پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی معماری نازک کاری ساختمان
doc
4 مگابایت
تعداد صفحات : 38
رشته معماری
گزارش کارآموزی
9000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای حدودا یک ماهه از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانشجو های سال اخر دوره های کاردانی و کارشناسی میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجند. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود. در این دوره ها دانشجو با شغل اینده خود بیشتر اشنا می شود. بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. این گزارش در ۳۲ صفحه با فرمت Word کارآموزی نازک کاری ساختمان  توسط دانشجوی رشته معماری دانشگاه آزاد گرگان را تشریح مینماید.در زیر قسمتهایی از این گزارش را ملاحظه می کنید:

 

مقدمه گزارش کارآموزی معماری نازک کاری ساختمان :

یکی از اهداف اساسی وبسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت ومحیط کار با دانشگاه و دانشجو می باشد که هم در شکوفائی و رشد صنایع مؤثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ  رهایی داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ،آزموده و به مشکلات و نابسامانیهای علمی وعملی محیط کار آشنا شده و سرمایه و وقت خویش را در جهت رفع آنها مصروف نمایند، که برای جامعه ی در حال توسعه ما از ضروریات می باشد .

از منظر دیگر نیز اجرای نازک کاری ساختمان ، آجری ،بتنی وفلزی در مقیاس بزرگ وکوچک به یک سلسله مسائل فنی و به دانش رشته های مختلف ساختمان بستگی دارد و عدم توجه به اصول اجرا و ساخت بدون توجه به اصول تئوری معماری ، محاسباتی و تأسیساتی را در پی خواهد داشت که در بعضی مواقع لطمات جبران ناپذیری چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ جانی به جا می گذارد که خود تأییدی بر مطلب فوق الذکر یعنی عدم تعامل منطقی صنعت ودانشگاه می باشد .

همچنین مسئله بعدی طراحی بنا مطابق با استانداردهای روز و مقاوم در برابر انواع بارهای وارده نظیر زلزله ، طوفان وباد باشد که در قسمت اجرای آنها می بایست دقت تمام مبذول شود و قبل از همه این مسائل ،در نظر گرفتن مسائل اقتصادی طرح نیز مهم بنظر می رسد . بهر حال مجموع اهداف فوق باعث ایجاد وساخت سازهای با ایمنی و راحتی کافی می گردد که جز با داشتن تجربیات عملی نمی توان به این امور مهم دست یافت .

با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برا ی ما روشن تر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .

اینجانب نیز در طی مدت حضور خود در محل کارآموزی استفاده های علمی و عملی خوبی نموده ،هر چند با توجه به زمان محدود ۴۲۰ ساعته به همه ریزه کاریهای اجرایی و نظارتی نازک کاری ساختمان و ساخت یک سازه که حداقل ۲ تا ۳ سال به طول می انجامد واقف شد ،از اینرو شاید بهتر باشد واحد کارآموزی به دو قسمت تقسیم شده تا این نقیصه جبران گشته و ارتباط با محیط کار حفظ شود ،همچنین پیشنهاد میشود در صورت امکان تعامل بیشتری بین استاد کارآموزی و سرپرست و همچنین دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه بوجود آید تا دانشجو با تعهد بیشتری پا به عرصه عمل بگذارد .

 

فهرست مطالب گزارش کارآموزی معماری نازک کاری ساختمان

۱-  مقدمه ……………………………۲

۲-  فهرست …………………………..۴

۳- تاريخچه سازمان سماء ……………….۷

۴- نوع خدمات ……………………………..۱۰

۵-  – شرح مختصري از فرآيند خدمات ………….۱۰

۷- موقعيت رشته كار آموز در واحد كاري معرفي شده با برسي جزئيات سازماني رشه كار آموز………….۱۳

۸- بررسي شرح وضايف……………………۱۳

۹-امور جاري در دست اقدام واحد كاري…………….۱۳

۱۰- برنامه هاي آينده واحد كاري……………..۱۴

۱۱- سنگ كاري نما ………………………….۱۶

۱۲-پوكه معدني ……………………….۱۷

۱۳- متره  ………………………………۱۸

۱۴-سفد كاري ………………………..۲۰

۱۵-ديوار چيني …………………………۲۱

۱۶-كاشي كاري …………………………..۲۲

۱۷-كف سازي با سنگ……………………..۲۴

۱۸- فريم لس…………………………..۲۵

۱۹- تيرچه و بلوك سقف و قالب بندي و آرماتور بندي……….۲۶

۲۰- جوشكاري و ساخت اسكلت فلز ساختمان تاسيسات………۳۲

۲۱- قرنيز………………………..۳۳

۲۲- پنل گچي………………….۳۴

۲۳- آرمسترانگ…………………۳۵

۲۴- نقاشي و كنيتكس…………….۳۶

۲۵- گزارش روزانه………………۳۷

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، میتوانید از کلیه کارتهای عضو شتاب  استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نه =