پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
طرح احداث نهالستان : دانلود رایگان تحقیق رشته زیست شناسی
doc
تعداد صفحات : 17
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته زیست شناسی
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته زیست شناسی با فرمت WORD و در ۱۷ صفحه با موضوع طرح احداث نهالستان نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

طرح احداث نهالستان

مجري طرح:      شركت تعاوني توليدي باغداران كاويان ساوج

خلاصه طرح

۱-مجري طرح: شركت تعاوني توليدي باغداران كاويان ساوج

۲-موضوع طرح: احداث نهالستان در سطح ۲ هكتار

۳-محل اجراي طرح: منطقه چهار باغ- از توابع شهرستان ساوجبلاغ

۴-سرمايه گذاري قبل:   ۰۰۰/۵۰۰/۸۳۱/۱۴

۵-سرمايه گذاري جديد: ۰۰۰/۱۴۰/۸۸۱/۱

الف:تسهيلات بانكي: ۰۰۰/۰۰۰/۳۶۰

ب:سرمايه گذاري شخصي: ۰۰۰/۳۰۰/۷۸۷

۶-مدت تسهيلات: ۶ سال

۷-نرخ سود بانكي: ۵/۱۳ درصد

۸-نرخ بازده كل سرمايه گذاري: ۲۶درصد

مشخصات مجري طرح:

شركت تعاوني توليدي باغداران كاويان ساوج كه در تاريخ ۱۹/۲/۱۳۸۳ تحت شماره ۶۸۶ نزد اداره ثبت شركتهاي ساوچبلاغ به ثبت رسيده و خلاصه شركت نامه آن بشرح آگهي تاسيس شماره ۳۶۶۸ مورخه ۱۹/۲/۱۳۸۳ مي‌باشد .

مشخصات محل اجراي طرح:

يك زمين و باغ جمعا به مساحت ۱۴ هكتار واقع در منطقه چهار باغ از توابع شهرستان ساوجبلاغ كه حدود ۶ هكتار آن بصورت باغ مثمره قديمي بوده و ۸ هكتار بصورت زمين مزروعي و فاقد درخت مي‌باشد و ۲۴ هكتار بصورت اجاره اي به مدت ۵ سال در اختيار شركت تعاوني مي باشد . آب مورد نياز زمين مزبور از يك حلقه چاه عميق با آبدهي حدوده ۱۵ ليتر در ثانيه كه در همين زمين حفره گرديده و اختصاصي مي‌باشد تامين مي‌گردد بقيه امكانات موجود در جدول ساختمانها و تاسيسات موجود طرح تقويم شده است .

موضوع طرح:

عمليات طرح ( طرح احداث نهالستان ) عبارتست از تخصيص۲هكتار از زمينهاي مورد عمل به كشت بذر انواع نهال و ايجاد خزانه مي‌باشد كه با اجراي اين امر قادر خواهد بود در فاصله زماني۳سال از زمان كشت بذر وانجام عمل پيوند تعداد ۰۰۰/۱۸۰اصله نهال پيوندي توليد و به بازار مصرف عرضه نمايد ضمنا قسمتي از نهال هاي توليدي نيز جهت احداث باغ جديد، واكاري و بازسازي باغ قديمي به مصرف خواهد رسيد كه اين امر خود باعث احيا و زنده شدن باغ قديمي گشته و در نتيجه باعث افزايش راندمان توليد باغ موجود خواهد گشت وپس از ۴ سال ۰۰۰/۱۸۰ اصله انواع نهال غير مثمر توليد و آماده عرضه به بازار مصرف خواهد شود ضمناً اجراي طرح در افزايش اشتغالزايي و همچنين شكوفادي اقتصاد منطقه تاثير بسزاي باقي مي گذارد.

نتيجه بررسي طرح :

همچنانكه از جدول فوق الذكر بر مي آيد طرح مزبور داراي سودآوري كافي بوده و ضمناً باعث اشتغالزايي در منطقه نيز خواهد شد و به دليل عمر طولاني درخت دهها سال اشتغالزايي بدنبال خواهد داشت وبه دليل انتقال نهالهاي توليدي به عرصه هاي مختلف ورشد آنها در پاكي هوا نقش مؤثري نيز دارد . عليهذا اجراي آن مقرون به صرفه بوده و باعث رشد اقتصادي مجريان طرح و رفع نياز باغداران منطقه خواهد گرديد .

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =