پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری سازمان آب و فاضلاب گرگان
doc
تعداد صفحات : 70
رشته کارشناسی حسابداری
گزارش کارآموزی
39000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. گزارش کارآموزی حسابداری سازمان آب و فاضلاب گرگان به کوشش یکی از دانشجویان رشته حسابداری و بسیار مفصل در ۷۰ صفحه  با فرمت Word (قابل ویرایش) نگارش وگردآوری شده است . خلاصه ای از گزارش کارآموزی حسابداری سازمان آب و فاضلاب گرگان رادر زیر مشاهده می کنید:

کارآموزی حسابداری سازمان آب و فاضلاب گرگان

مقدمه :

ازسال ۱۹۳۷ميلادي كه ((نظريه عمومي سيستمها )) توسط ((لودويك فون برتالنفي )) دانشمند برجسته اتريشي مطرح گرديد واژه ((سيستم)) درصدرهمه مفاهيم جاري وتكيه كلامهاي متداول قرار دارد.

اين مفهوم درهمه رمينه هاي علوم رواج ريافته ورفته رفته در اصطلاحات فني وحرفه اي ورسانه هاي همگاني نيز نفوذ كرده است.

از اواخر دهه ۱۹۶۰ميلادي تغيرات وتحولات عمده اي در دانش حسابداري پديد آمده كه مهمترين آنها نگرش به((حسابداري به عنوان يك سيسم اطلاعاتي ))است . درپي اين تحولات يكي از رشته هاي تخصصي ايجاد شده در حسابداري ،طرح واجراي سيستمهاي حسابداري مي باشد.

 

فصل اول : كليات                                 

موقعيت جغرافيايي منطقه گرگان و گنبد

منطقه گرگان و گنبد با وسعتی بيش از ۲۲هزار کيلو متر مربع وبا بر گرفتن جلگه شرقی دريای خزر حدود ۴۸% مساحت استان مازندران قديم را شامل می گردد. شرايط اقليمی از معتدل تا خشک و نيم خشک وبارندگی ۸۰۰-۲۵۰ ميليمتر در دشت وسيعی در دامنه های جنوبی رشته کوه البرز واقع است اين منطقه از شمال به ترکمنستان ، از جنوب به استان سمنان (رشته کوههای البرز) از غرب به دريای مازندران و شهرستان بهشر واز شرق به استان خراسان (کوههای بينالود و آلاداغ) محدود می شود. واقع شدن منطقه گرگان و گنبد در محدوده ۳ حوزه مهم آبخيز رودخانه های گرگان رود –و قره سو اترک و ساير رودخانه هايي كه به خليج گرگان می ريزند اين منقطه را به عنوان يکی از مناطق پر آب  می سازد.

 

اهداف تشکيل سازمان آب وفاضلاب

۱- سالمسازي اب مورد استفاده مردم درشهرهها .

۲- تسويه كردن اب مورد استفاده مردم

امورمالي سازمان آب وفاضلاب استان‌ گلستان

بخش اول آن بخش حسابداري جاري وبخش دوم رابخش حسابداري طرح‌تشكيل مي‌دهد كه براساس وظايف هريك ازآن به دوبخش به اين دوقسمت تقسيم‌بندي شده است .

الف ـ بخش حسابداري جاري :

دراين بخش ازحسابداري آن قسمت ازكارها وهزينه‌ها حسابداري مي‌شوندكه منافع آني ندارند واين هزينه‌ها معمولاً به طورمتداول وهميشگي وجوددارند . مثل هزينه‌هاي حقوق ، اياب‌وذهاب . درهزينه‌هاي تشكيلاتي هم دربخش جاري حسابداري مي‌شوندكه اين بخش‌به دوقسمت زيرتقسيم مي‌شوندكه عبارتند از :

۱ ـ بخش حسابداري قراردادها

۲ ـ بخش حسابداري امورات جاري

 

۱ ـ بخش حسابداري قراردادها :

دراين بخش حسابداري مربوط به قراردادهايي است كه سازمان آب وفاضلاب استان باطرف‌قرارداد خودقراردادمي‌بندد . كه به صورت زيرقرارداد مي‌بندد . اول هرسال درطي مناقصاتي كه سازمان آب وفاضلاب براي انجام بعضي ازكارهاي خودبرگزارمي‌كند . هرشخص ياشركتي كه دراين مناقصات كمترين قيمت راپيشنهادكند درمناقصه برنده مي‌شود. مثلاً يكي ازمناقصاتي كه سازمان آب وفاضلاب استان هرساله برگزارمي‌كندمناقصه براي حفر چاه است .كه طبق شرايط اعلام‌شده هرشخصي كه كمترين منابع را پيشنهادكند بااوقرارداد بسته مي‌شود .

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.