پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
دانلود کاملترین و جدیدترین بانک ایمیل های فعال کشور
zip
سپتامبر 23, 2015

دانلود کاملترین و جدیدترین بانک ایمیل های فعال کشور


بانک ایمیل های فعال کشور

 

بانک ایمیلی که در اختیار شما قرار میدهیم بار ها ،ایمیل تبلیغاتی به آن ها ارسال شده و ارزش بالایی در تبلیغات شما دارد  این بانک به زحمت جمع آوری شده چندین سال وقت برای این بانک صرف شده در این بانک چیزی به اسم غیر فعال وجود ندارد چون تک تک آنها از منابع بسیار مطمئن و معتبر جمع آوری شده است …

این بانک شامل 60 هزار ایمیل میباشد که از منابع معتبری مانند بانک ایمیل مشاغل مقدم ، کتاب اول ، ایمیل های کارخانجات سراسر کشور ، کلیه gmail های فعال کشور ، ایمیل دانشجویان و دانشگاه های کشور ،کلیه ایمیل های ثبت شده در yello page ، ایمیل جامعه مهندسین کشور و … گرد آوری شده و خوشبختانه با توجه به ارسال های متعدد تبلیغاتی میتوان آنرا معدن ایمیل های فعال کشور با ضریب 98% بازدهی مثبت نامگذاری کرد .بانک های که در اینترنت قرار داده شده و به قیمت های مختلف فروخته میشه اکثرا غیر واقعی و تفکیک نشده هستند این بانک ها یا از یکدیگر کپی برداری کرده اند یا با روبات جمع آوری شده اند  در اکثر این لیست ایمیل ها ایمیل ها غیر فعال که برگشت میخورند از سرور یا ایمیل های خارجی وجود دارد که باعث بالا رفتن درصد اسپم شما می شود و تاثیری در فروش یا بازدهی ندارد .

04-08

 راجب ایمیل مارکتینگ بدونید :

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روش های بازاریابی مستقیم است در این روش صاحب کسب کار یک ایمیل تبلیغاتی جذاب آماده می کند و یکباره آن را برای هزاران نفر ارسال می کند امروزه این روش تبلیغاتی به دلیل مزایای فراوانی که دارد به عنوان یکی از اصل ترین روش های تبلیغاتی در دنیا محسوب می شود و تحقیقات گسترده ای در جهت افزایش بازده این روش در حال انجام است . اهمیت این روش به حدی است که به عنوان مثال در سال ۲۰۰۹ فقط در کشور انگلستان حجم مبادلات صورت گرفته توسط آن در حدود ۲۹۲ میلیون پوند و در سال ۲۰۰۶ این مبلغ در ایالات متحده معادل ۴۰۰ میلیون دلار بوده است.

از جمله مزایای این روش عبارتند از :

    • بیشتر از ۵۰% از کاربران اینترنت هر روز از ایمیل استفاده می کنند .
    • تعداد این کاربران بسیار زیاد است . به عنوان مثال تعداد کاربران اینترنت در ایران حدود ۱۸ میلیون نفر تخمین زده شده است.
    • امکان دسته بندی و تفکیک مخاطبین به راحتی وجود دارد . این امر امکان تبلیغات هدفمند را فراهم می کند.
    • گستره این بازار به اندازه کل کشور و یا حتی کل کاربران اینترنت در دنیاست .
    • این روش نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار کم هزینه است .
    • این روش از سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر روش ها برخوردار است . به گونه ای که شما تنها به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید تا اینکه متنی پر محتوی غنی و جذاب طراحی کنید ، ارسال این متن به صدها هزار نفر فقط به اندازه یک کلیک کردن زمان نیاز دارد .
    • شاید مهمترین مسئله و دغدغه کسانی که از ایمیل مارکتینگ برای فروش خدمات و یا محصولات خود استفاده می کنند بهره بردن از یک بانک ایمیل مطمئن و فعال می باشد . تبلیغات هدفمند با پیدا کردن مخاطبان هدف شکل میگیرد و اکنون این مخاطبان در یک بانک ایمیل فعال و قوی در دسترس شما قرار گرفته اند.

کسانی که این بانک رو خریداری می کنند بدانند ارزش بانک بالاست در صورتی که بانک رو برای فروش بخرند و شروع به فروش بانک انجام بدند خودشون ضرر میکنند چون این بانک ها در جایی درج نشده و هرکسی ایمیل های آن را ندارد.

جامعه مهندسین – جامعه استان ها – شرکت های معتبر – مشاغل و کارخانجات کشور  – جامعه دانشجویان کشور و کلیه ایمیل های فعال کشور

50 درصد این بانک را سرویس دهنده های یاهو و 30 درصد بانک را سرویس جیمیل

20 درصد باقیمانده از شرکت ها و دیگر سرویس های ایمیل میباشد..

 

 

 



تصاویر پیش نمایش


دانلود کاملترین و جدیدترین بانک ایمیل های فعال کشور-1
ads

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =