پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش كارآموزي حسابداری سازمان بهزیستی
doc
تعداد صفحات : 40
رشته حسابداری
گزارش کارآموزی
39000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. گزارش کارآموزی حسابداری سازمان بهزیستی به کوشش یکی از دانشجویان رشته حسابداری در ۴۰ صفحه  با فرمت Word (قابل ویرایش) نگارش وگردآوری شده است .

كارآموزي حسابداری سازمان بهزیستی

آموزشكده فني و حرفه اي سماء شيراز

مكان : سازمان بهزیستی کوی زهرا

موضوع :حسابداری

گزارش كارآموزي حسابداری سازمان بهزیستی شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در سازمان بهزیستی کوی زهرا   به مدت ۲۴۰ ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است.

مقدمه:

دانشجویان در پایان هر دوره تحصیلی احتیاج به گذراندن یک دوره کارآموزی جهت آشنایی بیشتر با نحوه کار وهمچنین آموزش آموخته های تئوری خود دارند.کارآموزی در نحوه یادگیری تاثیر بسیاری دارد به طوریکه بسیاری از دانشجویان در دوره کارآموزی نکاتی را می آموزند که در طول دوره تحصیلی حتی با آن برخورد نکرده اند.

اگر دانشجو دوره کارآموزی خود را در مکانی مناسب و با امکانات فراوان بگذارند به طوریکه آن مکان طوری باشد که بتوان از تجربه های افراد متخصص و فنی در زمینه آن شغل استفاده بهینه را کرد خیلی سریعتر وبهتر درباره آینده کاری خود می تواند تصمیم بگیرد و همچنین مواردی را آموزش دیده وتجربه هایی کسب میکند که بعدا در زمینه شغلی که انتخاب می کند برای او مفید می باشد پس باید در زمینه انتخاب مکان کارآموزی و استفاده درست و بهینه از تجربه افراد متخصص در آن مکان دقت داشت.

 

خلاصه ای از گزارش کارآموزی حسابداری سازمان بهزیستی کوی زهرا :

معاونت‌هاي تخصصي سازمان بهزيستي شیراز

۱ـ معاونت امور فرهنگي و پيشگيري

۲ـ معاونت امور اجتماعي

۳ـ معاونت امور توانبخشي

معاونت امورفرهنگي و پيشگيري از معلوليت‌ها

اين معاونت طراحي، نظارت و اجراي فعاليت‌هاي پيشگيري از معلوليت‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي جهت دستيابي به جامعه سالم (سلامت فرد، خانواده و جامعه) و اهداف زير را دنبال مي‌كند:

۱-  شناسايي علل بروز معلوليت‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي

۲-  كاهش مداوم بروز، توسعه و شدت معلوليت‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي

۳-  اصلاح يا تغيير عوامل محيطي كه بطور غيرمستقيم در بروز معلوليت‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي، تأثير دارند، از طريق اقدام براي سلامت و پيشرفت فرهنگي و اقدام براي گسترش مهارت‌هاي زيستي (اعم از زيست شناختي، روانشناختي و جامعه شناختي )

۴-   تقويت و يا ايجاد منابع موثر در پيشگيري.

 

استراتژي‌ها

۱- توجه و تأكيد بر ابعاد زيستي، رواني و جامعه شناختي انسان

۲- هدف گيري ۱۰۰% جامعه مورد نظر

۳- سازگاري  برنامه ها با شرايط اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي

۴-  استفاده از مشاركت جامعه

۵- ارتباط، هماهنگي و همكاري با همة بخش‌هاي مرتبط

 

راهكارها

۱- ايجاد شبكه پيشگيري از طريق اِعمال  مديريت هماهنگ و عدم تمركز در برنامه ريزي و اجرا

۲- تأمين نيروي انساني متخصص

۳- تأمين اطلاعات از طريق شناسايي و برقراري ارتباط با منابع اطلاعاتي، پژوهش خصوصاً پژوهش‌هاي همه‌گيرشناختي و سبب شناختي، و شناسايي و تعيين گروه هدف در هر عمليات پيشگيري

۴- شناسايي و بكارگيري ابزار مناسب پيشگيري و ايجاد ابزار جديد پيشگيري

۵- طراحي برنامه هاي پيشگيري با رعايت انعطاف، تنوع و تعدد لازم

۶- نظارت بر حُسن اجراي برنامه هاي پيشگيري از طريق ارزشيابي حسن اجرا و بررسي تأثيرات برنامه و مقايسة آن با  اهداف پيش بيني شده

۷- تدارك و اجراي برنامه هاي ارائه بازخورد به جامعه، بخش‌هاي مرتبط و شبكه پيشگيري.

 

اين دوره بسيار مفيد و براي دانشجوحائز اهميت مي باشد وهدف آشنايي با محيط كارگاهي ، كسب تجربه ، ايجاد و درك روابط بين مفاهيم و اندوخته هاي تئوري با روشها و كاربردهاي عملي و اجرايي ، ايجاد ارتباط با محيط كار و تعيين ميزان كاربرد تئوري در عمل بوده است.

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =