پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
دانلود رایگان کتاب همه چیز درباره تجارت الکترونیک
zip
دانلود رایگان
0 تومان


کتاب همه چیز درباره تجارت الکترونیک یکی از ساده ترین راه کار های آموزشی برای افزایش آگاهی دنیای تجارت الکترونیک است که توسط سایت دیجی لود در این صفحه برای دانلود قرار داده شده است . امیدواریم سهمی کوچک در اعتلای دانش علاقمندان کسب و کار های الکرونیکی داشته باشیم.

همه چیز درباره تجارت الکترونیک

ایجاد و راه اندازی و کسب درآمد اینترنتی فقط به تولید و راه اندازی وب سایت خلاصه نمی شود و به هیچ وجه درآمد زایی شما را تضمین نمی کند. همیشه راه سریعتر و راحت تری هم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد ماهانه میلیونی عالی و بادوام و کاملا حلال وجود دارد. مهم نیست که با کسب و کار اینترنتی تا چه حد آشنایی دارید، مهم این هست که در این کتاب با سیستمی آشنا می شوید که قبلا به هیچ وجه با این سیستم آشنایی نداشتید و نه در جایی شنیده بودید و نه کسی به شما گفته بود.

تجارت خوب در وهله ی اول نیاز به سرمایه و ایده های برتر کاری دارد. راه اندازی یک تجارت ممکن است با چالش ها و مشکلات فراوانی رو به رو باشد اما وجود انگیزه ی کافی و کسب تجربه میتواند به موفقیت یک تجارت کمک کند. داشتن هدف و برنامه ریزی در کار هم لازمه ی پیشرفت و توسعه ی یک تجارت است.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکتهای خوب و تجارت های برتر همیشه به دنبال استفاده از فرصت ها برای خدمات و جذب مشتری بیشتر هستند آنها وارد فضای رقابتی شده و تلاش میکنند که در نوع خود بهترین باشند
این کتاب برای کسانی مفید هست که می خواهند یک شغل دوم اینترنتی با درآمدهای عالی را در زندگیشان ایجاد بکنند و از رفاه بوجود آمده در زندگیشان نهایت استفاده را ببرند.

کتاب همه چیز درباره تجارت الکترونیک شامل سر فصل های زیر است :

آشنایی با مفاهیم و حقوق تجارت الکترونیک

اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژی بازار

ارزیابی خدمات الکترونیکی

اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک

انواع تجارت الکترونیک

راهکارهای افزایش درآمد در بستر تجارت الکترونیک

امپراطوران تجارت الکترونیک

و…

 

 

 

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.

 



موضوعات :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.