پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
پوشش نسوز : دانلود تحقیق متالوژی
doc
تعداد صفحات : 36
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته متالوژی
19000 تومان


تحقیق رشته متالوژی با فرمت WORD و در ۳۶ صفحه با موضوع پوشش نسوز نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

پوشش نسوز

مقدمه :

كشش و جاذبه واضح و آشكاري در قادر بودن در تعمير يك ناحيه بوسيله كوبيدن وجود داشته است . و همچنين در آوردن پوشش عقب در سرويس و اجازه دادن به استفاده كامل از بقيه موادنسوز باقي مانده در ان نسبت فرسايش و تحليل سرعت كمتري داشته است وجود داشته است .

اپراتورها بر روي برخي از دستگاهها با اين گونه مواد در عمليات كاملاً رضايت بخش و مطلوب مي باشد. اما ديگران كه سعي در آنها داشته اند در دستيابي به موفقيت هاي اقتصادي با شكست موجه شده اند،مواد قابل ريخته گري با آلومينيوم بالا (بسيار زياد) به طور عادي با روكش هاي الومينيومي بالا مورد استفاده قرار گرفته اند و مواد قابل ريختگي سيليس با پوشش سيلس مورد استفاده قرار گرفته اند . از آنجائيكه آن غالباً قسمت مياني و مركزي يك پوشش مي باشد كه ابتدا در معرض فرسايش و تحليل رفتن قرار مي گيرد .

پوشش نسوز :

مواد نسوزي كه درپوشش هاي نسوز كوره هاي قوسي الكتريكي اصلي مورد استفاده قرار مي گيرند ممكن است كه از مواد مغناطيسي و يا مغناطيسي كروم و يا dolomite باشد. آجرها ممكن است بعد از اينكه به شكل آجر گرفتند پخته شوند و يا نا پخته باقي بمانند.dolomite  هاي قير اندود شده ممكن است در قطعات و بلوك هاي كوبيده شده بزرگ مورد استفاده قرار بگيرند و آجرها ممكن است در قطعات و بلوك هاي كوبيده بزرگ مورد استفاده قرار بگيرند و آجرها  ممكن است در كنار هم گذاشته شوند تا قطعات تكميلي پوشش نسوز شكل بگيرند به صورتيكه مجرا ممكن است به وسيله گذاشتن در يك تعدادي از قطعات و بلوك هاي بسيار بزرگ به جاي ساختن پوشش نسوز با آجرها به تنهايي در تراز همديگر قرار بگيرند .

Taphol

Taphol در يك كوره قوسي بطور معمول بر بالاي سطح فلز / كفه و سرباره وجود دارد اگر چه يك تعداد كمي از اپراتورها از Taphol هايي استفاده    مي كنند كه ريز سطح فلز باشد و احتياج به بسته شدن در طول كار كردن     مي باشد. اين امر اهميت زيادي دارد كه Tophol مي بايستي در شكل خودش در حد امكان در طول عمليات كوره نگهداشته شود. تعميرات بطور عادي بوسيله گذاشتن و هل دادن يك لوله فولادي در داخل Tophol بزرگ و منبسط شده و كوبيدن مواد اصلي مناسب پيرامون آن صورت مي گيرد. بريدگي و يا قطع شدگي قطعات يكنواخت از Topholقديمي به منظور كم كردن و آزاد گذاشتن فضاي كافي پيرامون لوله براي كوبيدن مي تواند يك عمليات وقت گير باشد و به منظور به حداقل رساندن Tophol برخي از اپراتورهاي احاطه كننده آن با آجرهاي ريختگي و الكتريكي در طول ساختن پوشش نسوز مي باشد.

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =