پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
پاکساز و بهینه ساز Clean Master
zip
اکتبر 15, 2016
16 مگابایت

پاکساز و بهینه ساز Clean Master


بهینه ساز Clean Master یکی از قابل اعتماد ترین اپلیکیشن های بهینه ساز برای سیستم های اندرویدی با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا و برخوردای از امکانات اضافی همچون آنتی ویروس، صرفه جویی کننده باطری و قفل اپلیکیشن ها،

پاساز و بهینه ساز Clean Master

آیا تا به حال با مشکلات زیر برخورد کرده اید؟

– کند شدن گوشی و کارایستایی مکرر آن

– نداشتن فضای کافی برای ذخیره سازی عکس های بیشتر یا نصب اپلیکیشن های جدید

– تخلیه شارژ زودتر از حد معمول باطری گوشی تان

– گرم شدن بیش از اندازه گوشی تان

– دیده شدن عکس ها پیام های شخصی تان توسط دیگران و نیاز به قفل آنها

 

 

ویژگی های  Clean Master

– قفل اپلیکیشن ها، با استفاده از این بخش نه تنها میتوانید اپلیکیشن هایی مختلف همچون اپلیکیشن فیس بوک را قفل کنید بلکه میتوانید پیامک ها، دفترچه تلفن و گالری گوشی یا تبلت تان را نیز قفل کنید. بدین ترتیب هیچ شخصی غیر از خودتان قادر نخواهد بود به اپلیکیشن ها، عکس ها و پیام های شخصی تان دسترسی پیدا کند.

– صرفه جویی در مصرف شارژ باطری، در این بخش میتوانید وضعیت گوشی خود را مورد تحلیل قرار داده و اپلیکیشن های غیر ضروری که در پشت زمینه در حال اجرا هستند و بی جهت شارژ باطری را مصرف میکنند تنها با یک لمس متوقف کنید.

– دسترسی به ابزار و امکانات مختلف اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به منو یا صفحه اصلی اپلیکیشن و تنها با حرکت عرضی انگشت روی صفحه نمایشگر

– تشخیص فایل های به درد نخور و فایل های موجود در حافظه نهانگاهی (کش) اپلیکشن ها با دقت بالا و پاکسازی آنها، این پاکسازی باعث آزادسازی فضای ذخیره سازی بیشتر، بالا رفتن سرعت گوشی و بهبود عملکرد آن میشود. برای عملکرد دقیق این بخش از اپلیکیشن رفتار و روش تولید فایل هایی که بعدا تبدیل به فایل های به درد نخور میشوند در میلیون ها اپلیکیشن مختلف مورد تحلیل قرار گرفته است.

– آزادسازی فضای حافظه رم که باعث اجرای بهتر اپلیکیشن ها و بازی ها، بالا رفتن سرعت گوشی و صرفه جویی بیشتر در شارژ باطری آن میشود. شما میتوانید از صفحه آغازین اپلیکیشن و تنها با یک لمس ساده این کار را انجام دهید.

– خنک کردن گوشی با تشخیص و بستن اپلیکیشن هایی که بار پردازشی سنگینی به پردازشگر گوشی یا تبلت شما تحمیل کرده اند. بستن این اپلیکیشن ها باعث کاهش در مصرف شارژ باطری نیز خواهد شد.

– تشخیص ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی، نرم افزارهای تبلیغاتی، تروجان ها و هر گونه آسیب پذیری دیگری در سیستم اندرویدی شما با استفاده از آنتی ویروسی حرفه ای که برای هفتمین بار توسط لابراتوار AV-TEST به عنوان بهترین آنتی ویروس اندرویدی شناخته شده است. موتور پیشرفته این آنتی ویروس قادر است تنها در عرض ۸ ثانیه (۵۰۰% سریعتر از آنتی ویروس های پولی) محیط سیستم اندرویدی شما، اپلیکیشن های از پیش نصب شده و اپلیکیشن هایی که خودتان نصب کرده اید را اسکن کند و هر گونه آسیب پذیری در سیستم اندرویدی شما را رفع کند. ضمنا با استفاده از همین بخش میتوانید اطلاعات شخصی خود را به طور کامل پاک کنید به طوری که بازیابی آنها ممکن نباشد.

– مدیریت اپلیکیشن ها، در این بخش میتوانید اپلیکیشن های ناخواسته و اپلیکیشن هایی که بی جهت فضای گوشی تا را اشغال کرده اند حذف (آن اینستال) کنید. همچنین میتوانید از اپلیکیشن های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین در صورتی که به پوشه های سیستمی (روت) دسترسی داشته باشید میتوانید اپلییکشن ها را به کارت حافظه منتقل کنید و اپلیکیشن های سیستمی یا اپلیکیشن های از پیش نصب شده سیستم اندرویدی تان را حذف (آن اینستال) کنید.

– معرفی اپلیکیشن های منتخب به شما که ممکن است به کارتان بیایند.

– افزایش سرعت اجرای بازی ها تا ۳۰ درصد بیشتر

– مدیریت اپلیکیشن هایی که هنگام بالا آمدن گوشی یا تبلت تان به صورت خودکار اجرا میشوند، شما میتوانید با جلوگیری از اجرای خودکار این اپلیکیشن ها سرعت بالا آمدن گوشی یا تبلت تان را افزایش دهید. البته برای استفاده از این قابلیت گوشی یا تبلت شما باید روت شده باشد.



موضوعات :
اپلیکیشن
ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 10 =