پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی بررسی سیستم حسـابداري
doc
تعداد صفحات : 25
رشته حسابداری (کارشناسی ناپیوسته)
گزارش کارآموزی
29000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای حدودا یک ماهه از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانشجو های سال اخر دوره های کاردانی و کارشناسی میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود. در این دوره ها دانشجو با شغل اینده خود بیشتر اشنا می شود. بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. این گزارش توسط دانشجوی رشته حسابداری در ۲۵ صفحه با فرمت Word کارآموزی بررسی سیستم حسـابداري آموزش و پرورش تهیه و تدوین شده است.در ادامه  فهرست و قسمتهایی از این گزارش رو مشاهده میفرمایید.

گزارش کارآموزی بررسی سیستم حسـابداري آموزش و پرورش

فصل اول :آشنایی با مکان کارآموزی بررسی سیستم حسـابداري

تاریخچه سازمان

نمودار سازمانی و تشکیلاتی

شرح مختصری از فرایند تولید یا خدمات

 

فصل دوم :ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی و عملی کارآموزی

موقعیت رشته کار آموزی در واحد صنعتی با بررسی جزئیات سازمانی

رشته کارآموزی در واحد صنعتی

بررسی شرح وظایف رشته کارآموزی در واحد صنعتی

امور جاری در دست اقدام.

برنامه های آینده.

 

فصل سوم:نتایج آموخته ها

آزمون آموخته ها و نتایج

نتایج کلی از دوره کارآموزی

 

با نگرشي صحيح به رشد و وضعيت اقتصادي كشور نياز جامعه را به حرفه حسابداري متوجه مي شويم.

حسابداري هم بعنوان رشته اي از دانش و هم بعنوان شغل ، با تمدن بشري همزاد است و همراه و هماهنگ با تحولات و تغييرات و پيشرفتهاي اقتصادي و اجتماعي در طول قرون و اعصار متحول شده است. حسابداري كه از ديرباز پيشاهنگ وگرداورنده پردازش و اماده سازي اطلاعات براي اتخاذ تصميمات اگاهانه بوده،اگرچه باكمي سرعت به قافله پيشروان بپيوست ويكي از نخستين رشته هايي بود كه راه را برورود و كاربرد علم و تكنولوژي هاي تازه گشود، كامپيوتر را در خدمت سيستم اطلاعات مالي و سيستم اطلاعات مديريت قرار دارد.

پس از پيدايش حسابداري در كشورهاي مختلف جهان لزوم تشكيل انجمن واعضاي حرفه اي در يك سازمان و فعاليت انها تحت ضوابط مشخص و معين به منظورارتقاي كيفيت و دستيابي به پذيرش اجتماعي احساس مي شود.

نياز گسترده و روزافزون به – اطلاعات مالي براي هرگونه تصميم گيري لزوم ايجاد تفاهم در روابط بين واحدهاي ـــ اداري و اقتصادي و كساني كه با انها سر و كار دارند ا ز سوي ديگر ضرورت كاربرد مقياس هاي مشترك اندازه گيري و مفاهيم هممعنا را تشديد كرده و درنتيجه تدوين اصول و استاندارد هاي حسابداري در سراسر جهان شتاب گرفت . حسابداران بعنوان جزيي از اعضاي حرفه هاي جامعه از ا ين تحولات و تاثيرگذاريهاي ا ن دورنيستند وخواه ناخواه ازفراگيري و كاربرد تمام يا برخي از روشهاي نو در انجام وظايف خود خواهند بود.

بررسی سیستم حسـابداري

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، میتوانید از کلیه کارتهای عضو شتاب  استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =