پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
طراحی داخلی : دانلود تحقیق معماری
doc
تعداد صفحات : 75
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته معماری
19000 تومان


تحقیق رشته معماری با فرمت WORD و در ۷۵ صفحه با موضوع طراحی داخلی نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

طراحی داخلی

امروزه IDS در نهمین سالگرد خود در زمینه طراحی مسکونی عصر حاضر در جایگاه اول قرار دارد.در واقع نمایشگاه سه ونیم روزه ای است که در آن جدیدترین لوازم خانگی کانادا و لوازم برقی و موردنیاز خریداران اختصاصی به نمایش گذاشته شده اند.طراحان معروف بین المللی ، معماران وسایر اشخاص برجسته در زمینه طراحی , ارائه های محرک و پویایی به اجرا گذاشته اند.

آثار خلاقانه به عنوان آخرین و جدیدترین رویدادها درزمینه طراحی جلوه نمایی می کند.
IDS با حضور متخصصان طراح ومصرف کننده های متعدد و رسانه ها برگزار می شود.هر کدام از ۵۰۰۰۰ بازدید کننده ای که هر ساله حضور پیدا می کنند،به قصد خرید یا سفارش و یا کسب اطلاعات در زمینه خدمات و محصولات طراحی مراجعه می کنند.

تاریخچــه

نمایشگاه طراحی داخلی درتورنتو توسط Steven Levy و Shauna Levy برپا شد.Levy با تجربه ۲۵ ساله در زمینه نمایشگاه “تجارت و مصرف کننده” و نیز صنعت طراحی فرصتی را برای طراحی شهری معاصر ایجاد کرد تا هم متخصصان طراحی و هم عموم مردم به بهترین طرح ها در زمینه طراحی برای خانه ها دسترسی داشته باشند.
نخستین نمایشگاه طراحی داخلی در ژانویه ۱۹۹۹ تؤام با هیاهوی عظیمی برپا شد و به شدت توسط رسانه ها و طراحان و مصرف کننده ها مورد توجه قرار گرفت و با حضور ۲۵۰۰۰ بازدید کننده واقعه بی نظیری در آمریکای شمالی بود که توسط مؤسس مجله Wall Paper Tyler Brule,ومجریان برجسته ای چون Gijs Bakker از ‘Droog Design’ هلند و طراح و سازنده ‘America Furniture’ , ‘Holly Hunt’ راه اندازی شده بود.

 

طراحی داخلی چیست؟

طراحی داخلی مجموعه دانش ” فن و هنری است که با عناصر متعلقه و مرتبطش از قبیل فرم رنگ بافت و …. سعی در بهینه سازی فضاها و دست یابی به کارائی و کار کرد مناسب در کنار زیبائی ” معانی و معناها میباشد.طراحی داخلی با ایجاد مجموعه ای از بایدها و نبایدها “کثرت ها و کاستی ها “و قرار دادن فرم در برابر فرم و فضا ” طبیعت در برابر هندسه ( معماری ارگانیک ) ” داخل در برابر خارج  و همچنین قدرت و منطق مردانه از یک سو و احساسات زنانه از سوی دیگر (که در اوج وجود به تفاهم رسیده اند )می کوشد ارتباط معنائی و فرمال ( fomal )را مفهوم بخشد .در واقع طراحی داخلی به وسیله این ترکیب می خواهد به اهداف مورده نظر خود در طراحی فضا دست یابد.

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =