پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
گزارش کارآموزی رشته مکانیک موتور محرکه خودرو در شرکت سایپا
doc
تعداد صفحات:42
رشته مهندسی مکانیک
9000 تومان


این گزارش کارآموزی با فرمت WORD و در۴۲ صفحه با موضوع موتور محرکه خودرو در شرکت سایپا رشته ی مکانیک نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش  آمده است:

موتور محرکه خودرو

نصب تنظیم میل بادامک

اغلب خرابي هاي ميل بادامك نو بيشتر به نصب نادرست مربوط مي شود تا به نقايص موجود در ميل بادامك يا ليفترها

به راهنماي دستي تعمير موتور جهت آگاهي بيشتر از ويژگي ها و جزئيات موتور خودتان مراجعه كنيد سوراخهاي ليفتر را براي دندة  تخم مرغي شكل زيادي چك كنيد . اگر سوراخها پوسيده شده اند قالب نياز به تعمير يا تعويض خواهد داشت.

پوش رودهاي خود را از نظر پوسيدگي و راستي چك كنيد

تعويض كردن كلاج ماشين

به استثناء تنظيمات ، تنها راه تعمير يك كلاج (متحرك )عوض كردن آن است نصب يك كلاج جديد بسيار سهل و آسان است اما بايد مطمئن باشيد كه كارتان را بدرستي انجام دادهايد چرا كه اگر اشتباهي صورت گيرد مجبور مي شويد كه محور انتقال قدرت را دوباره پائين بگذاريد وكاري كه شما دوست نداريد بيش از يك بار انجام دهيد بايد انجام دهيد و بهترين كار اين كه با يك واحد خدماتي كه خدمات وسيله نقليه شما را انجام مي دهد مشورت كنيد.

سيستم خنك كننده در پراید   :

اجزاي سيستم خنك كننده عبارتند از : واترپمپ –رادياتور-فن ها-ترموستات و سنسورها.

رادياتور:رادياتور پراید بدين صورت است كه آب بعد از ورود به رادياتور (۱)به محفظه (۱۱)رادياتور آمده و بعد از لوله هايي(۱۰ ) كه بصورت افقي در رادياتور و به تعداد۳۹ عدد وجود دارد عبور كرده و از خروجي رادياتور كه در زير رادياتور قرار دارد(۹)خارج مي شود و اين در صورتي است كه ترموستات اجازه عبور آب را داده باشد و آنهم در دماي خاص ترموستات است كه در دماهاي مختلفي وجود دارند.(۷۴-۸۵) درجه.حال اگر آب رادياتور به دمايي نرسيده باشد كه بتواند ترموستات را باز كند توسط لوله اي از پشت ترموستات آب حركت كرده و به دو مسير تقسيم مي شود.يك مسير به مانيفولد گاز رفته و ديگري به سمت رادياتور (۵)البته فقط به قسمتي از رادياتور مي رود و هيچ گونه تبادل جريان با خود رادياتور دارند.

سیستم انتقال قدرت

گشتاور توليدي توسط موتور پس از انتقال توسط کلاچ به جعبه دنده مي رسد. وظيفه جعبه دنده انتقال دور موتور محرکه خودرو با نسبتهاي گوناگون و رساندن آن به خطوط انتقال و ميل گاردان در خودروهاي ديفرانسيل عقب يا مستقيماً به ديفرانسيل در خودروهاي ديفرانسيل جلو است.

سيستم جعبه دنده اي انتقال قدرت را مي توان به دو گروه جعبه دنده اي دستي و جعبه دنده اي اتوماتيک تقسيم بندي کرد. سيستم انتقال قدرت دستي در حالت انتقال مستقيم بازدهي در حدود ۹۸% ولي در دنده هاي با نسبت انتقال پايين تر بازده به حدود ۹۰% مي رسد. چون بيشترين زمان استفاده از اتومبيل، جعبه دنده در حالت انتقال مستقيم قدرت است.

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =