پایان نامه ، تحقیق و مقاله | دیجی لود

ادامه مطلب

DOC
ورزش و فراغت در تفكر اجتماعی : دانلود رایگان تحقیق رشته تربیت بدنی
doc
تعداد صفحات : 7
تحقیق و جزوات آموزشی
رشته تربیت بدنی
رایگان
0 تومان


تحقیق رشته تربیت بدنی با فرمت WORD و در ۷ صفحه با موضوع ورزش و فراغت در تفكر اجتماعی نگارش شده است. در ادامه قسمت هایی از این تحقیق ارزشمند آمده است:

ورزش و فراغت در تفكر اجتماعی

مقدمه

ما در اينجا تاريخچه كاملي از تفكر جامعه شناسي در مورد ورزش و فراغت را ارايه نمي كنيم، اما تا اندازه اي تاريخچه اي گزينشي از برخي سنن اصلي تفكر اجتماعي كه از انبوهي از پژوهش ها در جامعه شناسي ورزش و فراغت، آگاهي داده است. برخلاف شرايط چشم اندازي يا چارچوبي، كلمه سنت، عمداً در اين فصل به كار رفته است، زيرا اين كلمه چيزي بيش از مفهوم تغيير و نيز استمرار را در درون و مابين شيوه هاي گوناگون انديشيدن در مورد ورزش و فراغت حمل مي كند. ما بر اين عقيده بوده ايم كه احتمالاً فهم موقعيت هاي گوناگون اجتماعي و سياسي به عنوان احاطه بر سنن گسترده تفكر اجتماعي، مفيدتر از فهم منطقي مثال ها و مسائل غامض صحه گذاشته شده است.

اين فصل، همانگونه كه گفته ايم، شرحي گزينشي از تفكرات جامعه شناسانه در مورد ورزش و سرگرمي است. موضوعي با اين ماهيت، مي توانست به سهولت، ليست خريد نام هاي بزرگ گردد. ما با تمركز روي موضوعات عمده ارتباط جامعه شناسانه و نيز انديشمندان مهم، كوشيده ايم تا از اين كار ممانعت به عمل آوريم. ناچار انتقادات در جستجوي فهم آن خواهد بود كه آيا شخصA يا موضوعB به حد كافي تحت پوشش هست يا حتي از قلم افتاده است.

توضیحات :

بي ترديد، برنامه ريزي هاي بيشماري به رشد علاقه مندي به جامعه شناسي ورزش و فراغت در تفكر اجتماعی كمك كرده است. ليكن به نظر مي رسد كه حداقل سه سري ملاحظات از اهميت قاطعي برخوردار بوده اند.

  •  در حالي كه ممكن است ورزش و فراغت، براي افراد گوناگون به معني چيزهاي گوناگون باشد- سرگرمي، رنج و محنت، از خود بيگانگي، خوشي، آزادي- فرار از دنياي سرگرمي- و تا حد كمتري، ورزش- واقعاً غيرممكن است.
  •  برتري يك اعتقادي كلي كه ورزش و سرگرمي تا اندازه اي مستقل يا جدا از جامعه يا سياست يا مشكلات توسعه اجتماعي، موجب شناخت فزاينده اي شده كه ورزش و سرگرمي بسيار پيچيده از آن بودند به عنوان نتيجه ساده رفتار داوطلبانه يا هويت هاي كلاً مستقل در نظر گرفته شوند.
  •  ازدياد سازمان ها، حوزه‌هاي گنجايش دانشگاه ها و رشته هاي تحصيلي، ژورنال هاي تخصصي و جمعيت‌هاي آكادميك نه تنها به حمايت از جامعه شناسي متمايز ورزش و سرگرمي كمك نموده بلكه به توضيح اينكه اين حوزه هاي دلواپسي در حقيقت به بسياري از مجادلات و دلواپسي هاي كلاسيك جامعه شناسانه مربوط و منتسب است كمك نموده،

 

 

 

 

 

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت، از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت بروز  هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما  پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید، تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود فابل روی دکمه خرید و دانلود  کلیک نمایید.



برچسب‌ها :
ads

مطالب مرتبط


ديدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =