پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
مدیریت مهندسی ارزش در اجرای مديريت پروژه :دانلود رایگان تحقیق رشته راه و ترابری
doc
تعداد صفحات : 17
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته مدیریت
دانلود رایگان
0 تومان


تحقیق رشته مدیریت فرمت WORD و در۱۷ صفحه با موضوع مدیریت مهندسي ارزش در اجراي مديريت پروژه نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

مهندسي ارزش در اجراي مدیریت پروژه

اين مقاله ، مديريت/ مهندسي ارزش را به عنوان يك سبك مديريت در اجراي پروژه­ ها بيان مي­دارد و در كل سعي شده است. با بررسي يك سري تحقيقاتي كه توسط محققان زبده در اين زمينه انجام گرفته و تحليل نتايج آنها به يك  نتيجه­ گيري كلي در مورد چگونكي تداخل مديريت ارزش و اجراي پروژه­ ها دست يابيم.

همانطور كه مي­دانيم مديريت يا مهندسي ارزش تكنيكي است كاركردگرا كه كارآيي خود را به عنوان يك ابزار مديريتي مؤثر براي بهبود طراحي، ساخت و صرفه جويي در هزينه ­هاي عناصر متنوع يك پروژه در عمل اثبات كرده است و براي رسيدن به نتايج مطلوب در مرحله توسعه پروژه، از مهندسي ارزش بايستي در مواردي همچون گزينه هاي زير كمك گرفته شود.

 

پيشرفت ها در مدیریت ارزش

مديريت، ارزش قدرت و نيروي خود را از روش شناسي مبتني بر تيم و فرآيند با استفاده از تحليل عمل براي بررسي و انتقال محصول، خدمات، يا پروژه در برنامه بهينه كل عمر و هزينه بدون عامل آسيب رسان به كيفيت مي گيرد. پيشرفت هاي مديريت ارزش در آغاز با تفكر و انديشه آمريكاي شمالي آغاز شد. (۴) و (۵) و (۶) و (۷) و در طول اواخر دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ متنوع شد كه به طور بين المللي بيشتر از طريق بخش توليدي در ژاپن ، انگليس، ايتاليا ، استرالياو كانادا بود.جنبه هاي مختلف نيز به طور بين المللي در طول دهه ۱۹۸۰ و در دهه ۱۹۹۰ با استفاده بين المللي مديريت- ارزش در ساختمان ايجاد گرديد.

همچنين بعضي از كشورهاي انتخاب شده اوليه در توليد يك نوع امتياز، مديريت ارزش را از روش شناسي ايالات متحده جستجو كردند مثل ژاپن و كره در حاليكه بعضي ديگر به روش شناسي گرايش يافتند و در نتيجه آن را براي منظور كردن بازارهاي ملي و فرهنگ هاي آن در هم ادغام نمودند.

 

مدیریت ارزش به عنوان سبك و روش مديريت

در طول تاريخ تحليل عمل تنها ويژگي متمايز مديريت ارزش از ديگر فلسفه هاي مديريت و روش هاي آن مطرح شده است. اما معيار اروپايي مديريت  ارزش نشان مي دهد كه توضيحات صريح و روشني دارد. همچنين اكثر ابزار و روش هاي مورد استفاده توسط مديران ارزش به هيچ وجه منحصر نيست. كلي و ميل در طول كارهاي قبلي خود براي انجمن بازرسين  رويال داراي مجوز رسمي، شروع به طرح اين مسئله كردند كه مديريت ارزش يك كار مديريتي ديگر است. اما اين وضع ارتجاعي است تأييد شد و وقتي نويسندگان تحقيق معياربندي بين المللي را بين ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ براي شناخت ابزار، روش ها و سبك هاي مديريت ارزش انجام دادند ، تأييد شد.

با اجرا در موازات كار روي مديريت- ارزش نويسندگان نيز مفهوم پروژه را به عنوان زنجيره ارزش مطرح كردند كه ملاحظات مديريت ارزش را با انتخاب مناسب استراتژي هاي عرضه ، روابط اصلي بين جنبه هاي عرضه و تقاضاي برنامه هاي انتقال پروژه ها يا پروژه هاي ساده ارتباط مي دهد.(۱۵) و (۱۶) و (۱۷) روش آساني كه در آن سيستم زنجيره عرضه و تقاضا تشكيل مي شود و يك محصول نهايي منتقل مي شود براي هدف ما انطباق دارد و تعيين مي كند كه ارزش توسط كل سيستم افزوده مي شود يا كاهش مي يابد و همچنين مربوط به انواع خاص استراتژي هاي مداخله ارزش با استفاده از مديريت ارزش است.

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =