پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
آئين‌نامه حفاظتی كارگاه های ساختمانی : دانلود رایگان تحقیق رشته معماری
doc
تعداد صفحات : 42
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته معماری
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته معماری با فرمت WORD و در ۴۲ صفحه با موضوع آئين‌نامه حفاظتی كارگاه های ساختمانی نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

آئين‌نامه حفاظتی كارگاه های ساختمانی

فهرست مطالب «آئين‌نامه حفاظتی كارگاه های ساختمانی»

فصل اول :  تخريب بخش اول

فصل دوم : گودبرداري و حفاري بخش اول

فصل سوم  : داربست

فصل چهارم – نردبانها

فصل پنجم – انباركردن مصالح

فصل ششم – مقررات متفرقه

 

فصل اول :  تخريب بخش اول

عمليات مقدماتي تخريب

ماده ۱- قبل از اينكه عمليات تخريب شروع شود ، بايد بازديد دقيقي از كليه قسمتهاي ساختمان دردست تخريب بعمل‌آمده و در صورت وجود قسمتهاي خطرناك و قابل ريزش، اقدامات احتياطي از قبيل نصب شمع، سپر، حائل و ستونهاي موقتي جهت مهار آن قسمتها بعمل آيد.

ماده ۲- قبل از شروع كار، جريان برق، گاز، آب و ساير خدمات مشابه با اطلاع و نظارت سازمانهاي مربوطه بطور مطمئن قطع و در صورت نياز به برقراري موقت آنها، اين عمل بايد با موافقت و نظارت سازمانهاي ذيربط و رعايت كليه احتياطات و مقررات ايمني مربوطه انجام گردد.

ماده ۳- منطقه  خطر در اطراف ساختمان دردست تخريب بايد كاملاً  محصور و علامات خطر و هشداردهنده نصب گردد و از افراد غير مسئول به منطقه محصورشده جلوگيري بعمل آيد.

ماده ۴- در هنگام شب، مرز منطقه محصور شده بايد با نصب چراغهاي قرمز  و يا علائم مشخصه ديگر از قبيل تابلوهاي شبرنگ و غيره مشخص گردد.

ماده ۵- كليه راههاي ورودي و خروجي ساختمان دردست تخريب بجز راهي كه براي عبور و مرور كارگران و افراد مسئول در نظر گرفته شده، بايد مسدود گردد.

ماده ۶- كليه شيشه‌هاي موجود در درب‌ها و پنجره‌ها بايد قبل از شروع عمليات تخريب درآورده شده و محل مناسبي انبار گردد.

ماده ۷- عمليات تخريب بايد از بالاترين قسمت يا طبقه شروع و به پائين‌ترين قسمت يا طبقه ختم گردد، مگر در موارد خاصي كه تخريب بطور يكجا و استفاده از مواد منفجره در فونداسيون و از راه دوربا رعايت كليه احتياطات و مقررات ايمني مربوطه و كسب مجوزهاي لازم انجام و يا از طريق كشيدن با كابل و واژگون كردن و يا از طريق ضربه زدن با وزنه‌هاي در حال نوسان انجام شود.

ماده ۸- در مواردي كه عمل تخريب از طريق كشش و واژگون كردن انجام ميشود، بايد از كابلهاي فلزي محكم استفاده شده و كليه كارگران و افراد مسئول در فاصله مناسب و مطمئن و كاملاً دور از منطقه خطر نگهداشته شوند.

و…

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایلبرای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =