پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
ورزش فوتبال (فوتبال، مدرسه بزرگ زندگی): دانلود تحقیق رشته تربیت بدنی
doc
تعداد صفحات : 43
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته تربیت بدنی
19000 تومان


تحقیق رشته تربیت بدنی با فرمت WORD و در ۴۳ صفحه با موضوع ورزش فوتبال (فوتبال ، مدرسه بزرگ زندگی) نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

ورزش فوتبال را می‌توان در ابعاد مختلفی مورد تجزیه و تحلیل و آموزش قرار داد. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. مربیگری، تکنیک انفرادی، آمادگی های جسمانی، مدیریت فوتبال، بازیکن یابی و داوری

مقدمه ای در رابطه با ورزش فوتبال

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذرانیدن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.
برای دستیابی به این هدف و رواج فوتبال در مدارس ابتدایی ، آموزش فوتبال نوین و تربیت مربیان زبده نیاز به برنامه ریزی های اصول و سرمایه گذاری های جدی دارد.

آموزش ورزش فوتبال

ورزش فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.

تاریخچه ورزش فوتبال (History Soccer)

اگرچه اطلاعاتی در مورد ریشه ی اصلی و حقیقی این ورزش در دست نیست ولی از مطالب جالب و شخصی در مورد تاریخچه ی آن اطلاع داریم .
فوتبال امروزی به تدریج رشد کرده است ولی گفته می شود که نوعی از آن قبل از حضرت مسیح علیه‌السلام بازی می شد . در چین نیز نوعی بازی شبیه به فوتبال در ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح وجود داشت . عکس های مصریان نیز نوعی بازی شبیه به فوتبال را نشان می دهد ولی در یونان یک بازی به نام اسپیشکیروز به طرز جالبی به فوتبال امروزی شبیه است . فوتبال در سال ۱۸۹۴ از کشور برزیل شروع شد . این ورزش به وسیله ی چارلز میلر برزیلی که اجداد او انگلیسی بودند به مردم برزیل معرفی شد . در سال ۱۹۷۰ مسابقه ای بین ایتالیا و برزیل برگزار شد .

 

فوتبال ، مدرسه بزرگ زندگی

بگذار کسی که تا کنون فوتبال بازی نکرده است اولین توپی را که به دستش می رسد به سوی ما پرتاب کند.

در سواحل برزیل ، در کوچه های تنگ مراکش ، زیر آفتاب سوزان مکزیک ، پای آتشفشان وزووی (Vesuve) ناپل در فرانسه و در همه جای دنیا افسون توپی گرد یا یک توپ ساده ، بی رنگ و رو به صورت های مختلف ما را شیفته خود می کند . فوتبال برای همیشه مردمی خواهد ماند. میلیون ها جوان و بزرگسال همواره این احساس را دارند که خود را با بازیکنان برجسته ای چون پله ، پلاتینی یا مارادونا مقایسه کنند، چرا که فوتبال ورزش مورد علاقه همگان است . هر اندازه که شما در انجام حرکات مهارتی با توپ مستعد باشید ، هر اندازه که خوب توپ را با سر بزنید ، یا در بازی با پا مهارت داشته باشید یا فقط ( فوتبالیست آماتور ) باشید ، از همه این ها به یک اندازه لذت خواهید برد . جذابیت فوتبال در این پدیده نهفته است.

اهمیت دوندگی و قدرت بدنی در ورزش فوتبال

پیشرفت های چشمگیر علم بدنسازی ، تکنیک ها و تاکتیک های فوتبال امروز را دگرگون کرده است. امروزه تیمی در میدان موفق است که بازیکنانی پر قدرت در خدمت خود داشته باشد ، بازیکنانی که با نیروی بدنی بالا در زمین حاضر شوند و مربیان بتوانند به یاری آنان روش های فوتبال نوین را به آسانی در زمین پیاده کنند. چنین تیمی در تمام مدت بازی می تواند بر حریف و زمین مسلط باشد و در طول بازی هرگز به حریف خود باج ندهد .

 

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =