پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
ساختمانهای قرن بيست و يكم : دانلود رایگان تحقیق رشته معماری
doc
تعداد صفحات : 18
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته معماری
0 تومان


تحقیق رشته معماری با فرمت WORD و در ۱۸ صفحه با موضوع ساختمانهای قرن بيست و يكم نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

ساختمانهای قرن بيست و يكم

مقدمه

ساختمانها كه كارائي انرژي بيشتري دارند، راحت تر و قابليت استطاعت دارند… آن هدف برنامه تكنولوژيهاي ساختمان DOE مي باشد. براي شتاب دادن به اقدامات توسعه و استعمال گسترده از كارائي انرژي، برنامه تكنولوژيهاي ساختمان عبارتند از:

هدايت RED در تكنولوژيها و مفاهيم براي كاراتي انرژي، كاركردن دقيق با صنعت ساختمان و توليد كنندگان مواد،‌تجهيزات و كارافزارها

ارتقاء انرژي / فرصت هاي پس انداز و صرفه جويي هم براي سازندگان و هم براي خريداران ساختمانهاي تجاري

كار با ايالت و گروههاي منظم محلي جهت توسعه كدهاي ساختماني، استانداردهالي كارافزار و راهنمايي هايي براي استفاده از كارائي انرژي

انتخاب پنجره «ساختمانهای قرن بيست و يكم»

پنجره هاي مدرن، ذخيره انرژي، مقاومت و راحتي را فراهم مي كنند.

چرا پنجره ها مهم هستند؟

پنجره ها نور، گرما، نسيم خنك كننده و زيبايي را به خانه ها مي آورند و احساس گشايش و فضا را به حوزه هاي زندگي مي دهد. گرچه سود دهنده هستند اما پنجره ها مي توانند در جنبه منفي، كارائي انرژي منزل، راحتي، كيفيت هواي داخلي و مقاومت را تحت تاثير قرار مي دهند اگر بدرستي انتخاب نشوند مناسب نصب نشده باشند. پنجره هاي مي توانند منبع اصلي در كاهش گرما در زمستان و افزايش گرما در تابستان بشوند. در آب و هواي سرد، پنجره مي توانند براي ۱۰ تا ۲۵ درصد كاهش گرما و سرما را تا حد كافي كاهش دهند تا اجازه ورود تجهيزات گرمايي و سرمايي ارزانتر و كوچكتر را كسب كنند.

پنجره هاي كارائي انرژي، راحتي را در زمستان با افزايش دماهاي سطحي و با حالت محفوظ از هوا كه هردوي آنها جريان را قطع مي كند توسعه مي دهند. دماهاي افزايش يافته سطحي همچنين غلظت را كاهش مي دهد كه در داخل چهارچوب ها شكل مي يابند و در زمستان ممي درخشند و مواد ساختمان را حفظ كنند و رشد قارچ را كاهش مي دهند.

پنجره ها با اجراي بالاتر به كارائي انرژي معمولاً از درخشندگي چندگانه و قالبهاي اشباع شده استفاده مي كنند كه صداي ناخواسته را از خارج كاهش مي دهند. ساير تكنولوژي هاي پنجره شامل، پوشش انتشار كمتر، مسدود كردن اشعه ماوراء بنفش تا ۹۸ درصد از خورشيد، كاهش دادن از بين رفتگي رنگ پرده ها، فرش و لوازم خانه مي باشد.

مراحلي در انتخاب پنجره

وقتي به درستي انتخاب شوند و نصب گردند، پنجره ها مي توانند در به حداقل رساندن گرماي اتاق، سرماي اتاق و هزينه هاي روشنايي كمك بكنند. دسترسي به اجراي پنجره در حالت پيشرفته در منزل مستلزم سه مرحله است.

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایلبرای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =