پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
کاخ هلن (برج Curating ): دانلود رایگان تحقیق رشته معماری
doc
تعداد صفحات :7
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته معماری
0 تومان


تحقیق رشته معماری با فرمت WORD و در ۷ صفحه با موضوع کاخ هلن (برج Curating ) نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

کاخ هلن (برج Curating )

اولین برج عصر طلایی توسط شرکت ریچارد راجرز طراحی شده بود ،به نمایش گذاری موسسان با دور نمای رعب آوری از احساس یک منطقه از هشت هزار متر مربع با یک ظرفیتی  که تماماً و کلاً همه چیز را شامل می شد. به جای مانده باشد- که برای آموزش و یا سرد کردن هر کسی خوشایند خواهد بود. کاخ هلن مبین مدیر تولید گنبد برج کلرسمپسون ویرایشگر مضامین ، مارتین نیومن بود تا درباره مراحلی م تجربه عصر طلایی جدید شرکت متعهد کرده بود تا ۱۵ منطقه را توسعه دهد و بررسی کند مواردی را کشف نماید.

در تمام مسیر ، curating گنبد برج موضوع اجراء ساختمان بوده است. اجرا در میان تعداد زیادی از مشاورین ، نویسندگان ، موسسان نمایشی ، معماران ، مهندسین و پیمانکاران ، اجرا در میان عموم یا طیف کاملی از عموم از عموم بریتانیایی مجبور بود که توسط تجربه عصر طلایی در گنبد برج سازگار شود (فراهم شود). البته تگر هدف از میلیون ها بلیط فروخته شده در فقط یک سال به دست آمده باشد. به هر حال گنبد برج مجبور است که خودش را با مردم بریتانیا در سطح وسیعی برای توجیه خودش و هزینه بسیار بالای خودش مطابق کند.

آنچه که سامپسون و نیومن غیر مستقیم ادعا می کنند انجام دادن تحت رهبری جنی پیج در NME ، به دست  اوردن ضرورت دولت برای اجرا و تبدیل دادن آن به یک مرحله همکاری ، خلاق در سطخح بالا می باشد.

در این مسیر افراد بسیاری کارهایی را نسبت پروژه انجام دادند و تلاش کرده اند که به فواید و بازده هایی در کارشان برسند.

آنها خلاصه های طراحی را می نویسد برای منطقه ها و آنها را قابل دسترسی قرار می دهند. آنها طراحان را مجبور می کردند کهبه طور تشریک مساعی با آنها کار کنند و به طور جمعی نگرش ها و عقیده ها و تجربیاتشان را به همکاری بگذارند.

به ویراستارهای مضامیت برج درمورد curator ها در حالات سنتی چیزهایی گفته شده بود. آنها از نقش انتخابی موضوعات خاص curatorial سنتی دور مانده بودند. (در حقیقت مارتین نیومن ، کسی که کار می کند و مسئولیت مستقیمی دارد. یک نمایشگاه یا موزه ندارد اما برای سالهای بسیاری نویسه ای در تصور بود)

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایلبرای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =