پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
دانلود رایگان اپلیکیشن جهت یابی Waze
zip
سپتامبر 29, 2017
اپلیکیشن جهت یابی Waze

دانلود رایگان اپلیکیشن جهت یابی Waze


مطمئنا بارها شده که با وسیله نقلیه خودتون در ترافیک گیر افتادید و آرزو کردید که ای کاش ماشین من بال داشت و میتونستم از بالای ترافیک پرواز کنم و خلاص بشم . خوب باید بگم که حتما در آینده نزدیک شاهد تاکسی های پرنده هم خواهیم بود کما اینکه شنیده شده در دبی (امارات) در حال آزمایش مورد های مشابه هستند. اما در حال حاضر چیزی که مارو میتونه از اون ترافیک نجات بده ماشین پرنده و بالدار نیست ، ناجی ما اپلیکیشن جهت یابی Waze   نام داره . خب حتما میپرسید که چطوری میتونیم  با  Waze از شر ترافیک خلاص بشیم.

اپلیکیشن جهت یابی Waze

 

ویز در واقع یه اپلیکیشن بر مبنای GPS  گوشی های هوشمند هستش که در سال 2013 معرفی شد . همون اول هم کلی جایزه و … بخاطر طراحی و نوآوری برد.

این اپلیکیشن در ظاهر تقریبا همون عملکرد گوگل مپ رو داره ولی با بررسی بیشتر متوجه میشین که تفاوت های اساسی زیادی با گوگل مپ و موارد مشابه داره . مهمترین تفاوت اینه که فقط برای رانندگی با تاکسی و یا وسیله شخصی مناسب هستش ، برخلاف گوگل مپ که جهت یابی رو همزمان با استفاده از خطوط اتوبوس ، مترو ، تاکسی و یا پیاده روی انجام میده .

فقط کافیه که مبدا و مقصد رو به وارد کنیم . Waze  بهترین مسیر ( از لحاظ ترافیک، زمان کمتر و… ) رو بهتون پیشنهاد میده . گاهی اوقات بهتون چند تا مسیر پیشنهاد میده که هرکدوم مزیت خودشون رو دارن. جالب اینه که بعضی از این مسیر ها رو از کوچه پس کوچه هایی براتون میاره که شاید خبره ترین مسافر کش ها هم ازش اطلاعی نداشته باشن !!!

اپلیکیشن جهت یابی Waze

 

 

اپلیکیشن جهت یابی Waze

 

اپلیکیشن جهت یابی Waze  یک خصوصیت خوب دیگه هم داره و اون اینه که میتونید بعنوان یه سرویس اجتماعی در حوزه ترافیک ازش استفاده کنید و با رانندگان دیگه  عکس و یا مطالبی رو به اشتراک بگذارید . امکان ایجاد گروه هم به امکانات اجتماعی اون اضافه کنید . مثلا میتونید در مسیر اگر ترافیک ناگهانی پیش اومده باشه و یا تصادف و اتفاق قابل توجهی باشه ازش عکس بگیرید و به رانندگان و کاربران دیگه خبر بدید.

اگر نیاز به سوخت گیری داشته باشید Waze شمارو  به نزدیکترین و در دسترس ترین  پمپ بنزین راهنمایی میکنه و خیلی از مکان های عمومی دیگه مثل موزه و رستوران و ایستگاه پلیس و … با ایکون های بسیار بانمک و جذاب بهتون نشون میده .

 

اپلیکیشن جهت یابی Waze

 

خبر خیلی خوب اینه که زبان شیرین پارسی هم به آن اضافه شده و میتونید از امکان وویس فارسی هم برای آدرس دهی استفاده کنید.در  اپلیکیشن جهت یابی Waze  کلی خصوصیات و امکانات جالب دیگه وجود داره که بهتون پیشنهاد  میکنم حتما  از دیجی لود  دانلود کنید و مورد استفاده قرار بدید.

 

 

اپلیکیشن جهت یابی Waze

 



ads

دیدگاه ها


یک پاسخ به “دانلود رایگان اپلیکیشن جهت یابی Waze”

  1. Taghavi گفت:

    عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =