پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

صفحه جدا


در حال حاضر در سایت هزاران فایل مختلف اعم از پایان نامه ، مقاله و تحقیق وجود دارد  .ممکن است فکر کنید کار سختی برای پیدا کردن فایل مورد نظرتان دارید . اما جستجوی پایان نامه در سایت دیجی لود با توجه به رابط کاربری ساده سایت کاری بسیار راحت میباشد . دانشجویان و کاربران سایت دیجی لود از طرق مختلف میتوانند به فایل مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند . این موارد عبارتند از:

1- بهترین راه ، استفاده از قسمت جستجوی سایت که در بالای سایت قراردارد می باشد. فقط کافیه که موضوع پایان نامه یا مقاله مورد نظرتون رو در جستجو وارد کنید و بر روی ذره بین کنار آن کلیک  کنید . تمامی فایلهایی که با کلمه کلیدی ویا جمله وارد شده شما در  قسمت جستجو مرتبط هستند نمایش داده خواهند شد. نتایج جستجو بصورتی است که کلمه کلیدی شما را هم در عنوان و هم در متن موارد پیدا شده نمایش میدهد. برای مثال در عکس زیر کلمه کلیدی قاچاق انسان جستجو شده و نتایج رو میتوانید مشاهده نمایید.

 

 

2- اگر از دانشجویانی هستید که هنوز موضوع پایان نامه خود را انتخاب نکردید و در جستجوی انتخاب موضوع ناب و خاصی هستید میتوانید از منوی لیست پایان نامه ها  در بالای سایت موضوعات  پایان نامه های موجود در سایت را مشاهده نمایید و پس از مطالعه چکیده و فهرست  ، آن را دانلود نمایید . ضمن اینکه در هر صفحه از سایت که باشید به  لیست موضوعات و دسته بندی براساس رشته ها ( برچسب ها) در سایدبار سایت دسترسی خواهید داشت و فقط کافیه بر روی مقطع تحصیلی و یا رشته خودتان  کلیک نمایید تا لیست تحقیق ، پایان نامه و مقالات آن  مقطع و رشته تحصیلی برای شما نشان داده شود. از منوی سایت در بالای صفحات هم میتوانید با توجه به مقطع تحصیلی خود ، رشته مورد نظر را انتخاب و لیست پایان نامه ها را مشاهده نمایید .

 

3- اگر هم با راه های معرفی شده در بالا نتوانستید موردی را پیدا کنید با پشتیبانی سایت دیجی لود موضوع و رشته مورد نظرتان را مطرح نمایید تا در پیدا کردن موردی مناسب شما را یاری دهند.

 

 

enemad-logo