پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت امور مالی شهرداری
doc
تعداد صفحات : 25
رشته حسابداری (کارشناسی ناپیوسته)
گزارش کارآموزی
39000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانش آموز و یا دانشجو میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. این گزارش در ۲۵ صفحه با فرمت Word و با موضوع گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت امور مالی شهرداری نگارش شده است. در زیر قسمتهایی از این گزارش آورده شده است:

کارآموزی حسابداری مدیریت امور مالی شهرداری

انسان موجودي است اجتماعي كه هميشه و مداوم در حال حركت و تكاپو و تكامل است و سعي دارد كه با دستگيري از همنوعان خود و همياري روز به روز علم و دانش خود را متحول سازد و با پيشرفت علمش زندگي خود را ارتقاء دهد و سطح زندگي امروزش با ديروز كه كه نوع ساده تر بود ، فرق داشته و بالاتر باشد  و همواره به آينده مي نگرد ، به همين دليل به آباداني و شكوفائي و رشد محل زندگي و شهر و اطراف خود نظر خاصي دارد و در اين راستا و براي رسيدن به اهدافش اقدام به ايجاد سازمانها و موسسات زيادي اعم از دولتي و غير دولتي كرده است .

موسسات دولتي بخش عمده اين اهداف را دنبال مي كند كه از گستردگي و وسعت عظيمي برخوردار مي باشد كه اداره و كنترل و انجام كارهاي اين بخش زير نظر دولت مي باشد و دولت است كه با تصويب و وضع مقررات و آيين نامه هاي اجرائي ، راه كارها و هدفها را مشخص مي نمايد و براي اجراي اين كار احكام كارپردازان و مديران را انتخاب مي كند تا اين كه رفاه مردم تامين شود و مردم داراي شهرها و امكانات زندگي مناسبتر و بهتر باشند .

يكي از اين سازمانها و دولتي كارآمد كه در امر آباداني و عمران شهرها ايفاي خدمت مي كند ، شهرداري است .

هر شهري براي اينكه آباد و زيبا شود نياز به يك شهرداري دارد تا با ياير ديگر موسسات شهرهايي خوش سيما و آباد براي ملتي خوب و متمدن فراهم‌ آورد .

بايد اين را در نظر داشت شهرداري هر چه قدر بكشود و آباداني را به شهرها بياورد و سختي هائي بر سر راه داشته باشد ، سخت تر از آن كار ، حفظ و نگهداري آن است كه اين امر را نمي توان فقط بعهده يك ارگان يا موسسه اي نسبت داد ، بلكه بايد همه شهروندان نيز در اين امر مشاركت و همياري داشته باشند .

 

 

خلاصه ای از گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت امور مالی شهرداری :

شهرداري سازماني خدمتي است و در توليد نقشي ندارد و فعاليتها و عمكرد آن مربوط خدمات شهري مي باشد كه از عمده فعاليتهاي آن مي توان مختصري به شرح زير بيان كرد :

ايجاد ، حفظ و نگهداري از مكانهاي عمومي مانند : كتابخانه ها ، قرائت خانه ها ، آزمايشگاهها ، پلها ، پاركينگهاي عمومي و …

ايجاد و نگهداري از تفرجگاههاي عمومي مانند : پاركها ، باغهاي عمومي ، ورزشگاهها و ايجاد فضاي سبز .

اجاد معابر و گذرگاه و بازسازي آنها ،‌مانند : پلها ، خيابانهاي درون شهري ، معابر عمومي ، وروديهاي شهر ، پايانه هاي مسافربري و …

اجاد ميادين و زيباسازي شهر ، ايجاد ميادين و چهارراه ها ، ساخت مجسمه ها و نقاشي بزرگان ، جدول كشي و نقاشي ساختمانها و ديوارهاي بزرگ ، نصب مجسمه هاي تزئيني و …

خدمات بهداشتي و نظافتي ، ايجاد آبراهها ، كنال كشي ،‌ جمع اوري زباله هاي شهري و دفع بهداشتي آنها ،‌نظافت خابانها و معابر عمومي و …

ساير خدمات شهرداري : آتش نشاني و اطفاء حريق ، ساخت كشتارگاهها ، پلاك گذاري كوچه ها ، نام گذاري خيابانها ، صدور پروانه ساخت منازل ،‌ صدور پروانه كسب ، اخذ مالياتهاي اختصاصي و …

از ديگر فعاليتهاي شهرداري كه مي توان ذكر كرد جلوگيري از ايجاد اماكن و تاسيسات غيرقانوني ، برآورد و تنظيم بودجه و متمم و اصلاح بودجه شهرداري مي باشد و…

 

اهداف سازمان

شهرداري به عنوان يك سازمان انتفاعي بوده و همواره در ايجاد اماكن و اموال عمومي براي رفاه جامعه تلاش نموده است و سعي كرده تا شهر و اطراف آن از فضا و سيماي خوبي برخوردار باشد تا شهرهاي ما نيز مثل ساير كشورها پيشرفت داشته باشد و روبه آباداني برود .

از اهداف شهرداري ميانه مي توان به تكميل و بهره برداري كامل پايانه مسافربري ميانه نام برد و همچنين كتابخانه ( قرائت خانه ) و پارك لاله وقع در محوطه سابق پاركينگ پايانه مسافربري قديم ميانه ، ارائه خدمات به شهروندان مناطقي كه با كمبود و يا فقدان كتابخانه عمومي مواجه هستند . تشكيل ساير مراكز فرهنگي نيز از طرحهاي آتي شهرداري
مي باشد.

بازسازي پياده روها ، بهره برداري فاضلاب شهري ، نوسازي معابر و آسفالتكاري و مرمت خيابانهاي شهر ميانه از جمله ديگر برنامه ها و طرحهاي شهرداري ميانه هستند . شهرداري ميانه در اجراي طرحها و احداث خيابانهاي مصوب شهر ، نياز به همكاري و مشاركت جدي شهروندان ميانه دارد و از عموم مردم دعوت به همكاري مي نمايد .

حسابداری مدیریت امور مالی شهرداری

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =