پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
کارآموزي بدمينتون مجموعه ورزشی شهید شیرودی
doc
تعداد صفحات : 57
تربیت بدنی
گزارش کارآموزی
39000 تومان


همانطور که میدانید کارآموزی به دوره ای حدودا یک ماهه از نظام آموزشی گفته می شود که در ان دانشجو های سال اخر دوره های کاردانی و کارشناسی میتواند بر مهارتهای مورد نیاز خود بیافزاید و با توجه به اندوخته های علمی در طول تحصیل در میدان عمل و محیط کار نیز خود را بسنجد. دوره های کارآموزی معمولا در تابستان انجام میشود و حاوی نکات بسیار مثبتی برای کارآموزان خواهد بود. در این دوره ها دانشجو با شغل اینده خود بیشتر اشنا می شود. بخصوص در رابطه با مشاغل صنعتی و مهارتی ( فنی و حرفه ای و کاردانش) کارآموزان میتوانند برای آینده شغلی خود تجربیات عملی مفیدی کسب نمایند. کارآموزانی که در طول تحصیل موفق به متقاعد کردن کارفرمایان از شرکت های معتبر می شوند در واقع پس از پایان دوره کارآموزی هم راحت تر میتوانند کار پیدا کنند. گزارش کارآموزي بدمينتون در مجموعه ورزشي شهيد شيروري در سالن اختصاصي بدمينتون در ۵۷ صفحه و با فرمت Word همراه با عکس به نگارش درامده است.

بعد از مراسم معارفه و آشنايي با يکايک اعضاء مسئولان مربوط  و آشنا شدن با سيستم کاري آنجا (سالن بدمينتون) کارآموز به معرفی امکانات مجموعه ورزش شهيد شيرودي میپردازد که به شرح زیر است:

دو عدد زمين چمن فوتبال

زمين هاي تنيس

سالن بوکس

استخر و سنا سالن چند منظوره

دو عدد زمين چمن مصنوعي

سالن اختصاصي بدمينتون

فهرست مطالب گزارش کارآموزي بدمينتون :

  • مقدمه……………………………………….. ۴
  • گزارش کارآموزي بدمينتون …………………………….. ۷
  • تاريخچه بدمينتون در ايران……………………. ۸
  • زدن ضربه هاي بالاي سر با پرش جفت………………….. ۱۱
  • زدن ضربه ها از سمت راست انتهاي زمين با پرش جفت براي بازيکنان راست دست.. ۱۵
  • چرا قوانين بازي بدمينتون به خصوص امتياز گرفتن به صورت رالي درآمد؟ ۱۷
  • جايگاه بدمينتون قاره آسيا در المپيك……………………………. ۱۸
  • بازي بدمينتون چند گيم دارد و در هر گيم چه امتيازي تمام مي شود………. ۲۱
  • نحوه زدن سويس و دريافت آن در بازي يك نفره…………………. ۲۱
  • نحوه زدن سرويس دو نفره و ارزش و امتياز گيري آن ………………۲۳
  • تصوير سازي و سرعت يادگيري……………………….. ۲۶
  • خلاصه مطالب………………………….. ۳۰
  • طرح درسي…………………………………. ۳۲
  • منابع ………………………………  ۴۴

 

 

مقدمه :

اصل ورزش را از يونان دانسته اند که به منظور چابکي بدن و ايجاد قوت انجام مي يافت و پاروزني، بوکس، کشتي، شنا، شمشيرزني، تيراندازي، اسکي و ورزش هايي چون بيس بال، سافت بال و بسکتبال و انواع فوتبال و چوگان بازي، واليبال ، گلف ، انواع تنيس، شنا، پرتاب وزنه و … جزو ورزش محسوب مي شوند.

اولين ملتي که ژيمناستيک را بنيان و آن را نام نهاده اند، يونانيان قديم مي باشند، که ابتدا اصول ورزش در يونان خيلي خشن و ناصحيح بود و اولين نتيجه از ورزش را بزرگ نمودن عضلات بدن مي دانستند. بعدها ورزش در يونان به شکل ريسمان بازي جان بازي درآمد و براي آن اهميت زيادي قايل بودند و عمل کنندگان آن را آکروبات مي ناميدند و اين نوع حرکات را آکروباتيک مي گفتند. به محل هايي که در آن جا ورزش مي نمودند، ژيمنازيوم گفته مي شد، که مهم ترين آن ها يکي ليسه و ديگري آکادمي نام داشت و چون مردم در آن محل ها لخت ورزش مي کردند، کلمه ژيمناز از کلمه گيمنوس که به معناي لختي است گرفته و به آن محل ها نام نهادند و بعداً به عموم ورزش هاي بدني نيز ژيمناستيک نام گذاشته شد.

مورخ مشهور، ويل دورانت مي نويسد: آن (مدينه فاضله بچه ها) فنون خانه داري را به دختران و فنون شکار و جنگ را به پسران مي آموختند و به پسران آموزش مي دادند که چگونه شکار کنند و ماهي بگيرند و شنا کنند و همچنين شخم زدن کشت زارها، دام گستري، دامپروري و نشانه روي با تير و نيزه را مي آموختند، تا در جمع مخاطرات زندگي توان محافظت و حراست از خويش را دارا باشند.

اما اگر بيش تر در مساله دقت کنيم، در خواهيم يافت تعليم و تربيت در حقيقت با پيدايش و سکنا گزيدن بشر در روز زمين آغاز شده است. خاک و سنگ و کوه و تپه و دريا و جنگل و جويبار و ديگر مظاهر طبيعت و نيز خود زندگي و نيازهاي آن. نخستين کتاب هاي درسي نوع بشر بوده اند.

از قديم ترين روزگاران و حتي پيش از پيدايش خط، نياز به تأمين خوراک و پوشاک از راه شکار حيوانات و احتياج به کسب توانايي براي مقابله با خطرهاي طبيعي و دشمنان گوناگون، جوامع کهن بشري را واداشته بود که به امر تربيت بدني، به عنوان يکي از مهم ترين امور زندگي توجه نمايند و اين حقيقت را دريابند که قدرت، استقامت، مهارت و سرعت را که در زندگي انسان ها از اهميتي برخوردار است، مي توان با بهره گيري از تمرين ها و فعاليت هاي جسماني تا حد قابل ملاحظه اي تقويت کرد.

از ضروريات دولت ها و تاکيد بر روي حفظ نيروي جسماني، پيروزمندي در جنگ هايي بوده است که متکي بر قدرت بدني و نيرومندي جسماني بوده است، و نيرومندي و مهارت بدني، حاصل نخواهد شد، مگر در ورزش هايي که در بازي هاي المپيک مقرر گرديده است.

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، میتوانید از کلیه کارتهای عضو شتاب  استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =