پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
چگونه ورزش کنیم؟ : دانلود تحقیق رشته تربیت بدنی
doc
تعداد صفحات: 30
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته تربیت بدنی
19000 تومان


تحقیق رشته تربیت بدنی با فرمت WORD و در ۳۰ صفحه با موضوع چگونه ورزش کنیم؟ نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

چگونه ورزش کنیم؟

مراقبت بيومكانيكي: متغيرهاي ديداري قابل دسترسي

بسياري از متخصصان حركات انساني روي اهميت اين موضوع براي مربيان و معلمان تأكيد دارند، جداي از اين مهارت در مراقبت (پايه اي براي ۱) كنترل و ايجاد (محيطي ايمن،۲) مطمئن بودن از اينكه ورزشكار (دانش آموز مشغول كار خود است،۳) تحليل و ارزيابي اجراي حركات را به منظور (ارزيابي مهارت،۴) اصلاح كردن حركات به منظور افزايش مهارت. البته موفقيت در دو مورد اول پيش شرط موفقيت در دو مورد آخر است.

بيشترين تحقيقات كه روي اين موضوع در محيطهاي آموزشي توسط بارت(Barret) و آليسون (Allison)  انجام شده است. آنها روي برداشت افرادي كه كم و بيش با ورزش در محيط مجتمع سروكار داشته اند تحقيق كرده اند بارت روي نياز معلمان به طرحي از آن چه آنها مراقبت مي كنند و چگونگي اين مراقبت بحث كرد. به ويژه توجه خاصي به شناسايي موارد بحراني (خطرناك) (يعني مواردي كه حركات يا محيط روي نتيجه عملكرد تأثير بدي مي گذارند) داشت. آليسون تأكيد داشت كه مراقبان بي تجربه به جزئيات حركات توجهي نمي كنند و اين مسأله را ناشي از مشكل تشخيص ويژگيهاي مرتبط و غير مرتبط مي دانست.

در حالي كه مطالعات و سايرين زير ساختي ايجاد كرده اند كه بتوان روي ان كاركرد، ولي سئوالات بسياري بي پاسخ مانده است. براي مثال، در نبود توضيحات از پيش تعيين شده دربارة يك حركت، مراقبان چه گزينه هايي را براي چه چيز، كجا، و كي مشاهده كردن انتخاب كنند؟ آيا مراقبان بي تجربه گزينه هايي مشابهي انتخاب مي كنند اما براي فهميدن نياز به تكرار بيشتري دارند؟ چه تعداد از توانايي مراقبت نتيجة تجربه است تا آشنايي با آن مهارت؟ به اين ترتيب: هدف از اين تحقيق رسيدن به جوابهايي به اين سئوالات است.

شيوه ها ی چگونه ورزش کنیم؟

در اين تحقيق ده مراقب به عنوان آزمايش شونده شركت كرده اند. شش تاي آنها به دليل سابقة تدريس يا مربي گري با تجربه محسوب شده اند. چهارتاي ديگر مبتدي تلقي شده اند: آنها با ورزشها ناآشنا نبوده اند اما در تحليل مهارت ها ناآشنا بوده اند. هيچ كدام از مبتديان فعاليت مربي گري يا تدريس نداشته اند.

اطلاعات با استفاده از شيوه هاي نوع شناسي و مقايسه مداوم جوتز(Goetz) و لوكامپت (Locompte) دسته بندي شد. با تشخيص تغييرات به صورت جداگانه اطلاعات با دسته بندي نوشته هاي هر آزمايش شوند به جوابهاي جداگانه درباره ورزشكار و حركت او كاهش يافت. در تغييرات معنايي يا استنباط خيلي زياد يا خيلي كم از نوشته ها احتياط شد. بعد از بررسي اينكه چه چيز مشاهده شده و كي و كجا هم با مقوله هاي موقتي يا فضايي هادسون (Hadson) بررسي شد. تعاد جوابهاي براي هر مقوله براي مقايسه گروه ها به كار گرفته شد.

نتايج و مباحث:

نوع جوابها در بين آزمايش شوندگان متفاوت بود. براي مثال بعضي از مراقبان مطالب كمي را ؟؟ عنوانهايي مثل نادرست نوشته بودند و بعضي ديگر چند پاراگراف كوتاه نوشته بودند. به منظور تحليل اينها، بعضي از جملات مركب به متغيرهاي جداگانه تفكيك شدند در بقيه موارد جملات پي در پي اثر اطلاعات ارائه شده اضافي يا توضيح داده شده بودند بعنوان يك متغير به حساب آمدند.

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 14 =