پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
گزارش کارآموزی منظرسازی و طراحی فضای سبز شرکت سازه معماری امروز
doc
تعداد صفحات : 35
رشته معماری
گزارش کارآموزی
29000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای حدودا یک ماهه از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانشجو های سال اخر دوره های کاردانی و کارشناسی میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجند. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود. در این دوره ها دانشجو با شغل اینده خود بیشتر اشنا می شود. بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. این گزارش  در ۳۵ صفحه با فرمت Word با موضوع کارآموزی روش های منظرسازی و طراحی فضای سبز شرکت مهندسین مشاور سازه معماری امروز نگارش شده است .در زیر قسمتهایی از این گزارش بعنوان نمونه آورده شده است:

منظرسازی و طراحی فضای سبز

شهر يك اثر هنري بزرگ است كه آفرينندگاني به وسعت خود و به تعداد جمعيتش دارد.
«هدف غايي يك شهر ايجاد محيطي خلاق و پرورنده براي مردمي است كه در آن زندگي مي كنند»
چنين محيطي با گوناگوني بسيار، آزادي انتخاب به افراد مي دهد. و زمينه خلاقيت را فراهم مي آورد،
فضاي شهر حداكثر ارتباط را با مردم و زيستگاه پيرامونشان برقرار مي سازد
تنها يك وسيله براي در اختيار گذاردن تمام اين ها دردست دارد: امكانات مناسب شهري .

منظرسازی و طراحی فضای سبز

زندگي شهري

در فضاي ميان ساختمانها و بناها، عناصر مكملي نياز است تا زندگي شهري را سامان بخشد، تجهيزاتي كه همچون اثاث يك خانه، امكان زندگي را در فضاي محصور ميان سنگ و بتن و شيشه فراهم آورد. اين اجزاء، جريان حركت، سكون، تفريح و اضطراب را در شهر تنظيم مي كنند و به آن روح مي بخشند. اثاثه، تجهيزات يا مبلمان شهري، خياباني يا فضاي باز اصطلاحات رايج اين تسهيلات و امكانات هستند. اين تسهيلات در انگلستان بيشتر به «مبلمان خياباني» و در امريكا به «مبلمان همگاني» با «مبلمان فضاي باز» معروف هستند. « اثاثه، جمع اثاث به معناي وسايل و لوازم زندگي است. تجهيزات، جمع تجهيز، در مفهوم آراستن و بسيج كردن و بيشتر به وسايل و ساز و برگ نظامي اطلاق مي شود. مبلمان واژه فرانسوي به معناي مجموعه اثاثه و دكوراسيون يك محل است.»

رايج ترين تركيب فوق «مبلمان شهري» است كه مي تواند دربردارنده مفاهيم ضمني نيز باشد. دامنه مفهومي و كاربردي اين واژه بسيار گسترده است. مبلمان شهري به مجموعه وسيعي از وسايل، اشياء، دستگاهها، نمادها، خرده بناها، فضاها و عناصري گفته مي شود كه چون در شهر و خيابان و در كل در فضاي باز نصب شده اند و استفاده عمومي دارند، به اين اصطلاح معروف شده اند.

تقسيم بندي عناصر مبلمان شهري بصورتهاي مختلفي عنوان شده ولي در كل ميتوان انرا در چهارگروه اصلي معرفي نمود :

الف- مبلمان خياباني

ب- مبلمان پاركي

ج- مبلمان ترافيكي

د- سازه‌هاي اطلاع رساني و تبليغاتي

منظرسازی و طراحی فضای سبز

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، میتوانید از کلیه کارتهای عضو شتاب  استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =