پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
معماری در ژاپن : دانلود رایگان تحقیق رشته معماری
doc
تعداد صفحات : 17
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته معماری
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته معماری با فرمت WORD و در ۱۷ صفحه با موضوع معماری در ژاپن نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

معماری در ژاپن

انجمن بین المللی تحقیقات پیشرفته در تاسیسات مستقل ژاپن تحقیقاتی را در دامنه گسترده ای از موضوعات انجام می دهد . با مشارکت متخصصان از اطراف دنیا استعلام هوشمندانه در این انجمن دارای دامنه ای از یک مطالعه رقابتی در زمینه شادی تا سیستماتیک می باشد

به عنوان یک روند خاص برای دیاگون دیالوگ علمی سطح بالا و تحقیقات مربوطه محیط ساختمان با یک کیفیت فراگسترده طراحی شده است. در واقع جوی آرام و مطلوب یکی از عوامل برجسته حاصل از این طراحی می باشد.

فیکن سکی پروژه را به عنوان یک چکیده مطلوب و ناب از سبک کلاسیک ژاپنی تعریف کرد که عملکرد و ماهیت را با فضای موجوده متوازن می سازد. با به کارگیری مواد مدرن و سنتی و تکنولوژی های خاص بناها و باغهای AS11 ،معماری متعارفی را در کیوتو و محیط های اطراف بوجود آورده است.

تاثیرات و پیوستار معماری در ژاپن

AS11 در منطقه ای از کیوتو قرار دارد که تاریخچه معماری ژاپنی در آن فراوان است این شهر بعنوان کرسی دادگاه امپراطوری ژاپن برای چندین هزار سال مطرح شده است و باعث  بروز برخی از بهترین معماری ها در دنیای آسیا شده است در سال ۱۹۹۴ UNESCO17 بنای منطقه ای را بعنوان اماکن قدیمی فرهنگ دنیا طراحی و معین کرده است.

یک رشته پیوسته از طریق این منابع معماری اجرا می شود که شامل رابطه همگن ساختار با محیط خود می باشد طبیعت و فضای آرام به عنوان ساختار مهم در طرح می باشد که در بناهایی که دارای شکل معبدی می باشد قابل رویت است بناهای مربوط به این دوره ها فضاهای زندگی را از طریق استفاده از اتاق های دارای پلان باز مسقف های ساخته شده از پوست درختان سرو ستون های چوبی ایوان های پهن کرکره های تا شو سایه بان های عمیق و زیلوهای حصیری تعریف می کنند.

چنین معابد و اماکن مقدسی در برگیرنده مقدار زیادی از سنتهای ساختمانی قدیمی می باشد و به راحتی می توان مشاهده کرد که چگونه طراحی  AS11 در این روند معماری قرار گرفته است.

ایجاد فضاهای طبیعی در داخل

طرح داخلی مجموعه برای حفظ یک پیوستگی زیباشناختی با محیط طبیعی قابل رویت از پنجره ها طراحی شده است این بناها دارای یک سالن عمومی ،یک سالن سمینار،اتاق های اجرایی ،آزمایشگاه ها و کتابخانه و یک سالن تاتر و سخنرانی می باشد .هر یک از آزمایشگاه های تحقیقاتی یک محیط آرام را فراهم می آورند که امکان کار و استراحت در آنجا فراهم می باشد. این اتاق ها جزو اتاق های اصلی هستند و با واحدهای میزو صندلی های راحتی ،پنجره های کشویی تجهیز شده اند که امکان وارد شدن نسیم را فراهم می آورد .

روشنایی داخلی نیز در بالای صندلی ها و مناطق مطالعه تجهیز شده اند. همه آزمایشگاه ها به طرف باغها باز می شوند و این امکان را فراهم می آورد که ساکنان اتاق یا میز مطالعه خود را ترک کرده و در آنجا همدیگر را برای تبادل افکار و اندیشه ها ملاقات نمایند.

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پانزده =