پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
عكس و گرافيك : دانلود رایگان تحقیق رشته گرافیک
doc
تعداد صفحات : 22
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته گرافیک
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته گرافیک با فرمت WORD و در ۲۲ صفحه با موضوع عكس و گرافيك نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق  آمده است:

عكس و گرافيك

يكي از شاخه هاي جالب عكاسي كه طرفداران زيادي هم دارد، عكس – گرافيك ها هستند. يعني عكسهايي كه با ابزارهاي خاص بر روي آنها كار شده و چيزي بين عكس و گرافيك صرف تبديل شده اند. معمولا در اين عكسها براي بيان موضوعي خاص، از انواع تغييرات گرافيكي اعم از تغيير رنگ كلي يا ناحيه اي، تغيير كيفيت، يا افزودن المانهاي خاص گرافيكي به عكس و … كمك گرفته مي شود.

اين شاخه از عكاسي از قديم نيز وجود داشته و بيشتر توسط عكاساني صورت مي گرفته كه خودشان در كار چاپ عكس فعال بوده اند و در لابراتور با انواع فيلترها و روشها ، تغييرات مورد نظر عكاس بر روي عكس اعمال مي شده است.

ریک پوینر یکی از مهم ترین و تیزبین ترین منتقدین و نویسندگان گرافیک در جهان است . پوینر در ویژه نامه صدمین شماره مجله Creative Review مقاله ای درباره رضا عابدینی ، زندگی ، آثار و دیدگاه هایش نگاشته است که ترجمه آنرا می خوانید.

در حالي‌كه طراحي گرافيك در غرب، امكان ظهور در فرم‌هاي مختلف هنري را داراست، افكار، محرك‌ها و اهداف پشت سر آن معمولاً همان راه‌هاي رفته را طي مي‌كنند.براي يك طراح از لندن، پاريس يا نيويورك آسان است كه با اين تعاريف كه طراحي گرافيك چيست؟ به چه كار مي‌آيد و يا مي‌تواند فراتر از مرزها حركت كند، كنار بيايد.
آثار طراح ايراني، رضا عابديني، عمق اين محدوده‌ها را مشخص مي‌كند. عابديني كارش را با تمركز و احاطه‌ي كامل انجام مي‌دهد و براي هر بيننده‌اي كه با رسانه گرافيك آشنا باشد، ستودني است. عابديني گاهي ترديد مي‌كند كه آثارش قديمي يا از نگاه بيننده غربي ساده انگارانه به نظر آيد.

گذري بر گرفايك و عكاسي گرافيكي :

امروزه گرداگرد ما را هرج ومرج برقرار است .اتلاف منابع انساني ومادي وبه بن بست كشيده شدن نزديك به تمامي نيرو هاي خلاق ، حا كي از نبود هما هنگي در زندگي روزانه ماست .در مركز كانون اين كسوفها انسان كه سلامت وموجوديتش را از هم گسيختگي دنياي بي شكل او به مخا طره افكنده است . ناتوان از هماهنگ ساختن نيروهاي جسمي و روانيش ايستاده است . اين فقدان فاجعه آميز شكل حاصل تناقضي در هستي اجتماعي ماست . و منشا ناتواني ما در سازماندهي و تمامي دستاوردهاي نويني كه اگر بخواهيم تعادل خود را در دنياي پويا حفظ كنيم بايد حسابمان را با آنها رو شن كنيم . پيشرفتهاي علمي و فني بعدي نو آفريده اند امروزه مردم جهان به هم نزديكتر و توانايي تملك منابع طبيعي را كه ته به  حال به تصور هم نمي آمد احساس مي كنند .

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هجده =