پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی عمران اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی
doc
16 مگابایت
تعداد صفحات : 50
رشته مهندسی عمران
گزارش کارآموزی
29000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. گزارش کارآموزی اسکلت فلزی با توجه به كلية موارد بازديد شده در كارگاه و برخي روشهاي اجرايي كه در اين كارگاه نبوده ولي استفاده از آنها در كارگاههاي ديگر متداول است ، تهيه شده است  . سعي بر اين بوده كه در بخش كارگاهي كلية عمليات اجرائی و آزمايشات و … توضيح داده شوند . در برخي مراحل نيز بازديد همراه با كنترل صورت گرفته كه كلية مراحل كنترل نيز به صورت فهرست و يا همراه با توضيح در بخش «وظايف كارآموز در كارگاه» ذكر شده‌اند .همچنين برخي از مطالب گزارش کارآموزی اسکلت ساختمانی با توجه به راهنماييهاي مهندسين ناظر مقيم و يا سرپرست كارآموزي نقل گرديده كه در ادامه موارد استفاده از اين موارد نيز آمده‌اند . انجام برخي عمليات كارگاهي نياز به دلايل آئين‌نامه‌اي داشته‌اند كه بر همين اساس كلية قوانين آئين‌نامه‌اي در صورت لزوم آورده شده‌اند .

گزارش کارآموزی عمران اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

در هر قسمت از گزارش كارآموزي اسکلت فلزی  ، بنابر لزوم ، پيشنهاداتي نيز مطرح شده‌اند كه كلية اين پيشنهادات با ناظرين مقيم مطرح و مورد بررسي قرار گرفته‌اند . اين پيشنهادات در بخش « پيشنهادات ارائه شده در كارگاه» به صورت منسجم‌تري آمده‌اند.

دانشجویان پس از گذراندن دروس نظری برای بروز استعداد های خویش و به کارگیری آموخته های خود و نیز کسب تجربه برای ورود به بازار ساختمان  با اخذ واحد کار آموزی و رفتن به کارگاه میتواند آموخته های تئوریک خود در دانشگاه را با آنچه که در عمل انجام می گیرد مقایسه  و تطبیق دهند .گزارش در ۵۰ صفحه با فرمت Word همراه باعکس هایی از روند اجرایی توسط دانشجوی عمران دانشکده فنی مهندسی تهیه شده است.

 

فهرست مطالب :                                                                                                                           

۱- مقدمه

۲ – مشخصات كارگاه و دفتر

۳- شرح وظايف اجمالي نظارت مقيم

۴-مشروحي از عمليات انجام شده در كارگاه

۵- اجراي اجزائ يك ساختمان فلزي

۶- اجرائ سقف تيرچه بلوك

۷- ديوار چيني

۸- وظايف كاراموزدر كارگاه

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، میتوانید از کلیه کارتهای عضو شتاب  استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =