پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
ارزيابی كار و زمان (زمان سنجی محصول) : دانلود رایگان تحقیق متالوژی
doc
تعداد صفحات : 25
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته متالوژی
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته متالوژی با فرمت WORD و در ۲۵ صفحه با موضوع ارزيابی كار و زمان (زمان سنجی محصول) نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این گزارش آمده است:

ارزيابی كار و زمان (زمان سنجی محصول)

محل انجام پروژه: شركت ريخته‌گري دقيق پولادير و پارس كاراماشين

مقدمه:

در دنياي امروز، تمام سازمانها فقط يك هدف دارند، كه البته منظور از اين هدف اغلب تفكرات سازماني است به تعالي سازمان و حفظ بقاي سازمان مي‌انجامد و در دنياي رقابتي امروز، فقط سازمانهايي قدرت فعاليت و ادامه حيات را دارند كه بتوانند در هر لحظه به نيازهاي مشتريان خود به موقع و با بهترين كيفيت ممكن و قيمت مناسب، پاسخ بدهند. در سازمانهاي توليدي، امروزه بحث تنوع محصولات و جايگزيني محصولات جديد به جاي محصولات قديمي محسوس تر از سازمانهاي ديگر است و استفاده از تكنولوژيهاي مدرن از اهميت بيشتري برخوردار است. پيچيدگي و بي ثباتي و نااطميناني در جهان پوياي امروز بقدري است كه مدلهاي سنتي گذشته به سرعت مي‌تواند منسوخ شود.

معرفي شركت، هدف و روش توليد

شركت ريخته‌گري دقيق پولادير در سال ۱۳۶۲ تاسيس و از سال ۱۳۶۵ تاكنون بيش از ۱۴۰۰ نوع قطعات مختلف را به روش ريخته‌گري دقيق inves ment casting و فوم- كست Lost-Foam توليد نموده است. كارخانه اين شركت در زميني به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع ۸۰۰۰ مترمربع سوله در شهر صنعتي هشتگرد حدود ۷۰ كيلومتري تهران احداث گرديده است. ريخته‌گري دقيق تكنولوژي بسيار پيشرفته اي مي‌باشد كه توسط آن ريخته‌گري انواع قطعات پيچيده از آلياژهاي فولادي و فلزات غير‌آهني با استفاده از مدل‌هاي مومي و قالب هاي سراميكي ممكن مي‌گردد. هدف اين شركت توليد انواع قطعات براي اولين بار در ايران با كيفيت همطراز با كشورهاي پيشرفته جهت مصرف در داخل و نيز صادرات اين قطعات مي‌باشد.

مزاياي توليد به روش ريخته‌گري دقيق و فوم- كست

بااستفاده از اين روش‌ها توليد قطعات مختلف با كيفيت سطحي ودقت ابعادي بسيار بالا امكان پذي مي‌گردد. بطوريكه هزينه ماشينكاري را به حداقل رسانيده و در برخي موارد حذف مي‌نمايد. با استفاده از اين روش امكان دستيابي به قطعات پيچيده از آلياژهاي مختلف ميسر مي‌گردد.

انواع قطعات و ظرفيت توليد:

در حال حاضر توليد انواع قطعات به وز‌ن‌هاي ۵ گرم الي ۶۰ كيلوگرم از فلزات غيرآهني و آلياژهاي مختلف فولاد مانند فولادهاي ساده كربني، ضد سايش، ضدزنگ و نسوزممكن مي‌باشد. ظرفيت توليد كارخانه ۶۰۰ تن قطعات ريخته‌گري دقيق و فوم- كست در دو شيفت كاري به ارزش حدود ۶ ميليارد تومان در سال مي‌باشد.

قطعات توسط صنايع مختلف مانند خودروسازي، صنايع سيمان، صنايع غذائي و شيميايي، صنايع نفت و پتروشيمي، صنايع نساجي، هواپيما سازي، صنايع جنگ افزار سازي و غيره سفارش داده مي‌‌شود.

 كنترل كيفي قطعات « ارزيابی كار و زمان  »

شركت مجهز به بهترين دستگاه‌ها و ابزار كنترل كيفي مانند آناليزور، ميكروسكوپ، راديوگرافي اشعه X سختي سنج و غيره مي باشد. كنترل كيفي در تمام مراحل توليد بر طبق استانداردهاي ISO9002,QS9000 اعمال مي گردد ضمناً اين شركت در حال اخذ گواهينامه تضمين كيفيت ISO2000,ISO TS مي‌باشد.

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =