پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارشات كارآموزی رشته حقوق با موضوع مطالعه پرونده بطرفيت ملک
doc
تعداد صفحات :509
رشته حقوق
89000 تومان


این سلسه گزارشات با فرمت WORD و در ۵۰۹ صفحه با موضوع  كارآموزی رشته حقوق  با موضوع مطالعه پرونده بطرفيت ملک نگارش شده است. در زیر قسمتهایی از این گزارشات بعنوان نمونه آورده شده است:

مطالعه پرونده بطرفيت ملک

«مرکز امور مشاوران حقوقی وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه»

واحد آموزش

فرم گزارش کارآموزی

 

نام و نام خانوادگي كارآموز: داود …                  

شماره پرونده آموزشي :۹۸۴۴/۶۰

رشته كارشناسي: راه و ساختمان

پرونده به كلاسه : /۱۵/۱۳۵۴

موضوع كارآموزي :مطالعه پرونده بطرفيت ملک

خواهان : مير يوسف ….

خوانده : اداره حقوقي بانك ملت

وكيل قانوني يا نماينده : احمد توراني

تعيين خواسته و بهاي آن : تقاضاي تعديل مال الاجاره از مبلغ ….  ريال ماهيانه بمبلغ ……….ريال با احتساب مابه التفاوت از تاريخ تقديم دادخواست و خسارات و هزينه دادرسي و حق الوكاله وكيل .

 

شرح اقدامات انجام شده در باره  :

با احترام ، به استحضار مي‌رساند بموجب قراردادرسي شماره ۱۲۹۷۱۴ مورخ ۷/۱۰/۷۰ دفتر ۱۳۷ تهران ششدانگ دو باب اطاق و يك هال و يك راهرو و يك آبدارخانه و تلفن خانه واقع در طبقه دوم و دو باب اطاق و يك هال و يك راهرو واقع در طبقه سوم از كف سبزه ميدان با حق استفاده از راه پله جزء پلاك ثبتي ۲۹۷ و باقيمانده ۳۰۳ بخش ۸ تهران واقع در خيابان …………. جهت محل شعبه بانك ملت درتصرف خوانده محترم مي‌باشد . بموجب توافقنامه‌ في مابين آخرين تعديل بعمل آمده بيش از سه سال است سپري شده است . لذا مستنداً به ماده ۴ قانون روابط موجر و مستأجر مصوب سال ۱۳۵۶ تقاضاي رسيدگي و عندالزوم ارجاع امر به كارشناس رسمي و صدور حكم به محكوميت خوانده به افزايش اجاره از مبلغ ……………… ريال به مبلغ …………………. ريال ماهيانه با احتساب مابه التفاوت از تاريخ تقديم دادخواست تا صدور حكم و خسارات و هزينه دادرسي و حق الوكاله وكيل را دارم .

 

نتيجه و تجربه اخذ شده از موضوع كارآموزي  :

رياست محترم شبه ۱۵ دادگاه عمومي ( حقوقي ) تهران

با سلام واحترام : عطف به پرونده كلاسه ۸۵/۱۵/۱۳۵۴ به استحضار مي‌رساند.

پس از حضور از دفتر دادگاه مطالعه پرونده موضوع دادخواست تقديمي مورخ ۲۴/۱۰/۸۵ خواهان عليه خوانده بخواسته تعديل اجاره بهاي شعبه بانك ملت واقع در تهران ….به استحضار مي‌رساند در معيت مالك از محل شعبه فوق الذكر بازديد بعمل آمد – جزئي از پلاك ثبتي ۲۹۷ و باقيمانده ۳۰۳ بخش تهران بموجب اجازه نامه رسمي شماره ….. مورخ ۷/۱۰/۷۰ صادره از دفتر خانه شماره ۱۳۷ تهران به اجاره بانك ملت درآمده كه در طبقه اول دو باب اطاق و هال و راهرو و آبدارخانه و طبقه دوم نيز به شرح فوق اعيانهاي آن به انضمام عرضه متناظر آن به اجاره بانك ملت درآمده است بموجب رويت لايحه تقديمي بانك ملت مساحت كل شعبه ۶۹۰ متر مربع ذكر شده كه ميزان مساحت متعلق به مالك ( خواهان ) باستناد قبض مفاصاحساب نوسازي صادره ا ز منطقه ۱۲ شهرداري تهران دو طبقه آن رويهم ۴۲/۱۸۹ متر مربع و هر طبقه ۷۱/۹۴ متر مربع اعلام گرديده است تغييرات و تعميرات ارسالي انجام ده بهزينه بانك ملت بوده – انتخاب برق مستقل و انتخاب آب متعلق به مالك است – عمر بنا حدود ۴۵ سال و آخرين تعديل در ۷/۱۰/۸۲ ماهانه ……..ريال انجام شده است نظر به عنايت به مسائل مشروحه فوق اجاره بهاي مورد اجاره و براي هر دو طبقه از تصرفات بانك ملت از ملك خواهان از تاريخ تقديم دادخواست ۲۴/۱۰/۸۵ ماهيانه…………………. ريال تعيين و با ستحضار مي‌رسد .

 

محمد …………

كارشناس رسمي دادگستري

 

هيئت كارشناسان منتخب دادگاه

رياست محترم شعبه پانزدهم دادگاه عمومي تهران

با سلام ، موضوع : كارشناسي در رابطه با پرونده كلاسه /۱۵/۱۳۵۴

احتراماً عطف به كلاسه پرونده فوق الذكر هيئت كارشناسان رسمي دادگستري منتخب دادگاه محترم پس از مطالعه پرونده و آگاهي از موضوع دادخواست تقديمي مورخ ۲۴/۱۰/۸۵ خواهان و تصميم دادگاه محترم مبني بر تعديل اجاره بهاء قسمتي از بانك ملت واقع در تهران ………….با راهنمائي نماينده محترم بانك ملت به محل شعبه فوق الذكر مراجعه و پس از بازديد و انجام بررسيهاي لازم نظريه كارشناسي بشرح ذيل اعلام مي‌گردد:

…..

بطرفيت ملک

وضعيت فني بناء :

اسكلت آن آهني – سقف طبقات طلاق ضربي – كف سراميك – بدنه گچ كاري و…

نظريه كارشناسي :
….

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فایل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 13 =