پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
توليد گوشت سفيد (مرغ ) : دانلود طرح توجیهی رشته صنایع غذایی
doc
طرح های کارآفرینی
9000 تومان


طرح توجیهی وزارت کار  با فرمت WORD با موضوع توليد گوشت سفيد نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

توليد گوشت سفيد

مقدمه

با رشد انفجاري جمعيت بشر در قرن گذشته ، نياز مبرم به تهيه مواد غذايي مورد احتياج اين جمعيت روبه رشد ، بيشتر احساس مي شود. از بين مواد غذايي مورد نظر انسان تأمين مواد پروتئيني در دوره هاي مختلف رشد (از كودكي تا جواني و پيري) از اهميت و جايگاه ويژه و خاصي برخوردار است. در بين كشورهاي مختلف جهان جمعيت جوان و روبه رشد كشور ما جاي و مكان خاص دارد. كه نياز به تأمين مواد پروتئيني را براي اين جمعيت جوان بيشتر نمايان مي سازد.

در سال ۱۳۸۲ جمعيت كشور ما حدود ۷۲ ميليون نفر كه در بيست سال آينده به ۸۵ ميليون نفر خواهد رسيد كه امكانات فعلي جوابگوي نياز اين جمعيت نخواهد بود.

تنها راه ممكن تأمين احتياجات اين جمعيت در مرحله ي اول برنامه ريزي جهت استفاده بهينه و بهره وري درست از امكانات موجود است و در مرحله ي دوم استفاده از تحقيقات و نو آوريها در زمينه افزايش راندمان و توليد در واحد سطح.

هدف

آنچه در اين طرح بدان پرداخته مي شود تكنولوژي توليد و عوامل مؤثر و دخيل در توليد گوشت سفيد (مرغ) و در نهايت برآورد قيمت تمام شده يك كيلو گرم گوشت مرغ مي باشد كه اميد است با عنايت خداوند بتوانيم به درستي از عهده انجام آن برآييم.

عوامل مؤثر عبارتند از:

۱-ساختمان

۲- وسايل و تجهيزات

۳- آب ، برق،سوخت

۴- هزينه كارگري

۵- خريد جوجه يكروزه و پوشال

۶- دان مورد نياز

۷- دارو – واكسن و ضد عفوني كننده ها

۸- فروش

هر كدام از عوامل فوق در چرخه توليد خود به زير مجموعه هايي تقسيم مي گردد كه اجزاء فوق نيز به نوبه ي خود در اين چرخه سهم مؤثري دارند.

ساختمان:

معمولاً ساختمان يك مرغداري داراي عمر مفيد و زمان استهلاك وجه اختصاص داده شده به آن مي باشد كه بطور متوسط حدود ۱۵ سال مي باشد. با توجه به اينكه اكثر سالنهاي مرغداري در كشور ما بيش از ۱۵ سال عمر دارند لذا مبلغ استهلاك ساختمان در نظر گرفته نمي شود.

وسايل و تجهيزات:

شامل        

  • آبخوري ها
  • دانخوري ها
  • آسياب
  • ميكر
  • فن ها و هواكش ها
  • هيتر و وسايل گرما ساز
  • رطوبت ساز
  • وسايل خنك كننده مانند كولر
  • منابع آب و سوخت

وسايل و تجهيزات نيز به مرور زمان دچار خرابي و  فرسودگي مي گردند كه مبلغي جهت تغييرات و خرابي آنها در نظر گرفته مي شود كه به ازاء هر سه جوجه معمولاً تا ۱۰۰ ريال برآورد مي گردد.

و…

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =