پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو
doc
تعداد صفحات : 45
رشته مهندسی صنایع
گزارش کارآموزی
39000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. کارآموزی رشته صنایع با عنوان گزارش کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو در ۴۵ صفحه و با فرمت word  ( قابل ویرایش ) توسط سایت دیجی لود به شما کاربران همیشگی ما تقدیم میگردد. در ادامه قسمتهایی از این گزارش را مشاهده میکنید/:

گزارش کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو

شركت ماشين سازي و سازه هاي صنعتي استو در زمينه ساخت سالن هاي صنعتي و سازه هاي فلزي فعال مي باشد. گستره فعاليت اين شركت در بر گيرنده ساخت پل هاي معلق، مخازن هوايي، پل هاي فلزي، انواع مخازن تحت فشار، برج هاي خنك كننده نيروگاهي (كندانسور)، سيلوهاي ذخيره سيمان، سيلوهاي كروي، اسكله هاي فلزي، فيدر و تجهيزات فلزي كارخانجات و معادن، ساخت stack, duct, casing نيروگاه ها براساس آخرين استانداردهاي جهاني تحت استاندارد ASTM و ASME و استاندارد جوشكاري AWS-D.I.I و گواهينامه ايزو ۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۰ و گواهينامه جوش ايزو ۲-۳۸۳۴ نسخه ۱۹۹۴ و گواهینامه مدیریت بهداشت و ایمنی OHSAS 18001 نسخه ۱۹۹۹ و گواهینامه شناسایی GSI.

شركت ماشين سازي و سازه هاي صنعتي استو با در اختيار داشتن كارگاه ساخت در زميني به مساحت دویست و بیست هزار مترمربع، شامل ۲۰۰۰۰ مترمربع سوله سرپوشيده و ۳۰۰۰ مترمربع سالن روباز جهت ساخت و مونتاژ قطعات و همچنين ۵۰۰۰ مترمربع ساختمان هاي اداري و رستوران و انبار سرپوشيده، آمادگي كامل و لازم را جهت ساخت و مونتاژ قطعات و اسكلتهاي فلزي دارا مي باشد.

شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین ، ۵۳ کیلومتر بعد از عوارضی ،بعد از پل یاران قرار دارد.

در بخشي از شركت كار ساخت سازه هاي صنعتي انجام مي شود.

در سالن شماره ۱ برش قطعات است.در اين سالن تير ها و ورق هاي فلزي توسط دستگاه CNC پلاسما و قيچي برش داده شده و به ابعاد دلخواه در مي آورند.در اين سالن ورق ها و تيرها توسط قرقره هايي حركت كرده و به ابعاد دلخواه برش ميخورند.

سالن بعدي سالن مونتاژ است.در اين سالن ملحقات لازم به قطعات جوش مي خورند.

در واقع دستكها،ساپرتها و  ساير اتصالات در اين بخش اضافه شده و تير و ستون به صورت آماده از اين بخش بيرون مي آيد.

 

عناوین و فهرست گزارش کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو :

کلیاتی در مورد شرکت

هيئت مديره

اعضای شرکت

تجهيزات و ماشين آلات

اصول فرآيند جوشكاري با پرتو الكتروني

مراحل اجرایی و عملیاتی شرکت

اهداف و چشم انداز

مجوز های شرکت

پروژه ها

عکس ها

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =