پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

ZIP
دانلود کاملترین بانک ایمیل های فعال کشور
zip
بیش از 80 هزار ایمیل فعال کشور
19000 تومان


فروشگاه دیجی لود بانک ایمیل های فعال کشور را در اختیار شما قرار میدهد که بارها ،ایمیل تبلیغاتی به آن ها ارسال شده و ارزش بالایی در تبلیغات شما دارد . این بانک به زحمت جمع آوری شده چندین سال وقت برای این بانک صرف شده در این بانک چیزی به اسم غیر فعال وجود ندارد چون تک تک آنها از منابع بسیار مطمئن و معتبر جمع آوری شده است ..

در حال حاضر ایمیل مارکتینگ بعد از سئو بیشتریت بازدهی را در بازاریابی اینترنتی به خود اختصاص داده است . تقریبا تمامی وبمستر ها و فعالان کسب و کار های اینترنتی از این قابلیت برای اهداف مارکتینگی خود استفاده مینمایند. اما یکی از مسائل بسیار مهم در ایمیل مارکتینگ استفاده از یک بانک ایمیل فعال و زنده از مخاطبین اینترنتی میتواند باشد.

ابزار ها و راه های مختلفی برای جمع آوری ایمیل کاربران فعال اینترنتی وجود دارد از جمله صفحات فرود و خبرنامه و …

اما مسئله مهم اینه که برای جمع آوری یک بانک ایمیل فعال با راه های سالمی که نام برده شد  زمان زیادی صرف خواهد شد . ممکنه چند سال طول بکشه. ما اینکار را قبلا برای شما انجام دادیم و از منابع مطمئن و قابل استناد این بانک ایمیل را جمع آوری کردیم و فقط شما باید به فکر ایجاد یک پیام مناسب برای تبلیغات کالا و یا خدمات خودتون باشید .

با داشتن این بانک از ایمیلهای فعال کشور شما میتوانید پیامهای تبلیغاتی خود را به مخاطبان گسترده در سراسر کشور ارسال نمایید. با ابزارهای ارسال و مدیریت ایمیل همچون میلرلایت میتوانید مخاطبان هدف خود را از میان همین بانک ایمیل شناسایی و دسته بندی نمایید و بصورت هفتگی محصولات و خدمات خود را با یک پیام تبلیغاتی خصوصی شده  به آنها ارسال نمایید. فقط با دو بار ارسال به کل مخاطبان این بانک ایمیل و تحلیل و آنالیز از طریق ابزار  ایمیل مارکتینگ   براحتی میتوانید مخاطبان اصلی و هدفمند کسب و کار خودتون را پیدا کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که به شکل بسیار حرفه ای از ظرفیت بالای ایمیل مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی استفاده نمایید.

 

بانک ایمیل های فعال کشور

این بانک شامل  بیش از 80 هزار ایمیل میباشد که از منابع معتبری مانند بانک ایمیل مشاغل مقدم ، کتاب اول ، ایمیل های کارخانجات سراسر کشور ، کلیه gmail های فعال کشور ، ایمیل دانشجویان و دانشگاه های کشور ،کلیه ایمیل های ثبت شده در YELLOW PAGE ، ایمیل جامعه مهندسین کشور و … گرد آوری شده است.

خوشبختانه با توجه به ارسال های متعدد تبلیغاتی میتوان آنرا معدن ایمیل های فعال کشور با ضریب 95%  بازدهی مثبت نامگذاری کرد .بانک های که در اینترنت قرار داده شده و به قیمت های مختلف فروخته میشه اکثرا غیر واقعی و تفکیک نشده هستند. این بانک ها یا از یکدیگر کپی برداری کرده اند یا با روبات جمع آوری شده اند. در اکثر این لیست، ایمیل های غیر فعال که برگشت میخورند از سرور یا ایمیل های خارجی وجود دارد که باعث بالا رفتن درصد اسپم شما می شود و تاثیری در فروش یا بازدهی ندارد .

 

منابع جمع آوری بانک ایمیل های فعال کشور

جامعه مهندسین

جامعه استان ها

شرکت های معتبر

مشاغل و کارخانجات کشور

جامعه دانشجویان کشور و کلیه ایمیل های فعال کشور

۵۰ درصد این بانک را سرویس دهنده های یاهو و ۳۰ درصد بانک را سرویس جیمیل

۲۰ درصد باقیمانده از شرکت ها و دیگر سرویس های ایمیل میباشد..

 

 

 

 

 

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
ads

ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شش =