاربرد

تعاريف

ويژگي‏ها

روشهاي آزمون

علامت گذاري

 

پيشگفتار

استاندارد صندلی كودک كه بوسيله كميسيون فني  خودرو تهيه و تدوين شده و در نود و يكمين كميته ملي استاندارد مكانيك و فلز شناسي مورخ ۷۴/۱۱/۱۱ مورد تاييد قرار گرفته , اينك به استناد بند ۱ ماده ۳ قانون اصلاح قوانين و مقررات موسسه استاندارد و تحقيقات ايران مصوب بهمن ماه ۱۳۷۱ بعنوان استاندارد ملي رسمي ايران منتشر مي‏گردد .

براي حفظ همگامي و هماهنگي با پيشرفتهاي ملي و جهاني در زمينه صنايع علوم , استانداردهاي ايران در مواقع مورد تجديد نظر قرار خواهند گرفت و هرگونه پيشنهادي كه براي اصلاح يا تكميل اين استانداردها برسد در هنگام تجديد نظر در كميسيون فني مربوط مورد توجه واقع خواهد شد

بنابراين براي مراجعه به استانداردهاي ايران بايد همواره از آخرين چاپ و تجديد نظر آنها استفاده نمود .

در تهيه و تدوين اين استاندارد سعي شده است كه ضمن توجه به شرايط موجود و نيازهاي جامعه حتي المقدور بين اين استاندارد و استاندارد كشورهاي صنعتي و پيشرفته هماهنگي ايجاد شود .

 لذا با بررسي امكانات و مهارتهاي موجود اين استاندارد با استفاده از منبع زير تهيه گرديده است :

FMVSS – MOTOR VEHICLE SAFETY STANDARD NO.213

CHILD SEATING SYSTEMS – PASSENGER

CARS , MULTIPURPOSE PASSENGER VEHICLES

TRUCKS AND BUSES 1978

ايمني خودروهاي موتوري صندلي كودك “ويژگي‏ها و روش‏هاي آزمون”

 ۱- هدف

هدف از تدوين اين استاندارد ارائه مشخصاتي  است كه رعايت آنها در صندلی كودک ضروري بوده تا در هنگام تصادفات يا توقف هاي ناگهاني خودرو احتمال مرگ و جراحات كه بر اثر پرت شدن به بيرون يا برخورد آنها به سطوح داخلي خودرو يا برخورد به صندلي كودك اتفاق مي افتد , رابه حداقل برساند .

 ۲- دامنه كاربرد

اين استاندارد براي صندلی كودک كه در اتومبيلهاي سواري , خودروهاي مسافري چند منظوره , كاميونها و اتوبوس ‏ها استفاده مي‏شود به كار مي‏رود . اين استاندارد براي صندلي‏هاي كودك كه بوسيله مجموعه ‏هاي كمربندهاي ايمني خودرو از نوع سه نقطه اتكا كه در استاندارد ملي ايران به شماره ۷۷۹ توصيف شده است به صندلي خودرو بسته مي‏شوند , و همچنين در مورد وسايل مخصوص استفاده كودكاني كه قادر به نشستن نيستند , بكار نمي‏رود .

 ۳- تعاريف

” صندلي كودك ” : يكي از تجهيزات خودروي موتوري است كه براي نشستن و نگهداري كودكي كه توسط خودروي موتوري حمل مي‏شود , مورد اتسفاده قرار مي‏گيرد .

 ۴- ويژگي‏ها

  دستور العمل‏هاي نصب : صندلي كودك بايد مجهز به برگه دستور العمل كه شامل روش گام به گام نصب صندلي كودك در خودرو ( در صورت امكان مصور ) باضافه استفاده طبق بند ۶-۱ ( ه ) , بستن صندلي بوسيله كمربندهاي نوع ۲ نقطه اتكاء و ۳ نقطه اتكاءاي كه مخصوص استفاده كودكان است و همچنين نحوه قرار دادن كودك داخل صندلي و تنظيم آن باشد .

تنظيم : هر قطعه قابل تنظيم صندلي كودك و هر سيستم كمربندي كه براي نگهداري مستقيم كودك طراحي شده است مي‏بايست به اندازه كافي براي كودكي با قد و وزن پيشنهاد شده در بند ۶-۱ ( ح ) و همچنين براي هر كودكي كه مطابق با دستور العمل‏هاي ملزم شده در ۴-۱ در صندلي قرار داده شده است , باشد .

 ۴-۳- اتصال : صندلي بچه مي‏بايست طوري طراحي و ساخته شود تا :

الف ) به غير از قطعه‏اي كه بين پشتي صندلي و بالشتك صندلي خودرو قرار داده مي‏شود , داراي قيد ديگري براي اتصال به پشتي صندلي نباشد , و

ب ) هنگامي كه مطابق با دستورالعملهاي ملزم شده در بند ۴-۱ نصب مي‏گردد , سيستمي كه بر روي صندلي رو به جلو نصب مي‏شود مي ‏بايست در برابر حركت رو به عقب توسط مجموعه كمربند ايمني صندلي نوع ۲ يا ۳ نقطه اتكاء مهار شود .

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =