پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

MP4
دانلود مجموعه آموزشی زبان انگلیسی ( آزمایشی)
mp4
40 مگابایت
دانلود آموزش زبان انگلیسی
Vocabulay. very
Intermediate
دانلود رایگان
همراه با جداول و نمودار
1000 تومان


یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان بین المللی جزو لاینفکی از دنیای مدرن امروز شده. نیاز مبرم به یادگیری زبان انگلیسی روزبه روز بیشتر و بیشتر احساس میشود. امروزه با یادگیری این زبان بین المللی میتوان بدون دغدغه تقریبا در غالب کشورهای دنیا ارتباط برقرار کرد. در قرن بیستم یادگیری زبان انگلیسی به یک نیاز اساسی تبدیل شد و در عصر حاضر نیز در همه کشور های دنیا جزو واحد های درسی اصلی میباشد. همواره متد ها و شیوه های مختلفی برای یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی ابداع و انجام میشود. گستره بسیار زیاد لغات زبان انگلیسی ایجاب مینماید تا لغات را در دسته های مختلف مورد ارزیابی قرار دهید و برای یادگیری هر چه بهتر آن از دسته بندی هایی که با هم ارتباط معنایی دارند میتوانید شروع کنید. این امر در یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم و حیاتی است. فقط با  ایجاد یک سلسله ارتباط معنایی میتوان این تعداد لغات را براحتی درک کرد. بخصوص این که زبان انگلیسی، زبانی بسیار فرار است و بدون تمرین وممارست ، خیلی راحت از ذهنمان میرود.

سایت دیجی لود مجموعه ای از  فیلمها و داستان های صوتی را در سطح های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی شما کاربران عزیز گردآوری نموده است. این مجموعه فیلمها شامل دسته های زیر است:

فیلمهای آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

فیلمهای آموزش لغات زبان انگلیسی

فیلمهای آموزش زبان انگلیسی در کار(بیزینس)

فیلمهای آموزش تقویت شنیداری زبان انگلیسی Listening

فیلمهای آموزش قوائد نوشتن  زبان انگلیسی Writing

فیلمهای آموزش تلفظ صحیح  زبان انگلیسی  Pronunciation

فیلمهای آموزش گرامر زبان انگلیسی

مجموعه کتاب داستان های صوتی زبان انگلیسی

تمامی مجموعه های آموزشی که نام برده شد به مرور در فروشگاه دانلود فایل دیجی لود بطور کاملا رایگان در اختیار کاربران و مشتاقان یادگیری زبان انگلیسی قرار میگیرد.

 

دیدن فیلم چه بصورت آموزشی و چه داستانی به دلایل بسیار زیاد بهترین و موثرترین روش برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی است.امتیاز مهم بصری بودن فیلم را فراموش نکنید.

بصری بودن فیلم به تفسیر آن در چارچوب تصویری ،کمک شایانی به فهم زبان خواهد کرد .

انعطاف پذیری آموزش زبان بعلت استفاده از تکنیک های مختلف و مزایای اشتیاق فهمیدن درام موجود در فیلم کمک شایانی به بهتر شدن زبان شما میکند.

 

 

 



ads

ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =