پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

TXT
گام به گام با نگارش پایان نامه مدیریت
txt
دسامبر 22, 2018

گام به گام با نگارش پایان نامه مدیریت


در مقاله پیش رو سعی داریم  ضمن معرفی و شناخت رشته مدیریت و  تعدادی از گرایش های آن ، گام به گام نکاتی را در رابطه با نحوه نگارش پایان نامه مدیریت در مقاطع تحصیلات تکمیلی هم از لحاظ ساختاری و هم محتوایی برای شما کاربران همیشگی سایت دیجی لود بررسی نماییم . با ما همراه باشید.

گام به گام با نگارش پایان نامه مدیریت

معرفی رشته های گروه مدیریت 

رشته مدیریت صنعتی :

یکی‌ از علل‌ عدم‌ موفقیت‌ صنایع‌ ما این‌ است‌ که‌ اکثر مسؤولین‌ واحدهای‌ صنعتی‌؛ فارغ‌التحصیل‌ مدیریت‌ صنعتی‌ نیستند. حضور یک‌ کارشناس‌ مدیریت‌ صنعتی‌ که‌ مسؤولیت‌ نیروی‌ انسانی‌ را بر عهده‌ بگیرد، در هر واحد صنعتی‌ ضروری‌ است‌ تا بتواند با استفاده‌ از دانش‌ خویش‌؛ مشارکت‌، مهارت‌ و انگیزه‌ نیروی‌ انسانی‌ واحد صنعتی‌ مورد نظر را افزایش‌ دهد . مدیریت‌ صنعتی‌ دارای‌ سه‌ بعد اصلی‌ فنی‌ و تکنیکی‌، مالی‌ و رفتاری‌ و اجتماعی‌ است. در رشته‌ مهندسی‌ صنایع‌ دانشجویان‌ بیشتر به‌ مطالعه‌ بعد فنی‌ و تکنیکی‌ صنایع‌ می‌پردازند اما رشته‌ مدیریت‌ صنعتی‌ به‌ دو بعد مالی‌ و رفتاری‌ صنایع‌ تأکید بیشتری‌ دارد.  مشاهده نمونه پایان نامه مدیریت صنعتی

 

رشته مدیریت بیمه :

بيمه يكي از شاخص‌هاي توسعه در كشورهاي پيشرفته است، چون هر سرمايه‌داري كه بخواهد در كشوري سرمايه‌گذاري كند، بايد اطمينان داشته باشد كه در صورت بروز هرگونه حادثه يا خطري، سرمايه‌ وي مصون خواهد بود. از همين‌رو در كشورهاي پيشرفته از بيمه به عنوان صنعت بيمه ياد مي‌كنند. به اين معني كه همزمان با توسعه صنعت، بيمه نيز توسعه خواهد يافت و همچنين بر اين اعتقادند كه هر فردي نمي‌تواند وارد اين صنعت شود بلكه بايد متخصص و دانش‌آموخته اين صنعت باشد. در كشور ما نيز دانشجوي‌ مديريت‌ بيمه‌، نحوه‌ اداره‌ سازمان‌هاي‌ بيمه‌ و چگونگي‌ رفتار با بيمه‌گذارها را فرا مي‌گيرد تا بتواند آنها را به‌ بيمه‌گذاري‌ ترغيب‌ و تشويق‌ كند.همچنين‌ دانشجوي اين‌ گرايش درباره‌ انواع‌ فعاليت‌هاي‌ بيمه‌ مثل‌ بيمه‌ عمر، ماشين‌، خدمات‌ درماني‌ و غيره‌ اطلاعات‌ لازم‌ را كسب‌ كرده‌ و چگونگي‌ فعاليت‌ دراين‌ زمينه‌ها را براساس‌ پايه‌ و مباني‌ مديريتي‌ فرا مي‌گيرد.

 

رشته مدیریت بازرگانی :

مدیریت بازرگانی از مهمترین بخش های مدیریت شرکت های تجاری است . زمانی یک شرکت می تواند بین خود مشتریان و خریدارانش ارتباط تجاری خوبی برقرار کند که یک مدیر بازرگانی موفق داشته باشد . فردی که مدیریت بازرگانی یک بنگاه اقتصادی را به عهده می گیرد در جذب مشتریان و عرضه و معرفی صحیح و اصول محصول یا خدمات یک شرکت تلاش می کند و به طور طبیعی مدیر بازرگانی فردی است که نقش اساسی در سود و زیان شرکتها دارد . دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه بازرگانی با وظایف و هدفهای گوناگون در سطوح کارشناسی می باشد.

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژیهای سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آنها، شناخت فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی سازمانها را داشته و نسبت به سایر گرایش های مدیریت با توجه به نبود رشته ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردارند.

مشاهده نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی

 

پایان نامه چیست؟

پایان نامه در واقع خلاصه ای از کار هایی است که توسط شما انجام شد و می تواند نشانگر یک مسئله باشد که شما بر روی آن تحقیق کرده اید.

به تمامی سوال هایی که با فعالیت های شما به آن پاسخ داده شده است باید در پایان نامه اشاره شود و مواد مورد نیاز و منابع شما به طور کامل در آن ذکر شود.

چه چیزی یک پایان نامه را ایده آل می کند ؟

اول و مهمتر از همه، پایان نامه نتیجه نهایی و طرح پایانی کار شما است و باید در آن نشان دهید که نوشته ی شما با تحقیقات و آزمایشات اثبات شده است. یک پایان نامه ی خوب ثابت خواهد کرد که کار شما مهم و مرتبط است. همچنین پایان نامه ی شما باید نشان دهد که مطمئن هستید روش و ابزار مناسبی برای حل مشکل پیشنهادی ارائه داده اید.

برای اطلاعات بیشتر از تعریف پایان نامه و نحوه نگارش یک پایان نامه به طور کلی  مقاله : پایان نامه چیست و نحوه انجام پایان نامه چگونه است  را بخوانید

 

گام به گام با نگارش پایان نامه مدیریت

 

گام به گام با نگارش پایان نامه مدیریت ، بیایید شروع کنیم!

 

مرحله 1: مشخص کردن اطلاعات اصلی

پایان نامه شما با مشخص کردن اطلاعات جمع آوری شده ، آغاز می شود. این مرحله بسیار مهم است. برای این کار  می توانید از طرح کلی نگارش پایان نامه پیروی کنید.

آنچه که مربی شما به دنبال آن است، وجود شواهد و مدارکی در پایان نامه ی شما است که بتواند گفته های شما را تصدیق کند. روشن ساختن این که تحقیقات شما شامل بررسی ها و اطلاعات مرتبط با موضوع است، بخش مهمی از پایان نامه محسوب می شود.

برای انجام این کار به طور موثر، شما نیاز به دانستن ساختار پیشنهادی پایان نامه دارید.

 

مرحله 2: دانستن ساختار

برای نحوه صحیح نگارش پایان نامه مدیریت ، شما باید ساختار یک پایان نامه پیشنهادی را بدانید ، به طور معمول این ساختار به شرح زیر است:

  1. چکيده
  2. مقدمه
  3. ادبیات موجود / تحقیقات قابل توجه پیشین
  4. پایان نامه یا بیانیه پروژه
  5. رویکرد
  6. نتایج بالقوه
  7. محدودیت ها
  8. مشارکت در دانش
  9. فصل های ارائه شده پایان نامه

 

مرحله 3: برنامه ریزی برای شروع نوشتن

بهترین راه برای تدوین پایان نامه ای سازمان یافته این است که مطالب را قبل از شروع به نوشتن سازماندهی کنید و سپس آن را بنویسید. بسیاری از پیشنهادات پایان نامه ای رد شده اند زیرا دانش جویان قبل از نوشتن آنها برنامه ریزی نکرده اند و به جای آن سعی داشتند فقط مطالب را در کنار هم قرار دهند. اگر این کار را بکنید، معلوم می شود و احتمالا پایان نامه شما رد خواهد شد.

اجازه ندهید که این اتفاق بیفتد. جریان معمول نوشتن پایان نامه به شرح زیر است:

  1. طرح کلی
  2. تصاویری را آماده کنید (جداول)
  3. اصول و روش خود را توصیف کنید
  4. توضیح داده ها
  5. نتیجه گیری از داده های شما
  6. مقدمه
  7. چکيده
  8. منابع

یک دقیقه صبر کنید به نظر می رسد این لیست برعکس است؟

توجه داشته باشید که نوشتن پایان نامه از ساختار واقعی پایان نامه پیروی نمی کند.

در واقع اگر شما ندانید که پایان نامه ی شما در واقع درباره ی چه چیزی است و نتیجه ی کلی آن چیست ، چطور می توانید خلاصه ای درباره ی آن بنویسید؟

شما باید از توالی بالا پیروی کنید تا بتوانید مقدمه ای دقیق و چکیده ای خوب بنویسید.

 

مرحله 4: نوشتن پایان نامه

هنگامی که شما نحوه ی نوشتن خود را برنامه ریزی کردید، وقت آن رسیده است تا کار نوشتن را شروع کنید! پایان نامه ها در قالبی رسمی نوشته می شوند.

اگر چه این پایان نامه در رسمی خواهد بود اما هنوز هم برای دستیابی به اهداف خود در راستای حفظ قابلیت خوانایی، حفظ سادگی آن مهم است.

بنابراین از گرامر اول شخص و دوم شخص اجتناب کنید ، به جز تئوری پایان نامه، که معمولا شامل یک مرجع اول شخص می شود.

 

مرحله 5: دفاع از پایان نامه خود

پایان نامه جای اشتباهات تایپی نیست. اگر پایان نامه ی خود را به یکی از همکاران یا دوستان خود نشان داده اید و حتی با وجود اینکه آنها هم رشته ی شما بودند ، به سختی می فهمیدند که شما چه می گویید، بهتر است که تجدید نظر کنید.

بهترین شیوه برای دفاع از پایان نامه به شرح زیر است:

  • مطالب را برای خودتان بخوانید (با صدای بلند!) – به راحتی به این ترتیب، با اشتباهات ساختاری جمله و دستور زبان آشنا خواهید شد.
  • بلافاصله پس از نوشتن از آن دفاع نکنید – به مغزتان کمی فرصت بدهید .
  • حداقل از سه دوست / همکار هم رشته برای تمرین دفاع کمک بگیرید.
  • به یاد داشته باشید، آینده شما بستگی به پذیرش پایان نامه ی شما دارد. اطمینان حاصل کنید که تمام اشتباهات دستوری را حذف کرده اید تا شانس بیشتری برای پذیرفته شدن داشته باشید.

پایان نامه تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مديريت براساس يک استاندارد جهانی از پنج بخش تشکیل شده است. پس از نگارش پايان نامه مديريت براي آنکه بتوانید پايان نامه تان را جلد کنید باید آن را به صورت زیر تنظیم کنید:

١ -صفحه عنوان

٢ -پیشگفتار و در صورت نیاز تشکر و قدر دانی

٣ -فهرست مطالب

۴ -فصل اول – طرح تحقیق

۵ -فصل دوم –پیشینه تاریخی تحقیق

۶ -فصل سوم _ روش تحقیق

٧ -فصل چهارم _ ارائه یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آن

٨ -فصل پنجم _ خلاصه تحقیق های پیشین

٩ -فهرست منابع و مآخذ

١٠ –پیوست

 

 ١ – عنوان تحقیق

درواقع اولین صفحه ی پايان نامه است. گاهی صفحه عنوان درست مانند جلد پايان نامه طراحي مي شود. صفحه عنوان شامل اطلاعات زير است: الف) عنوان پایان نامه ب ) نام کامل استاد راهنما ج ) نام کامل محقق یا محققین د ) نام مرکز یا دانشگاهی که پایان نامه در آن تقدیم میگردد . ذ ) نوع مدرک ( برای مثال : پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مديريت )

و ) تاریخ ارایه پایان نامه

 

٢ – پیشگفتار و تشکر و قدردانی

صفحه تشکر و قدرداني الزامي نیست اما مرسوم است که يک صفحه را به تقدير و تشکر اختصاص می دهند. محقق میتواند در پایین پیشگفتار نیز از افراد یا موسساتی که او را در انجام تحقیقش کمک و راهنمایی کرده اند ، قدردانی کند.

 

 ٣ – فهرست مطالب

فهرست مطالب و شماره صفحه مطالب معمولا شامل سه بخش است. دقت شود فهرست  مطالب با حروف الفبا شماره بندی می شوند. فهرست عناوين و شماره صفحه هر مطلب فهرست جداول و شماره صفحه هر جدول، در صورتیکه جدول وجود داشته باشد. فهرست تصاوير و شماره صفحه هر تصوير، در صورتیکه تصوير وجود داشته باشد.

 

۴ – فصل اول: طرح تحقیق يا کلیات پژوهش طرح تحقیق يا کلیات پژوھش

فصل اول پايان نامه بسیار مشابه پروپوزال است. مهم ترین قسمتهای طرح تحقیق عبارتند از:

١-۴ -عنوان تحقیق ؛ باید شناختی دقیق و روشن از موضوع تحقیق را ارائه نماید و خالی از هرگونه ابهام و پیچیدگی باشد.

٢-۴ -مقدمه یا تاریخچه ای از موضوع تحقیق : در این قسمت مختصری از نظرات و تحقیقات مربوط به موضوع و یا مسایل و مشکلات حل نشده در این حوزه و ھمچنین توجه و علاقه جامعه به این موضوع اشاره می شود .

٣-۴ -تعریف موضوع تحقیق : در این قسمت محقق موضوع مورد علاقه و یا نیاز احساس شده خود را در حوزه تحقیق بیان میدارد و عوامل موجود در موقیعت را تعریف و تعیین میکند

۴-۴ -ھدف یا ھدفھای کلی تحقیق : این قسمت باید با جملات مثبت و کلی طرح شود و ازطولانی شدن مطالب پرھیز شود

۵-۴ -روش انجام تحقیق : در این قسمت پژوھشگر روش کاری خود را بیان میدارد و شیوه ھای گوناگونی را که در گرد آوری مطالب خود به کار برده ذکر میکند و ھمچنین اگر روش آماری خاصی را در تھیه و تدوین اطلاعات به کار برده آن شیوه را بیان میکندو بیان آن یکی از ملزومات است .

۶-۴ -اھمیت و ارزش تحقیق : با توجه به تشابه این قسمت از طرح تحقیق با تعریف موضوع تحقیق که در آن محقق نیاز خود را در آگاھی به نتایج مطالعه عنوان میسازد ، در این قسمت منابع شخصی یا علمی که از خاتمه تحقیق به محقق دست میدھد ، بحث میشود .

٧-۴ -محدودیت های تحقیق : محدودیت هایی که کنترل آن از عهده محقق خارج است مانند انتخاب نوع یافته ها و یا زیر اندازها و دیگر محدودیت هایی که کنترل آن در دست محقق است مانند موضوع و محل تحقیق و غیره

٨-۴ -تعريف واژه ها: در این قسمت محقق باید واژه های کلیدي تحقیق را براساس منابعي معتبر به صورتي کاربردي تعريف کند

 

۵ -فصل دوم: پیشینه تحقیق يا ادبیات پژوھش:

در اين بخش براساس مطالعات گذشته، مباني نظري پژوھش بیان مي شود. منظور از مباني نظري ارائه تعاريف و مفاھیم بکار رفته در پژوھش به صورت روشن است و بايد براساس مطالعات معتبر قبلي صورت گیرد. در بخش دوم ادبیات پژوھش به ارائه مطالعات مشابه که قبلاً توسط پژوھشگران ديگر صورت گرفته پرداخته مي شود. اگر درباره سازماني خاص تحقیق میکنید بايد يک بخش از فصل دوم را در حد سه تا چهار صفحه به معرفي سازمان مربوط اختصاص دھید.

 

 ۶ – فصل سوم روش تحقیق : 

در اين بخش نوع پژوھش براساس ھدف و ماھیت معرفي مي شود. ھمچنین نحوه گردآوري داده ھا بیان مي شود. معمولا در پژوھش ھاي علمي از روش ھاي مطالعه میداني و کتابخانه اي براي گردآوري داده ھا و اطلاعات استفاده مي کنند. ھمینطور جامعه آماري و در صورت لزوم نمونه آماري معرفي مي شوند. سپس گزاره ھاي پژوھش ( فرضیه ها يا سوالات ) ارائه مي گردد. ھمچنین آزمونھای آماری مورد استفاده و نرم افزار تجزيه و تحلیل داده ها نیز معرفي مي شود.

 

  ٧ -فصل چهارم:

یافته هاو تجزیه و تحلیل آنها در اين قسمت براساس داده های بدست آمده و با توجه به روشهاي آماري مناسب به تجزيه و تحلیل داده هاو آزمون فرضیه هاي پژوھش پرداخته مي شود. معمولا براي افزايش دقتمحاسبات ازنرم افزارھاي آماري مانند   SPSS استفاده مي شود. اين تحلیل اساس يک پژوهش علمي است.

 

٨ -فصل پنجم:

خلاصه تحقیق و پیشنهاد ها این فصل شامل دو قسمت اصلی ، یکی خلاصه تحقیق و دیگری پیشنهاد ها است. یک خلاصه مناسب ترکیبی از دو نوع اطلاعات است : اطلاعات و یافته هایی که محقق از تحقیق جاری خویش به دست آورده است. دوم اطلاعات و یافته هایی که محقق از طریق مطالعه تحقیقات و نوشته های دیگران جمع آوری کرده است. بعد از خلاصه پايان نامه بايد محدوديتهاي تحقیق بیان شود. ذکر سه الي پنج مورد کافي است. درنهایت بايد پیشنهاد هایی ارائه شود: پیشنهاد براي محققان آينده، پیشنهاد به سازمان مورد مطالعه و پیشنهاد های عمومي که در هر مورد بايد سه يا چهار پیشنهاد مطرح شود. پیشنهاد بايد براي استفاده کنندگان مانندچراغ روشنایی باشد.

 

٩ -فهرست منابع و مآخذ

در این قسمت تمام منابع و مآخذ مورد استفاده ارائه ميشود. – فهرست نويسي قوانین خاص خودش را دارد. معمولا از روش براي نوشتن -فهرست منابع استفاده ميشود. به آموزش نوشتن فهرست منابع رجوع کنید.

 

١٠ -پیوست

شامل مطالب و مدارکی است که در درک و فهم خواننده از پایان نامه کمک چندانی نمیکند و میتوان از پرسشنامه ها ، آزمونها ، نامه های نوشته شده به افراد و موسسات و سایر وسایل جمع اوری اطلاعات نام برد .

به طور مثال فهرست مطالب پایان نامه مدیریت دولتی  گرایش مالی  با موضوع ” تاثير استراتژی مديريت هزينه بر عملكرد مالی بلند مدت شركت انتقال گاز ايران  ”  را مشاهده می کنیم.

فصل اول: معرفی پژوهش

1-1- مقدمه  3

1-2- تشریح و بیان مساله پژوهش  4

1-3- مروری بر چارچوب نظری پژوهش 5

1-4- اهمیت و ضرورت  انجام پژوهش   7

1-5- اهداف پژوهش  7

1-5-1- اهداف علمی پژوهش 7

1-5-2- اهداف کاربردی پژوهش 8

1-6- پرسش­های پژوهش 8

1-7- تبیین فرضیه­ های پژوهش 9

1-8- نوآوری پژوهش 10

1-9- روش پژوهش   10

1-10- قلمرو پژوهش 10

1-11- جامعه آماری پژوهش 11

1-12- روش و ابزار گردآوری داده ­ها و اطلاعات 11

1-13- روش تحلیل داده ­ها 11

1-14- تعریف مفاهیم، واژه­ ها اختصاصی و متغیرهای پژوهش 12

1-15- خلاصه فصل 13

1-­16- ساختار کلی پژوهش  13

فصل دوم: ادبیات، چارچوب نظری و مروری بر پژوهش­های مربوط

2-1- مقدمه 15

 

2-2- مبانی نظری 16

2-2-1-­ هزینه و سود 16

2-2-2- مدیریت راهبردی هزینه و مدیریت سنتی هزینه 17

2-2-3-­  مدیریت استراتژی و مدیریت هزینه استراتژیک 19

2-2-2­- هزینه ­یابی هدف 20

2-2-3- هزینه­ یابی بر مبنای فعالیت 22

2-2-4- هزینه­­ یابی کایزن 24

2-2-5- هزینه ­یابی چرخه عمر 26

2-2-6- مهندسی ارزش 27

2-3- مفهوم عملکرد مالی 28

2-4- ساختار سرمایه و عملکرد مالی 29

2-5- روش­های تامین مالی و عملکرد مالی بلندمدت 30

2-6- عوامل موثر بر عملکرد مالی بلند­مدت شرکت­ها  32

2-6-1- استقراض بدهی (وام) و عملکرد مالی شرکت­ها 33

2-6-2- تامین مالی و عملکرد مالی شرکت­ها 34

2-6-3- سرمایه­گذاری در فناوری اطلاعات و عملکرد مالی شرکت­ها….  35

2-7-­ استراتژی مدیریت هزینه و عملکرد مالی بلندمدت 35

2-8-­ پژوهش­های خارجی 37

2-9-­ پژوهش­های داخلی 38

2-10- نتیجه­گیری و ارائه مدل مفهومی پژوهش  40

2-11- خلاصه­ي فصل 41

 

فصل سوم: روش شناسي پژوهش

3-1- مقدمه  43

3-2- روش پژوهش   44

3-3- قلمرو پژوهش   45

3-3-1- قلمرو موضوعي پژوهش   45

3-3-2- قلمرو زماني پژوهش   45

3-3-3- قلمرو مكاني پژوهش   45

3-4- فرضيه ­هاي پژوهش   45

3-5- متغيرهاي پژوهش  و نحوة اندازه­ گيري آن­ها   47

3-6- جامعه آماري پژوهش   48

3- 7- روش گردآوري اطلاعات و داده­ هاي پژوهش   48

3-8 – دقت، اعتبار و پایایی ابزار پژوهش  49

3-­ 9- روش کلی تحلیل داده ­ها 49

3- 10 ­- روش­های آماری 49

3- 11- خلاصه­ي فصل 50

فصل چهارم: تحلیـل داده­ های پژوهش

4-1­ مقدمه 52

4-2­ یافته ­های توصیفی 52

4-3­ آمار استنباطی 57

4-3-1­ آزمون فرضیه­ فرعی 1-1  57

4-3-2­ آزمون فرضیه­ فرعی 1-2 58

4-3-3 آزمون فرضیه­ فرعی 1-3 59

4-3-4­ آزمون فرضیه­ فرعی 2-1 61

4-3-5­ آزمون فرضیه­ فرعی 2-2 62

4-3-6­ آزمون فرضیه­ فرعی 2-3 63

4-4­ خلاصه فصل  64

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادهای پژوهش

5-­1­­ مقدمه 66

5-­2­­ نتايج آزمون فرضيه ­ها  66

5-­2-­1­­ نتيجه آزمون فرضيه فرعی اول (1-1)  66

5-­2-­2­­ نتيجه آزمون فرضيه فرعی دوم (1-2)  67

5-2-3­ نتیجه آزمون فرضیه فرعی سوم (1-3)  67

5-2-4 نتیجه آزمون فرضیه فرعی اول (2-1)  68

5-2-5 نتیجه آزمون فرضیه فرعی دوم (2-2 68

5-2-6 نتیجه آزمون فرضیه فرعی سوم (2-3)  69

5-­3­­ مقايسه نتايج پژوهش حاضر با پژوهش­های قبلي 69

5-­4­­ نتيجه كلي و تفسير نتايج آزمون فرضيه­ ها 70

5-­5­­ پيشنهادهاي حاصل از پژوهش 73

5-­5-­1­­ پيشنهادهاي مبتني بر فرضيه ­ها 73

5-­5-­2­­ پيشنهاد براي پژوهش­های آتي 74

5-­­6­­­ محدوديت­هاي انجام پژوهش 74

5-­7­­ خلاصه­ي فصل  75   

 

منابع

الف: منابع فارسي 76

ب: منابع غيرفارسي  79

پیوست­ها

الف: جداول خروجی تحلیل داده ­ها 83

ب: نمودارهای خروجی تحلیل داده ­ها 85

 

برای مشاهده  نمونه پایان نامه های کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه های برتر کشور 

در تمامی گرایش های آن از اینجا اقدام نمایید . 

 

 

منابع:

https://blog.pandadoc.com/how-to-write-a-thesis-proposal/

https://www.edugeeksclub.com/blog/How_to_Write_Your_Best_Dissertation/

https://www.ldeo.columbia.edu/~martins/sen_sem/thesis_org.html

http://www.cws.illinois.edu/workshop/writers/tips/thesis/

http://elmema.com/suggested-subject-of-management-thesis/8728

 

گردآوری توسط مسعود مرادی



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


یک پاسخ به “گام به گام با نگارش پایان نامه مدیریت”

  1. دانلود آهنگ مجید خراطها گفت:

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی
    هستید شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =