پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
نظارت بر پروژه های اداره كل نوسازی مدارس: گزارش كارآموزی رشته عمران
doc
تعداد صفحات: 62
گزارش کارآموزی
رشته عمران
39000 تومان


گزارش کارآموزی با فرمت WORD و در۶۲ صفحه با موضوع نظارت بر پروژه های اداره كل نوسازی مدارس توسط دانشحویان رشته مهندسی عمران نگارش شده است.

در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

نظارت بر پروژه  اداره کل نوسازی مدارس

مدرسه سازي يكي از مهمترين عوامل رشد و توسعه ي پايدار هر كشوري مي باشد . علي الخصوص در كشور ما كه با كمبود فضاهاي آموزشي مواجه هستيم .

اكثر ساختمانها داراي دو اسكلت بتني و فولادي مي باشد و بنده نيز در طول مدت كارآموزي با اين دو نوع ساختمان آشنا شده ام و نكاتي را كه بايد در حين اجرا و ساخت آن به كار برد را در گزارش خود آورده ام كه از مباحث مقررات ملي ساختماني ايران استفاده نموده ام.

افتادگي ، ارتعاش و انتقال جانبي

الف ) افتادگي

تيرها و شاهتيرهايي كه كفها و سقفهاي ساختماني را تحمل مي كنند بايد با توجهي خاص به تغيير مكان آنها در اثر بارهاي محاسباتي طرح و محاسبه شوند .

ب)ارتعاش

تيرها و شاهتيرهايي كه سطوح بزرگ خالي از تيغه بندي را تحمل مي كنند بايد باتوجهي خاص به لرزش و ارتعاش حاصل از بارهاي جنبشي محاسبه شوند.

پ) انتقال ونوسان جانبي در سازه هاي فولادي

سازه هاي فولادي بايد به سختي و صلبيت كافي داشته باشد و تغيير مكان جانبي آن در مقابل اثر باد با زلزله محدوديتهاي آيين نامه هاي مربوط را برآورده كند .

ساختمانهاي با پيچهاي پر مقاومت 

كليه قسمتهايي كه توسط پيچ به هم متصل مي شوند بايد در ضمن نصب با گذاردن پين يا پيچ و مهره موقت نسبت به هم كاملا تثبيت و سوراخها هم راستا شوند .

 

كارخانه سازنده كار فلزي بايد روشهاي بازرسي و كنترل نوع كار ساخته شده را تا جاييكه بطور مطمئن نشان دهد كار مطابق با مشخصات و مقررات مربوط انجام مي گيرد فراهم كند .

اضافه بر روشهاي بازرسي كار بايد مصالح به كار رفته و مهارتهاي اجرايي به طور مداوم توسط دستگاه نظارت و بازرسان اجرايي واجد شرايط ،  تحت بازرسي و كنترل قرار گيرد  شرايط مربوط به اين نوع عمليات بايد در مدارك طرح و محاسبه قيد شده باشد .

بررسي جوشها

بررسي جوشها بايد مطابق با آئين نامه جوشكاري ساختمان انجام شود . اگر از آزمايشهاي نوع غير مخرب استفاده مي شود بايد حدود و استاندارد قابل قبول بودن نتايج در مدارم طرح و محاسبه به وضوح قيد شده باشد .

سنگدانه ها

مصالح سنگي يا سنگدانه ها يا مصالح خنثي به مصالحي گقته مي شود كه توسط لعاب سيمان به يكديگر چسبيده و استخوان بندي بتن را تشكيل مي دهند .

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =