پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی ایران خودرو سالن رنگ وتجهيزات مكانيكي آن
doc
تعداد صفحات : 125
رشته مهندسی مکانیک
گزارش کارآموزی
49000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند.  گزارش کارآموزی ایران خودرو در ۱۲۵ صفحه با فرمت Word به نگارش درآمده است.در ادامه قسمتهایی از این گزارش آمده است:

کارآموزی ایران خودرو

اولين اتومبيل ايران در سال ۱۹۰۰ ميلادي توسط مظفرالدين شاه به كشور وارد شد كه برخلاف خودروهاي امروزي سوخت آن نفت بود. در ابتدا به علت نبود راه هاي مناسب و سوخت (كه از روسيه وارد مي شد) استقبال چنداني از اين وسيله نشد ولي با گذشت زمان ورود خودرو به كشور سرعت بيشتري يافت، به طوري كه در سال ۱۳۰۵ تعداد اتومبيل هاي ايران به ۶۰۸ دستگاه رسيده بودكه در بين آنها ۳۶ دستگاه مربوط به سفارتخانه ها بودند.

اولين تصادف معروف ايران نيز در همين سال به وقوع پيوست و موضوع آن از اين قرار بود كه هنگامي كه درويش خان نوازنده معروف تار سوار بر يك درشكه كرايه اي بود در اثر تصادف با يك اتومبيل جان سپرد. اين حادثه مقدمه اي براي ايجاد قانون مجازات رانندگان متخلف شد. پس از اين واقعه اتومبيل وزير پست و تلگراف وقت كه به شمال رفته بود با يك گاري تصادف كرد و از حركت باز ماند. پس از اين دو حادثه كميسيوني در تهران براي بررسي راه هاي جلوگيري از تصادفات اتومبيل تشكيل شد. اين كميسيون دستور به كارگيري مامورين راهنمايي و رانندگي را در تهران و شميران صادر كرد و نيز دستور داده شد كه تنها پس از معاينه اتومبيل به صاحبان آنها تصديق داده شود.

 

ايران خودرو:

شرکت ايران خودرو ( سهامي عام ) در سال ۱۳۴۱ با هدف تأسيس و اداره ي کارخانجات به منظور توليد و تهيه ي انواع خودرو ، قطعات مربوط به آنها ، فروش و صدور محصولات و … توسط  آقايان حاج علي اکبر خيامي ، محمود خيامي ،احمد خيامي ، خانم مرضيه خيامي و خانم زهرا سيدي رشتي در خيابان اکباتان تهران تأسيس شد و…

 

فهرست گزارش کارآموزی ایران خودرو سالن رنگ وتجهيزات مكانيكي آن:

مقدمه

تاريخچه خودرو در ايران

سال شمار توليد انواع سواري

خودكفائي

معاونت تحقيقات ومهندسي

نيرو محركه

كارخانه گيربكس سازي

كارخانه اكسل سازي

كارخانه موتورسازي شماره۲

ايزو

آموزش

مركز آموزش ايران خودرو

زيست

تاريخچه سيستم مديريت زيست محيطي

مرکز تحقيقات زيست محيطي

ميزان مصرف سوخت و انتشار گاز دي اکسيد کربن از خودرو ها

مواد بکار گرفته شده در ساخت خودرو

 

سالنها وقسمتهايي از ايران خودرو

سالن پرس شماره ۳ ايران خودرو

سالن رنگ شماره ۲ ايران خودرو

كارگاه ريخته گري چدن

 

معاونت اجرائي

مديريت بدنه سازي

و…

 

کارآموزی ایران خودرو

راهنمای خرید و دانلود فایل

پرداخت با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب امکانپذیر است.

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید.  ایمیل خود را نیز وارد کنید تا همزمان یک نسخه از فایل به ایمیل شما ارسال گردد.

در صورت وجود هر گونه مشکل در فایل دانلود شده، حداکثر تا ۲۴ ساعت، از طریق تماس با ما اطلاع دهید تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فایل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک کنید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =