پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
ژيمناستيک : دانلود رایگان تحقیق رشته تربیت بدنی
doc
تعداد صفحات : 18
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته تربیت بدنی
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته تربیت بدنی با فرمت WORD و در ۱۸ صفحه با موضوع ژيمناستيک نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

ژيمناستيک

مقدمه

ژيمناستيكهاي هنري ورزش است يا هنر؟ حركت عادي سطح  يك نمايش در مهارتهاي رقصيدن است؟ يا بيشتر شبيه يك رقص باله است در رقصيدني كه يك نقش را همچنين بازي مي كند؟

ورزشكاراني كه عاشق رقص و جهش و خوابيدن هستند واقعاً بايد دوره رقص داشته باشند؟ قصد اين كتاب پاسخ به تمام اين پرسشهاست و نشان دادن آنها بدون شك، كه رقص واقعاً يك قسمتي از ژيمناستيك است. ژيمناستيك، اگرچه بعضي را مي ترساند، اما مطمئناً هم ورزش و هم هنر است.

طرح اين كتاب بعد از چند سال تدريس رقص براي ژيمناستيك آمده است و دو سال از نوشتن درباره موضوع براي مجله ورزشكار بين المللي. تدريس تقريباً تصادفي اتفاق افتاد، وقتي من در يك بدنسازي توقف كردم كه درباره امكان ايجاد كلاسهاي مختلط براي بچه ها و بزرگسالان تحقيق كنم. (مدير) توضيح داد كه آن ممكن است براي اعضاي تيمهاي مسابقه اي زمان بگيرد كه شروع كننده دوره هاي رقص را و من وسوسه شدم  با اين فكر كه رقص و ژيمناستيک با هم تركيب شوند. من ژيمناستيك را در تلويزيون تماشا كرده بودم و آن را بطرز وحشتناكي هيجان انگيز پيدا كردم و هميشه مي توانستم بگويم كه ورزشكارهاي مسابقه اي دوره رقص داشته اند.

تعليم رقص براي ژيمناستيک

به سولات زير در طول دوره پاسخ دهيد و جوابهاي درست را تهيه كنيد خصوصاً در قسمتهايي كه مربوط به ورزشكار است. دوماً چنين دوره اي وقتي كه ورزشكار يك دوره كامل را داشته باشد اتفاق مي افتد. اگر حركات عادي نبايد به درستي مورد بررسي قرار بگيرند. تا هنگاميكه تمام نيازهاي زير با رضايت تلاقي پيدا كنند.

(۱) آيا رقص باله شامل تمام مراحل لازم و عوامل سختي مي شود.

(۲) آيا حركات و حالتهاي برگزيده هر دو تنوع و هيجان را پيشنهاد مي كند؟

(۳) آيا تمام عوامل فاصله اي كاملاً مورد بررسي و استفاده شيرين فايده قرار گرفته‌اند.

(۴) آيا حركات عادي تنوع موزون را اظهار مي كند؟

(۵) آيا حركات با هم ناشي مي شوند بدون آمدن آنها ثبت سرهم؟ اگرچه داوري‌ها تاكيد قابل توجهي بروي حركات پيوسته قرار مي دهند و ورزشكار بايد مطمئن باشد كه هر حركت با يك شروع و پايان روشن، شمرده انجام مي شود.

(۶) آيا جريان عادي تنها شامل مهارتهايي مي شود كه ورزشكار در يك سرعت مناسب موفق داشته باشد؟

ورزشكار بايد ۹۰ درصد سرعت موفلق داشته با مهارتهاي نمايشي روي نورد كوتاه قبل از سعي كردن آنها روي يك نورد از تنظيم ارتفاع. همين طور، او بايد ۹۰ درصد نمايش مثبت روي نورد بلند داشته باشد. قبل از تكامل آنها براي اجراي مهارتهاي در طمي يك رقابت.

در مورد موسس

ري پيكا يك رقصنده حرفه اي است و آموزگار رقص بچه ها و بزرگسالان. او متخصص معروف بين المللي آموزش حركت است و موسس و خالق و مدير حركت و يادگيري يك شركت كه مواد اصلي براي آموزش حركت تهيه مي كند. خانم پيكا مقاله هاي زيادي در مورد رقص و حركت براي ورزشكار بين المللي نوشته است كه شامل رقص براي ورزشكار «تشويق خلاقيت در ورزشكار» «جلوگيري از آسيب در طول دوره رقص» و «نيازمند به: معلمان رقص آزاد». تعدادي از مقاله هاي او در نهضت آموزش و پرورش براي بچه ها در بسياري انتشارات ظاهر شده مثل مجله آموزگار، مناظر كودكستان، و مركز نگهداري كودك.

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =